***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

حضور دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در جلسه مورخ  13 خرداد 1400 

ائتلاف مدیریت هدفمند و یکپارچه متخصصین و نوآوران

مرام نامه
ائلاف مدیریت هدفمند و یکپارچه متخصصین و نوآوران
انتخابات شورای اسلامی شهرهای کشور

 

به نام مُهَیمِن

» مُهَیمِن ، یکی از اسماء تبارک تعالی ، سرنام کلمات کلیدی عنوان ائتالف می باشد «
 

به تناسب حضور مردم ایران در انتخابات ادوار گذشته شورای اسلامی شهرها ، معیار سنجش و انتخاب نامزدها در اذهان عمومی جهت سپردن مسئولیت و مدیریت امور شهری هر بار جامع تر و کامل تر از پیش می گردد.

از سوی دیگر طی گذشت دو دهه از  شیوه ی عملکرد مدیریتی و میزان اثرگذاری منتخبین مردم در انجام وظایف شورا،  اعم از پیاده سازی قوانین و مصوبات شهری ، نظارت بر مهندسی اجرای فرایندهای توسعه شهری همگام با رشد فراگیر فناوری ، ساختار سازمانی شورای اسلامی شهر ها را نیز دستخوش تغییر و بهینه سازی نموده است.

از مهمترین این تحولها ، می توان به افزایش انتظار جامعه در وجوه مختلف تخصصی و اصلاح الگوهای مدیریت شهری اشاره نمود که بی شک بزرگترین دستاورد آن،  درک صحیح ذهن مدنی نسبت به عبارت « تجربه ی انتخابات » بوده است. عبارتی که طی ادوار گذشته ،  بسان نهالی نو رس در فرهنگ مردمی نقش گرفته بود و امروز همچون درختی تنومند در بلندای قله ی دانش ، تخصص و سنجش ملی بر میهن اسلامی مان سایه افکنده است.

و تنها محصول ارزشمند این درخت پر شاخ و برگ چیزی نیست جز  فاهمه و تشخیص معنای واژه « اصلح » در ظرافت کلام موکد مقام معظم رهبری با محوریت « انتخاب اصلح » و « شاخصه های نماینده اصلح »

بدیهی است اگرچه در فحوای این رهنمودها ، الگوی جامع و فراگیر انتخاب بهینه اشخاص را می توان دریافت نمود اما بی شک جهت تمییز دادن جان سخن نسبت به انواع انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر، ملزم به تفسیر و تشخیص صحیح منشور انتخابات و تعمیق در مفهوم شاخصه های کاندیدای اصلح می باشیم.

ائتلاف مدیریت هدفمند و یکپارچه متخصصین و نوآوران نیز ، در آغازه ی نگارش و نشر مفاد مرام نامه ، به منظور استناد به منابع و نشانی صحیح از منشا تفکر و صیانت خویش، برداشت و پنداشت متفق اعضا را نسبت به آیات ، احادیث و بیانات ولایت را تدوین و به پیوست تقدیم هم میهنان عزیز نموده است. 

باشد تا با بهره گیری از نصایح و رهنمودهای بزرگان ، فارغ از نتایج آرا ، راه پر نشیب و فراز انتخاب را برای آیندگان ، به سهم خویش هموارتر و شفاف تر نماییم.

 

