استاد راهنما دکتر مرتضی جعفریفشارکی
دسترسی به فایل تمام متن |
: |
برای دستیابی به فایل تمام متن منبع، به "تالار منابع رقمی" مراجعه فرمایید. آدرس الکترونیکی منبع
|
شماره بازیابی |
: |
۵۱-۳۱۷۳۷ |
شماره کتابشناسی ملی |
: |
۱۱۲۷۷۴۴ |
پدیدآور |
: |
روغنیزاد، علی |
عنوان و نام پدیدآور |
: |
طراحی مرکز اعتلای هنر موسیقی در اصفهان[پایاننامه]/نگارش علی روغنیزاد ؛ استاد راهنما مرتضی جعفریفشارکی ؛ اساتید مشاور سلیمان ساسون، وحید اصفهانیان |
مقطع و رشته تحصیلی |
: |
( کارشناسی ارشد ): معماری |
مشخصات نشر |
: |
خوراسگان، ۱۳۸۳ |
مشخصات ظاهری |
: |
خ [ ۱۳۵ ] ورق |
یادداشت |
: |
چکیده : فارسی - انگلیسی |
یادداشت |
: |
کتابنامه : ص. [ ۱۳۲- ۱۳۵ ] |
شناسه افزوده |
: |
جعفریفشارکی، مرتضی، استاد راهنما |
شناسه افزوده |
: |
ساسون، سلیمان، استاد مشاور |
شناسه افزوده |
: |
اصفهانیان، وحید، استادمشاور |
توصیفگر |
: |
سالنهای موسیقی موسیقی طراحی معماری فضا سازی معماری مراکز فرهنگی فضاهای فرهنگی فضا های آموزشی |
توصیفگر |
: |
ایران اصفهان |
شناسه افزوده |
: |
دانشگاه آزاد اسلامی ( خوراسگان ) . دانشکده معماری و شهرسازی |
چکیده |
: |
سابقه تاریخی اصفهان و وجود هنرمندان بسیار در عرصه های مختلف هنری سبب شده است که این شهر به عنوان مرکز تاریخی و هنری در سطح جهان مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این معماری، موسیقی نیز از جمله هنرهای مطرح و ریشه دار در اصفهان می باشد . پیشرفت و گسترش موسیقی دردهه های گذشته باعث بوجود آمدن سبکهای متعدد و پاسخگویی به سلیقه های گوناگون شده است با وجود تاثیر و نقش موسیقی در فرهنگ مردم و بالاترین سطح اجتماعی و فرهنگی جامعه در سالهای اخیر توجه چندانی به موضوعات مختلف موسیقی از جمله آموزش برگزاری ارائه موسیقی و شناخت موسیقی بعمل نیامده است در نهایت بوضوح می توان لزوم وجود فضایی جهت اعتلای این هنر را احساس کرد. این پژوهش گام کوچکی است در جهت ارتقاء و اعتلای آن بخش از موسیقی که مربوط به معماری و بحث مکان می باشد. هدف از انجام این پژوهش موردنظر طراحی مجموعه ای است واحد در جهت رشد ، اعتلا ، گسترش و آموزش هنر موسیقی با ارائه فضاهای آموزشی ، علمی، فرهنگی - هنری و تفریحی - خدماتی |
|
|
|
|
|
|
http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=1127744&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_&sortKeyValue2=sortkey_