***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دشمن شناسی در وصیت‌نامه شهدای فشارکی

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۰ ق.ظ

کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی)

 

 

منبع : کتاب  کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی) ، ستاد یادواره شهدا ،  سیدجواد هاشمی فشارکی ، انتشارات وانیا ، 1397، ص 159 الی 163

 

  1.  


دشمن شناسی در وصیت‌نامه شهدا

 

براساس آموزه‌های دینی، شهدای گرانقدر وصیت کرده‌اند که دشمنان را بشناسیم و درجهت مقابله با آنان در تلاش باشیم:

  1. دشمنان اسلام همه کمر به نابودی اسلام و مسلمین بسته‌اند. و همه دست به هم داده و می‌خواهند که مکتب توحید و عدالت و ولایت را ازبن برکنند. تا اثری از آن نماند و اسمی از اسلام باقی نماند و به مکیدن خون مسلمین و استعمار و استثمار کردن و حکومت فرعونی خود تداوم بخشند و این امت اسلام همانند برده و بنده‌ای در جلوی آنها به خاک بیافتد. اما تا شمع وجود دارد، و تا رهبریت ما در دست ولایت و نایبان ایشان باشند به اسلام عزیز گزندی نخواهد رسید. و فعالیت آنان به نابودی خود کمک می کند.. ( طلبه شهید حسین محمدی فشارکی)
  2. شما نمى‌توانید تردید بکنید، که جهان خواران غرب و شرق براى بدست آوردن مقاصد شوم خود که ایجاد استعمارى نو در جهان سوم است. بهترین راه، هجوم به فرهنگ و ادب کشورهاى ضعیف است.که این راه با تربیت معلمین و استادان غربى و شرقى و بکار گماردن آنها در دبستانها و دبیرستانها و دانشگاهها بدست مى‌آورند. مهمترین نمونه این معلمین مدارس راهنمایى و حتى ابتدائى که بیش از آنکه ایرانى باشند غربى‌اند، را در مدت کوتاه تدریسم دیده‌ام. این مسخ فرهنگى و معارف کار تازه اى نیست. آنها با تأسیس بیمارستان مسیح و... در خود اصفهان از سالهائى ما قبل از جنگ دوم جهانى به دنبال این هدف بوده و هستند، که به دست قشرى از بومیان هر مدت بى سروصدا بلکه با شوق و رغبت ملتى را به دام استعمار و بردگى... فرهنگى و تهى کردن صنعت و کشاورزى بکشانند و چقدر که در این امر خاصه در ایران موفق بوده‌اند اینک ملتى را در روبرو داریم مسخ شده از صنعت و مسخ شده از ذکر صنعتى، ملتى را داریم، با صنعتى مونتاژ و ملتى را داریم. با ذکر اینکه ایرانى نمى تواند راه به جاى دور نرویم. همین فشارک 10 سال پیش نه،ما قبل از زمان اصلاحات ارضى چقدر گندم و گوشت را تولید مى کرد. اینک چقدر؟ 10 سال دیگر مى ترسم،که نامش از صحنه روزگار قلم کشیده و تپه اى از خاک با خانه هاى مخروبه نباشد (شهید سید ساعد هاشمی فشارکی)
  3. مرگ برآمریکا و شوروی و اسرائیل از یادتان نرود. (نجفعلی مطلبی فشارکی)
  4. در این زمان که جبهه‌ای گسترده علیه اسلام و انقلاب بوجود آمده و جبهه حق را مستضعفین بوجود آورده‌اند. وهر بار دشمن با حمله‌ای جدید سعی در وارد کردن ضربه‌ای بر پیکر این انقلاب اسلامی دارد. پس شما و دوستان وظیفه‌ای سنگین دارید.( شهید محمد مطلبی فشارکی فرزند علی)
  5. و از شما می‌خواهم که به آمریکا بگوئید:که ‌ای جنایتکار بدان و آگاه باش که با اسلام ومسلمین نمی‌توانی مقابله کنی.چون که اسلام ومسلمین عاشق و طالب شهادتند. و اگر تمامی دنیا نیز به جنگ اسلام بیایند، نمی‌توانند پیروز شوند.(شهید امیر حسین آقاجانی فشارکی).
  6. و این تفرقه‌هایی که دشمن می‌خواهد، در ما بیندازد، با آن مبارزه کنید. و آن حرف‌ها را گوش نکنیم و برای رضای خدا آنرا ادامه ندهیم. وراهی که رضای خداست، انرا ادامه دهیم. (شهید ابوالفضل نقیان فشارکی)
  7. دشمنان هیچ ترفندی برای ضربه زدن به نظام اسلامی ندارند. (شهید جواد خوشبخت فشارکی)
  8. ما امروز مسئولیت بزرگی بر دوش داریم و باید با تمام توان بر دشمن بتازیم و دشمن خونخوار را از صحنه خارج کنیم. (شهید اسدالله محمدی فشارکی )
  9. در آخر از خداوند متعال می خواهم که با قدرت لایزال خود همه دشمنان اسلام را نابود کند.(شهیدحسین سلمانی فشارکی)
  10. بر گوشه‌ی قبرم بنویسید: که‌ای آمریکای جنایتکار بدان که ما خود طالب شهادتیم و با زور کشته نشدیم. (شهید امیرحسین آقاجانی)