متن مرامنامه ی جمعیت مهیمن

1- ما بر این باور هستیم ، نمایندگان شورای شهرها به نمایندگی از شخصیت فرهنگی ، مذهبی و اخلاقی شهروندان و همچنین به نمایندگی از شخصیت علمی و تخصصی مدبرانه ی شهروندان انتخاب می شوند و میزان دانش تخصصی نمایندگان یک شهر نشانگر سطح علمی و سبک تعالی مردم آن شهر می باشد و در صورت انتخاب متخصصین و مدیران کارآمد ، گام بزرگی در مسیر پیشرفت شهری برداشته خواهد شد.
2- ما پایبند به مسائل سیاسی حاکمیت و قوانین موضعه کشور که با همت و تلاش سه قوه به استقلال ملی و پیشرفت کشور کمک می نمایند هستیم اما به سهم خود سعی در تمرکز بر مسئولیت مدنی ، مدیریت شهری و حصول به راهکارهای اجرایی جهت رفع عارضه ها و بهبود فرایندهای تخصصی خواهیم داشت.
3- از منظر اعضای مهیمن ، اختلاف عقاید سیاسی همراهان و هم کرسیان ما بدیهی و قابل احترام می باشد و با توجه به حوزه ی مسئولیت ما در عرصه مدیریت شهری ، با اعتقاد و التزام عملی به آرمانهای انقلاب اسلامی ، در مسیر سیاستهای ابلاغیه گام دوم انقلاب دوش به دوش یکدیگر برای رشد و توسعه ی ابعاد مختلف عمرانی ، بهداشت و سلامت ، گردشگری ، کارآفرینی ، معماری ، ورزش ، هنر و …. در سنگر شورا انجام وظیفه خواهیم نمود و باور داریم پذیرش اختلاف سلیقه‌ها موجب تحمل یکدیگر و تقویت هم‌گرایی و وحدت رویه در بزنگاه‌ها می‌شود.
4- باورهای ما نشات گرفته از قوانین اسلام ناب محمدی و قوانین جمهوری اسلامی و گفتارهای حکیمانه ی رهبری است که دانش ، تخصص و کارآمدی را سرلوحه ی همکاری و تعامل مومنین با یکدیگر شمرده اند.
5- ما معتقدیم کارآمدی نظام در گرو کارآمدی مدیران دولتی و نمایندگان مردمی می باشد و کارآمدی و انجام امور کشور اتفاق نخواهد افتاد تا زمانی که تمام سطوح مدیران انتصابی و انتخابی نیز ،کارآمد و مسلط بر حیطه ی وظایف خود بصورت تخصصی باشند.
6- ما بر این باوریم تسلط بر انواع دانش و اشراف بر انواع اطلاعات مورد نیاز در فرایند مدیریت شهری را نمی توان در یک شخص خاص یافت و مباحث علمی و تخصصی موجود در مقوله ی مدیریت شهرها دارای تعدد رشته ها و گرایشهای علمی متفاوت می باشد. به همین دلیل آنچه در این مانیفست ارائه می‌شود نگاه جمعیت «مهیمن» به افراد متعهدی است که بر تخصصی خاص و مرتبط مشرف و مسلط باشد.
7- ما باور داریم که کرسی های مختلف شوراهای هر شهر ، می بایست کرسی های مدیریت مسائل موجود با موضوعات تخصصی باشند اما موفقیت و حصول نتیجه زمانی حاصل می گردد که فرایند ارتباط و اثرگذاری این کرسی ها و شرح وظایف همپوشان نمایندگان مستقر در یک شورا ، بصورت علمی و با برنامه ریزی ترسیم و بکارگیری گردد.
8- اعضای جمعیت ما ، قبل از حضور در این تشکل، کارگروه ها و رسته های مستقل با تخصص مورد نیاز برای شورای شهرها را مطالعه و به تناسب تخصص ، دانش و سوابق خود حضور و ارائه خدمت تخصصی در یکی از کارگروههای مرتبط را انتخاب نموده اند.
9- ما به تمامی معیارهای سنجش و تعیین نماینده ی اصلح و کارآمد در مدیریت و پیشبرد اهداف اجرایی هر یک از کرسی های تخصصی اعتقاد داریم لذا به منظور انجام فریضه ی خدمت درست ، در صورت وجود حائزین شرایط بهتر از خویش ، آماده ی حمایت از وی جهت اخذ این کرسی مذکور نیز هستیم شایسته سالاری در حوزه ی تخصص سرمشق حضور ماست.
10- ما باور داریم شهرها مستقل از یکدیگر نیستند هر شهری را شهر همجواری است و آن شهر را شهرهای همجوار دیگر و اینچنین کشور ما استقامت ملی را فریاد می زند لذا معتقد هستیم برای استیفای حقوق شهروندی نیز می بایست در هر حوزه تخصصی ، از ظرفیتهای نمایندگان شهرهای کشور بصورت همسو و هم افزا بهره مند شد.
11- خود باوری را با اعلام آمادگی نقد مردمی و همراهانمان پذیرا هستیم و از نظر مهیمن ، انتقاد حرفه ای و تخصصی به منظور رشد و تربیت نمایندگانی کارآمد لازم و ضروری است البته تا حدی که باعث تضعیف خودباوری شهری و مردمی نگردد .
12- ما مردم باوری را امری بدیهی برای مدیریت امور می دانیم ، ما در پشت دیوارهای شورای شهر عضوی از مردم و باورهایشان بودیم و با ورود به شورای شهر باز هم عضوی از ایشان هستیم اما این بار خود را نماینده ی باورهای مردم شهرمان نیز می دانیم.
13- اعتقاد ما بر آن است که مردم باوری یعنی باور به اسلام نابی که همه مردم را با هر باور و هر سبک زندگی جزو عیال حکومت اسلامی می‌داند و پاسخ‌گویی ایجابی به نیازهای فرهنگی و اجتماعی متناسب با ذائقه‌ها را جزوی از وظایف حکومت اسلامی
14- ما عقلانیت نماینده را تعامل عزت‌مدارانه با هم کرسیان و فاهمه و توان برنامه ریزی جهت جذب جوانان متخصص و توان ارائه راهکار جهت حل مسائل و ایجاد رفاه اجتماعی و شهروندی می شناسیم.

