***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

اقای حمیدرضا محمدی فشارکی

ترویج فرهنگ دفاع مقدس، نیازمند ابتکار و نگاهی جدید است

 ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۱:۴۰ کد خبر :۷۲۱

محمدی فشارکی؛

ترویج فرهنگ دفاع مقدس، نیازمند ابتکار و نگاهی جدید است

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت پرداختن به فرهنگ غنی دفاع مقدس جزء ضروریات امروز بوده و برهمین اساس مقام معظم رهبری همواره بر این مهم تاکید داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی در نشست شورای ایثار و شهادت این شهرستان با بیان اینکه دفاع مقدس از مهمترین حوادث و رخدادهای تاریخ معاصر به شمار می آید اظهار کرد: پرداختن به فرهنگ غنی دفاع مقدس جزء ضروریات امروز بوده و برهمین اساس مقام معظم رهبری همواره بر این مهم تاکید داشته اند چراکه تکیه بر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس قطعا می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و چالش های پیش روی کشور باشد.
وی افزود: فرهنگ غنی به معنای ان بوده که این فرهنگ مختص به زمان و مکانی خاص نبوده و همواره تکیه برآن می تواند راهگشا باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان فرهنگ ایثار و شهادت را جزء مفاهیم عالی و تعالیم الهی دانست و تصریح کرد: مردم ایران با ولایت پذیری خود با وقوع جنگ تحمیلی به میدان جنگ حق علیه باطل شتافتند و مردم شهرستان لنجان نیز با تقدیم بیش از ۷۵۰ شهید، دو هزار۲۷۳ جانباز و ۱۲۲ آزاده سرافراز نقش پر رنگی را در طول هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند.
وی با اشاره به اهمیت معرفی سبک زندگی شهدای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان در گام دوم انقلاب، ادامه داد: ویژه برنامه شب های شیدایی از جمله برنامه هایی است که به دلیل استفاده از ظرفیت هنر توانسته گام های موثری را در مسیر آشنایی نسل جدید با عملیات های دفاع مقدس و جانفشانی های دلاور مردان مدافع حرم بردارد.
محمدی فشارکی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه شب های شیدایی برای چهارمین سال پیاپی در شهرستان لنجان، اضافه کرد: براساس گزارشات ارایه شده ویژه برنامه شب های شیدایی در شهرستان لنجان موفق عمل کرده و تنها در یک شب بیش از سه هزار نفر از مردم این شهرستان به تماشای این برنامه نشستند و طبق نطرسنجی های انجام شده رضایتمندی بالایی را نیز شاهد بودیم.
وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت حرکت آفرین بوده و می تواند حال و هوای شهر را تغییر دهد، ادامه داد: با توجه به استقبال مردم خصوصا نسل جوان از ویژه برنامه شبهای شیدایی فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به وجود امده که دارای اثرگذاری بالایی نیز می باشد نیاز است با نگاهی جهادی و با ایجاد تنوع به سمت برگزاری این ویژه برنامه قدم برداشته تا بتوانیم نسل جوان را در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان واکسینه کنیم.
 

 

http://www.nabzevatan.ir/Home/NewsDetails/721

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۴