  11. ما ملت ایران و جوانها تا زنده هستیم و تا خون در رگهایمان است امام عزیز و پیروان خط او را تنها نخواهیم گذاشت.... و با یاری خدا چنان دشمنان اسلام را سرکوب کنیم. که نتوانند از جای بلند شوند. و با خون خود درخت اسلام را آبیاری می‌کنیم و اگر هم زنده بمانیم، نخواهیم گذاشت که ظالمین بر ما حکومت کنند. (شهید ابوالفضل نقیان فشارکی)
  12. دیگر موقع شعار نیست. موقع عمل است.باید جنگید باید مبارزه کرد. تا باطل نابودگردد. همیشه دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید.... باید این مطلب را فهمید و به آن عمل کرد و باید خدا را یاری کرد و جهاد باید فقط برای رضای خدا باشد. (شهید ابوالفضل نقیان فشارکی)
  13. ما امروز در مقابل تمام ابر قدرتهای جهان ایستاده‌ایم. و فریاد حق طلبانه اسلام و ملتمان را سر داده‌ایم. ولی در این جهان گوش شنوا نیست، که حقیقت را بفهمد(شهید اسد الله محمدی فشارکی)
  14. و با درود بر نایب بر حقش آن روح خدا که این چنین با سخنان و اعمال پیامبر گونه اش این سیل خروشان حرکت امّت حزب الله را به یاری خداوند متعال و بازوی امام زمان(عج) رهبری می‌کند خروشان و قاطع در برابر ابر قدرتهای شرق وغرب و عوامل داخلی آنها بر خورد می‌کند (شهید محمود محمدی فشارکی)
  15. و مواظب توطئه دشمنان باشید، می‌خواهند با تفرقه اندازی وحدت شما را بشکنند و اسلام را نابود کنند (شهید مرتضی احمدی فشارکی)
  16. از وقایع مملکت و جو سیاسی روز همیشه آگاه باشید ضد انقلاب به راه‌های گوناگون در درون شما مردم رخنه می‌کند، آگاه باشید که مبادا ضد انقلاب در درون شما راه یابد، (شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  17. ما از اسلام و وطن خود دفاع می‌کنیم اما دشمن تجاوز می‌کند. ما ایمان مان هم چون چراغی در پیش ما راهنما می‌باشد اما دشمن تاریک است و به تاریکی می‌رود ما آرزوی شهادت داریم ولی دشمن از شهادت می‌ترسد (شهید اکبر مطلبی فشارکی)
  18. از برادرانم مسئلت دارم که من که شهید شدم جای من را پر کنند و پرچم مرا که پرچم حسین (ع) است برفراز دارید و با سلاح من کفار را نابود بکنید. و هیچ وقت از خدا غافل نشوید و زیارت‌ها و دعاها را برپا دارید و این زیارت‌هاست که کفار را می‌ترساند. والسلام (شهید اکبر مطلبی فشارکی)
  19. اگر همه‌ی ما 36 میلیون نفر بجنگیم و کشته شویم مهم نیست. چون شهید می‌شویم ولی مبادا روزی خدای نخواسته منحرف بشویم. و مکتب ما از بین برود، مکتبی که جوان‌های ما را پاک نگـه می‌دارد.و از تـمام نـفس‌های شیطانی دور می‌کند. و تمام فسادها را زیر پا می‌گـذارد. و هـم چـون جـوان‌هایی با ایمان و شجاع پرورش می‌دهد. (شهید مصطفی مطلبی فشارکی)
  20. و سلام و درود بر روحانیت مبارز اسلام، که همیشه با طاغوت‌های زمان مبارزه می‌کردند (شهید مصطفی مطلبی فشارکی)
  21. بسم الله الرحمن الرحیم. من چون یکی از فرزندان این آب و خاک و در ایران انقلابی اسلامی به رهبری امام خمینی کردیم. و چون انقلاب‌مان اسلامی است و اسلام مخالف ظلم و استبداد می‌باشد. مسلمان بودن ما، ما را بر علیه امپریالیزم امریکا وادار کرد. و پیروز شدیم و پایه‌های ظلم و استبداد را در ایران فرو ریختیم.و منافق و پایگاه‌های ابرقدرت‌ها را از دست آن‌ها گرفتیم.هنوز چند روزی از پیروزی انقلاب نگذشته بود،که امریکا دست نشاندگانش را در کردستان بر علیه جمهوری اسلامی شوراند. توطئه طبس را و ترور شخصیت‌ها را به کار برد و شکست خورد. چه شایعه پراکنی هائی که نکردند. و چه توطئه‌هایی که بر علیه این انقلاب نکردند و هم اکنون جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران است،که ابرقدرت‌ها از طریق صدام بعثی بر ما تحمیل کردند. به شهرها و دهکده‌های ما حمله کردند و ضررهای مالی و جانی بسیاری به ما وارد کردند،که خیال می‌کردند. به دو یا سه روز و یا حداکثر یک هفته خوزستان را فتح می‌کنند. لکن در گل فرو رفته و نه راه پیش دارد، و نه راه بازگشت. (شهید محمد مطلبی فشارکی فرزند رمضان)