15- ما کارآمدی نظام اسلامی را باور داریم و با تکیه بر تخصص وکارآمدی خویش تلاش می کنیم ، شورای اسلامی شهرها در آینده ای نزدیک به عنوان الگوی ایجاد تمدن نوین اسلامی در نظام‌های آرمانی قرن پانزدهم طرح و ارائه گردد.
16- ما باور داریم با توجه به تغییرات و تحولات زندگی و مدیریت شهری ، شورای اسلامی شهرها جهت دستیابی به اهداف آرمانی، نیاز به ساختار تصمیم‌گیری نوین دارند تا مبتنی بر خرد جمعی و تکیه بر بدنه ی نخبه وهوشمند جامعه ایجاد شوند نه اینکه که عده‌ای محدود در اتاق‌های دربسته ی شورای شهرها و بی‌توجه به شاخص‌های شایسته‌سالاری تصمیم‌گیری کنند و شهروندان را در برابر عمل انجام شده ، مجبور به تحمل شرایط و معیشت اجباری نمایند.
17- ما معتقد هستیم نمایندگان شورای شهرها می بایست به پاس انتخاب مردم در پایان دوره ی تصدی کرسی شورای شهر، تصویر جدیدی از شهر خود به جامعه ارائه کنند و برای این تصویر جدید نیاز به جایگزینی چهره‌های متخصص و کارآمد در پیشانی خود دارند.
18- چهره نوینی که شوراهای اسلامی یکارچه و هدفمند از خود خواهد ساخت به گونه‌ای خواهد بود که حس همدلی شهروندان نسبت به تمام شهرهای کشور تقویت نماید و شهروندان کشور به ساخته شدن و توسعه ی شهرهای دیگر نیز عشق بورزند و رشد همه جانبه ی همه شهرهای کشور را آرزو نمایند.

در پایان تصریح می‌کنیم که تفکر ایجاد مدیریت هدفمند و یکپارچه ی متخصصین و نوآوران در سطح کشور ، فرایندی «در مسیر انجام » است و واضح است که این تغییر اساسی با توجه به رفع نیاز جامعه رقم زده خواهد شد؛ بنابراین تأکید می‌شود برای تغییر و دستیابی «وضعیت بهینه » باید نخبگان ، متخصصین و صاحبان تجربه اعم از جوان و پیر ، زن و مرد در هر طبقه ی مالی و اجتماعی دلسوزانه، فعالانه و امیدوارانه وارد میدان عمل شوند تا بصورت هدفمند و هوشمند با تشریک مساعی و همت و اقتدار ملی بهترین ها را برای خود و آیندگان مان رقم بزنیم.

