***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

وبینار رسوایی بزرگ عزت نفس ثروتمندان

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹، ۰۶:۱۵ ق.ظ
برگزارکننده:  قاسم فشارکی

https://eseminar.tv/webinar/%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%B9%D8%B2%D8%AA-%D9%86%D9%81%D8%B3-%D8%AB%D8%B1%D9%88%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86

 

وبینار رسوایی بزرگ عزت نفس ثروتمندان

مدت وبینار: 2 ساعت

دسته‌بندی‌ها: 

عمومی /  سایر

توسعه فردی /  کوچینگ رشد فردی و خودباوری ،  استعدادیابی و مهارت‌های کودکان ،  اعتماد به نفس و عزت نفس

ذخیره کردن

وبینار رسوایی بزرگ عزت نفس ثروتمندان

توضیحات وبینار

من قاسم فشارکی هستم 

از اینکه به من اعتماد می کنید خیلی خیلی سپاسگزارم و خداوند را شاکرم چه چیزهایی در این وبینار خواهم گفت که زندگی افراد را به سمت پیشرفت می دهم

چقدر خودتون را ارزیابی می کنید؟

چقدر خودتون را ارزشمند می دانید ؟

آیا حالت نسبت به خودت خوبه؟

دیدید موقع عکس گرفتن بعضی ها می گویند من عکس هم خوب نمی افتد هنوز عکس نگرفته را میزند حتی بعضی از عکاسها خودشون هم این مشکل را دارند.

بعضی وقت ها ما نمی‌خواهیم با خودمان خلوت کنیم و نیم ساعت راجع به رفتارهایی که کرده ایم فکر کنیم. می دانم باید به چه چیزی فکر کنم،می‌گویم ولش کن حالا خسته ام،آیا رفتار با خودت خوبه با بچه هات خوبه با خانواده خوبه

یه خاطره از خودم بگم وقتی عزت نفس پایینی داشتم که چه رفتاری انجام میدادم.

یک روز سر یک موضوع بیخود سر پسرم که اسمش محمد حسن هست داد زدم،بعد با خانومم رفتیم بیرون،گفتم به نظرت این رفتار خوب بود،بهش گفتم حالا این حرف ها را ول کن بعد در باره با هم صحبت می کنیم فعلا این موسیقی گوش کن

من ترجیح می دادم خودم را نبینم میدونستم چیکار کردم.

عزت نفس یعنی خودم برای خودم چقدر ارزشمند هستم

عزت نفس با خودپسندی فرق دارد

 خودپسندی یعنی اینکه دیگران را نمیبینم من مهم هستم ،من بالاتر از بقیه هستم، اگر قرار باشه دیگران ضرر کنند تا من منفعت ببرم این اتفاق رخ دهد 

عزت نفس بالا قرار نیست شکم ما را پر کند، قرار نیست به خاطر عزت نفس بالا کسی به من پول زیادتر بده، قرار نیست به من تقدیرنامه بدهند ،به خاطر این که عزت نفس بالا دارم قرار نیست من را رئیس‌جمهور کند ،اما واقعیت این که به خاطر عزت نفس بالا به من موقعیت درک می دهد 

قضاوت هایی که در مورد خودمان و دیگران می کنیم به شدت روی عزت نفس ما تاثیر می گذارد در فرهنگ هایی از جنس فرهنگ ما این که شما سریع این خواسته خود را مطرح کنید از دید خیلی از آدما زشت یا جرم می باشد و اگر عزت نفس نداشته باشی نمی توانی خواسته خود را اعلام کنید 

قول میدهم کسانی که در این وبینار شرکت کنند مطالبی خواهند دریافت کرد که به ثروتمند شدن خودشان کمک می کنم 

پیشنهاد می کنم به خودتان احترام بگذارید و در این وبینار که باعث پیشرفت شما می شود حتما حتما شرکت کنید و حتی کسانی که برای شما خیلی مهم هستند این وبینار را به آنها معرفی کنید 

به امید دیدار من و شما در تاریخ دوازدهم دی ماه ۹۹ ساعت ۱۸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سرفصل‌های وبینار

۱_تعریف دقیق عزت نفس از دید یک کاسب 

۲_رابطه عزت نفس با رفتار  هر فرد

 3-تفاوت های عزت نفس و خود پسندی

4-عوامل کاهش دهنده عزت نفس

5-نشانه های وجود عزت نفس در شخصیت ثروتمندان

6-روش های بهبود عزت نفس

7-چگونه با عزت نفس متمایز شویم

8-تکنیک های  کمک کننده برای بالا بردن عزت نفس 

 

 

 

مخاطبین

این وبینار به درد چه کسانی می خورد؟

به درد همه کسانی میخورد که در این کره خاکی می‌خواهند قدم از قدم بردارند

و اگر خانواده تان برای تان مهم هستند این وبینار را برای آنها ارسال فرمایید 

سوالات متداول

استاندارد عزت نفس چقدر است ؟

هر چه عزت نفس بیشتر بهتر

 

 

 

https://eseminar.tv/webinar/%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%B9%D8%B2%D8%AA-%D9%86%D9%81%D8%B3-%D8%AB%D8%B1%D9%88%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۵