***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
استاد مشاور دکتر  مرتضی فشارکی

 

 

 

سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

شماره بازیابی : ۵۱-۲۸۳۳۹
‏شماره کتابشناسی ملی : ۱۱۴۰۴۵۲
‏پدیدآور : سلطانی، بهروز
‏عنوان و نام پدیدآور : طراحی مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی شهرستان شاهین‌شهر[پ‍ای‍ان‌ن‍ام‍ه‌]/پژوهشگر بهروز سلطانی ؛ استاد راهنما سلیمان ساسون ؛ استاد مشاور مرتضی فشارکی
‏مشخصات نشر : خوارسگان، ۱۳۸۳
‏مشخصات ظاهری : ف، ۱۴۷ ورق:مصور، جدول، نقشه، نمودار
‏یادداشت : چکیده : فارسی- انگلیسی
‏یادداشت : کتابنامه :ص. ۱۴۵-۱۴۷
‏مقطع و رشته تحصیلی : ‏‫( کارشناسی‌ارشد ) : معماری‬
‏شناسه افزوده : ساسون، سلیمان، استاد راهنما
‏شناسه افزوده : فشارکی، مرتضی، استاد مشاور
‏توصیفگر : معماری ایرانی 
م‍راک‍ز آم‍وزش‍ی‌ 
طراح‍ی‌ م‍ع‍م‍اری‌ 
ف‍ض‍ا س‍ازی‌ 
م‍ع‍م‍اری‌
‏توصیفگر : ایران 
شاهین‌شهر 
استان اصفهان
‏شناسه افزوده : دانشگاه آزاد اسلامی. (خوراسگان). دانشکده معماری و شهرسازی
‏چکیده : با توجه به اهمیت روزافزون تحصیل علم و دانش و بیان اهیمت آن از سوی بزرگان دین توجه به امر تحصیل و دانشگاه بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد.اما این تعلیمات با پیدایش انقلاب صنعتی کم کم جنبه کاربردی به خود گرفت.امروزه چنان ساختار محکمی از رابطه و پیوند بین علم و فن‌آوری و بخش آموزش و اقتصاد وجود دارد که پیشرفت یکی بدونه دیگری امکان پذیر نیست.ولی متأسفان در کشور ما پس از گذر از دوران استاد و شاگردی رابطه بین علم و عمل قطع شده و فاصله بین دانش و تجربه هر روز عمیق تر می‌گردد.بنابراین ایجاد مراکزی که بتواند این دو را در راستای هم آموزش داده و به پیش ببرد بسیار سودمند است.در نتیجه این امر انگیزه طراحی مرکزی با عنوان آموزش عالی علمی- کاربردی گردید که علاوه بر ارتقاء توان علمی و تربیت نیروی انسانی ماهر و اهل فن نیازهای کالبدی یک مرکز آموزش علمی- کاربردی را پاسخگو بوده و ارتباطی صحیح و منطقی بین فضاهای مختلف عملکردها در آن ایجاد نماید.در این گزارش سعی بر آن است تا با بررسی پیشینه تاریخی و فضاهایی با کاربری آموزش علمی-کاربردی (صنعتی) ضمن بیان تاریخچه مختصری از آموزش علمی و فنی در ایران و جهان شاخصهایی برای ایجاد یک کالبد فیزیکی مطلوب ارائه نماید و چون ایجاد چنین فضایی با معماری مناسب و امکانات لازم میسر نیست مگر با حصول شرایط فیزیکی و استانداردهای مطلوب، فصلی در گزارش حاضر به این مبحث اختصاص یافته است. اطلاعات موجود در این گزارش بر پایه » مطالعات کتابخانه ای « و » مشاهده « شکل گرفته و پس از تحلیل در روند طراحی به خدمت درآمده است.در فصل مطالعات تصمیم گیریهای کلی و مراحل آن در رساله حاضر منعکس است.

 

 

http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=1140452&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_&sortKeyValue2=sortkey_

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۰