منشا تفکر و صیانت مُهَیمِن

پیوست مرام نامه ائتلاف مدیریت هدفمند و یکپارچه متخصصین و نوآوران شهری

بهره گیری از آموزه های دینی ، آیات و احادیث و رهنمودهای بزرگان

نظر به اینکه هدف از انتشار مرام نامه ، اعلام الگوی شکل گیری این همسویی جمعی و اعلان باورها ، اهداف و برنامه های یکپارچه و هدفمند تعداد کثیری از کاندیداهای متخصص در ابعاد مختلف مدیریت شهری و شهروندی می باشد و با توجه به اینکه سلامت نفس و صلاحیت فردی یکایک حلقه های این زنجیره ی ارزش مبتنی بر پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلام، انقلاب و اهداف ملت به همت مراجع ذیصلاح مورد تایید قرار گرفته است ، صرفاً منبع و منشا تفکر و صیانت تشکل مهیمن نسبت به الزام برنامه ریزی علمی و اجرایی و لزوم دانش تخصصی و آگاهی تجربی و در شورای اسلامی شهرها لحاظ و پرداخته شده است.
یادآور می شویم با توجه به اینکه مخاطب این پیوست اقشار مختلف کشور با سطوح علمی متفاوت می باشند از بکارگیری ادبیات ثقیل و خلاصه گویی در توضیحات خصوصا در این بخش امتناع شده است.

* پیامبر اکرم (ص) در ارتباط با نشر و اظهار دانش فرمود:
إِذَا ظَهَرَتِ الْبِدَعُ فِی أُمَّتِی فَلْیُظْهِرِ الْعَالِمُ عِلْمَهُ فَمَنْ لَمْ یَفْعَلْ فَعَلَیْهِ لَعْنَةُ اللَّهِ؛
هنگامی که بدعت در میان امت من آشکار گردد، دانشمندان باید دانش خود را آشکار نمایند؛ دانشمندی که چنین نکند، بر خداست که وی را لعنت کند.

* رسول خدا در زمینه ی عدم آگاهی نسبت به امور می فرماید :
«مَن عَمِلَ عَلی غِیْرِ عِلْمٍ کانَ ما یُفسِدُهُ اَکْثَرْ مِمّا یُصْلِح.»
هر کسی کاری را بدون آگاهی انجام دهد بیشتر از آنچه آن را اصلاح کند آن را خراب و فاسد می‏کند.

*امام صادق علیه‏السلام در زمینه انجام کار بدون شناخت فرمود:
«العامِلُ عَلی غَیْرِ بَصیرَةٍ، کَالسّائِرِ عَلی غَیْرِ الطَّریق، وَ لایَزیدُهُ سُرْعَةَ السَّیر مِنَ الطَّریقِ اِلاّ بُعدا.»9
کسی که کار را از روی شناخت انجام نمی‏دهد، مانند رونده‏ای است که در مسیر اصلی حرکت نمی‏کند. هر قدر به سرعت و تلاش خود بیفزاید او را از هدف اصلی دورتر می‏سازد.

* امام علی (ع) در زمینه افرادی که به مشورت انتخاب می شوند فرمود :
«خَیْرُ مَنْ شَاوَرْتَ‏ ذَوُو النُّهَى وَ الْعِلْمِ وَ التَّجْرِبَةِ وَ الْحَزْمِ» (12)؛
بهترین کسى که با او مشورت مى‏ کنى صاحبان عقل و علم و کسانى که داراى تجربه و دور اندیشى هستند، مى ‏باشد.
 

تعدادی از شاخصه های نماینده اصلح در حوزه تخصص و کارآمدی
در کلام رهبری


* قوی و کارآمد بودن برای مدیریت اجرایی کشور 
بی شک کارآمدی نماینده مجلس در حوزه اشراف بر قانون و سیاست و کارآمدی نمایندگان شورا در حوزه اشراف بر مدیریت اجرایی شهری اعم از عمران ، گردشگری ، بهداشت و سلامت ، حمل و نقل و ترافیک و …. خواهد بود.

* دارای تفکر معقول و شجاعت در عمل
« این ویژگی یکی دیگر از خصوصیاتی است که باید در نمایندگان وجود داشته باشد تا با تفکرات معقول و سنجیده طرح‌های مربوط را ارائه کرده و سپس قوانین لازم را به تصویب برسانند.» تفکر معقول و شجاعت در عمل در ابعاد مدیریت شهری به معنا و مفهوم توانمندی ارائه طرح ها و اشراف بر مصوبات شهری بصورت منطقی و سنجیده می باشد که به عنوان شاخصه ی یک نماینده اصلح شورا ، دارا بودن دانش ، تجربه و تخصص کافی جهت سنجش و تفکر معقول در یک یا چند حوزه تخصصی مفهوم خواهد یافت.

* بصیر، هوشمند، با تدبیر و با برنامه‌
« نماینده می بایست امور و مشکلات مردم را با بصیرت و هوشمندی برای حل مشکلات و مسائل مردم تدبیر کرده و آن‌ها را با برنامه ریزی مناسب و از راه‌های قانونی حل و فصل کند» بدیهی است پیش نیاز بصیرت و آگاهی نسبت به مسائل و اخذ تدبیر مناسب نسبت به موضوعات چیزی نیست جز دانش و حوزه تخصصی آن مسائل حال از خود بپرسیم چگونه ارائه راهکار اجرایی و حل مسائلی اعم از ترافیک ، آلودگی هوا ، معماری شهری ، امور فرهنگی و هنری توسط نمایندگان بدون دانش و تخصص در شورای شهرها میسر خواهد بود؟

* توجه به اقتصاد درون زا و تولید داخل
« پایبندی به راهبرد اقتصاد مقاومتی و عدم نگاه به بیرون مرز‌ها، تنها با توجه به اقتصاد درون زا و تولید داخل اجرایی خواهد شدکه برنامه ریزی و طراحی برای اجرای موفق آن نیازمند همراهی همه ارگان‌های کشور مانند دولت و مجلس است.» در این پیام به سادگی می توان نیاز تسلط افراد بر رسته های دانش اعم از اقتصاد، بازرگانی ، صنایع مختلف ، مدیریت راهبردی و … را جهت تقویت اقتصاد درون زا استننباط نمود و بدیهی است جهت حصول به چنین نتایج ملی ، علاوه بر مدیریت و سیاستگزاری در سطح کلان ، نیازمند مدیریت یکایک صنایع از سطح شهرها و روستاهای کشور خواهیم بود

* توجه به محور عملکرد و تخصص
« یکی از شاخصه های نماینده تراز انقلاب اسلامی ، فعالیت در محور عملکرد و تخصص می باشد » بزرگان تاریخ انقلاب تاکید بر داشتن شاخصه عملکرد و تخصص را هم تراز با ارزشهایی همچون اعتقاد و التزام عملی ، اقتصادی ، سیاسی و اخلاقی دانسته اند و لذا این وظیفه ملی و شهروندی ماست که در هنگام سنجش و انتخاب میان کاندیداهایی که صلاحیت اعتقاد، التزام ، سیاسی و اخلاقی ایشان توسط نهادهای ذیصلاح مورد تایید قرار گرفته ، کارآمدی ، تجربه و توانمندی برنامه ریزی تخصصی ایشان را نیز که از واجبات محور عملکرد و تخصص می باشد در محک آزمون و سنجش قرار دهیم.

تصمیم گیری مستقل با استفاده از نظر کارشناسی
اشاره مکرر به نظر کارشناسی و توانمندی اخذ تصمیمات کلیدی در امور به عنوان دیگر شاخصه ی مهم یک نماینده بدین معناست که کاندیدای منتخب ما در حیطه ی وظایف و اختیارات ، می بایست از دانش و تجربه ی لازم بهره مند باشند لذا حتی با نگاهی گذرا به جوانب و زوایای مختلف امور مدیریت و توسعه و نگهداشت یک شهر می توان دریافت که نمایندگان ما در شورای اسلامی شهرها می بایست از انواع تخصص مرتبط و مورد نیاز بهره مند باشند.

 

* جمع بندی و گزیده چینی کلام *


با نگاهی گذرا به تاکیدات لزوم داشتن تخصص ، کارآمدی ، تجربه ، دانش و نوآوری به عنوان شاخصه های یک نماینده اصلح ، تشکل متخصصین ، نوآوران و مدیران مهیمن به تفکر و عقیده ی خود ایمان یافت و شکل جامع عملیاتی و اجرایی به خود گرفت.
از سوی دیگر نیازمندی فرایند مدیریت و توسعه شهری نسبت به تسلط و اشراف مدیران بر علوم و دانشهای گوناگون ، مسیر تفکر این جمع را به سمت و سوی توزیع این نیازمندی مهم در میان نمایندگان یک شهر هدایت نمود.
و امروز بر اساس هم اندیشی و همراهی تعداد کثیری از کارشناسان ارشد مدیریت ، برنامه ریزی و مهندسی مدیریت اجرایی ، چیدمان انتخاب اعضا و کرسی های شورای هر شهر در لیست خودجوش ائتلاف ، بر اساس نیازسنجی دانش و تخصص مورد نیاز شهری تدوین و ارائه شده است.
بدیهی است به منظور استقبال از ایده های فناورانه و نوآورانه و امکان قطعی راهکارهای شتابدهی به فرایندهای اجرایی ، درهای جذب پیشنهادات و الگوهای جدید را به روی این جمع نخواهیم بست و لذا با تکیه بر خرد جمعی ، همگام با طبقه بندی تخصصی پیش نیازهای امور شهری ، کمیته های تحول در هر حوزه را به جمعیت متخصصین هر کارگروه اطلاق نموده ایم و اکنون بر ما و شماست تا با اندکی تامل به اهمیت این موضوعات ، ساخت و پیشرفت فردای شهرمان را پیشاپیش نثار فرزندان امروز و آیندگان فردا نماییم.

https://irmohaimen.ir/%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%81%D8%B3%D8%AA/

آئین نامه داخلی 

بسمه تعالی

 

نظر به اینکه ائتلاف مدیریت یکپارچه و هدفمند متخصصین و نوآوران شهری « مهیمن » با الگوی بهره مندی از خرد جمعی و هم اندیشی اعضای متخصص و همسوی ملی شکل گرفته است ، لذا با عنایت به تدوین روایت نخست آیین نامه ی داخلی مهیمن با ضمایمی اعم از اهداف و محورها ، برنامه های اجرایی ، مقاصد آرمانی و چشم انداز ، پس از دریافت نظرات کاندیداهای عضو شده با تایید اعضای نهایی شورای مرکزی ائتلاف روایت نهایی و کامل آیین نامه در آینده ای نزدیک تدوین خواهد شد و به منظور اعلان و اعلام شیوه نامه ی پیشنهادی تعیین لیست اصلی ائتلاف و برنامه های اجرایی مدیریت شهری پس از تصدی کرسی شورای شهر ، اعضای رسمی ، در این بخش بارگذاری خواهد شد.
بدیهی است ، شورای مرکزی ائتلاف ، صمیمانه آماده دریافت نظرات و پیشنهادات تخصصی هموطنان عزیز می باشد.

 

با سپاس
شورای مرکزی ائتلاف

https://irmohaimen.ir/%D8%A2%D8%A6%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/

چــارت ســـازمانی

فعالیت ها

 

فعالیت ها

حمایت های معنوی

فناوری، صنعت و تجاری سازی اختراعات و ایده ها

  • تجاری سازی پروژه آب شیرین کن ( پاک آب چابک )
  • همکاری در اجرای پروژه نصب سنسورهای تشخیص زلزله و حریق
  • همکاری در پروژه گارانتی ویژه دستگاههای دیجیتال
  • همکاری در اجرای پروژه بیمه سلامت الکترونیک
  • همکاری در اجرای پروژه امداد الکترونیک
  • همکاری در اجرای پروژه خدمات شهروند
  • همکاری در تجاری سازی پروژه رنگهای شب نما

برگزاری همایشها و نمایشگاههای تخصصی

  • همایش ستارگان فناوری و ایده پردازی
  • همایش ملی حقوق مصرف کنندگان
  • همایش ملی کارآفرینان
  • همایش روز پزشک
  • همایش مدیریت شهری
  • همایش امنیت نفت گاز و پتروشیمی
  • همایش امنیت بانکداری الکترونیک
  • همایش مدیران پاسخگو
  • همایش کاربردی روابط عمومی نوین ، استراتژی تجاری
  • همایش اقدام و عمل در حوزه فناوری
  • همایش فناوری های هسته ای اقدام و عمل
  • نمایشگاه صنعت ساختمان
  • نمایشگاه زندگی سالم شهری

برگزاری تورهای آکادمیک

  • تور آکادمیک ایتالیا – دانشگاه جنوا ( دوره های مدیریت و مهندسی اجرایی )
  • تور آکادمیک ایتالیا – دانشگاه پادوا ( دوره های طلا و جواهر )
  • تور آکادمیک مالزی – دانشگاه یو تی ام ( دوره های سی.آر.ام و مدیریت ریسک )
  • تور آکادمیک آلمان – دانشگاه نورنبرگ ( دوره های بانکداری )
  • تورآکادمیک آلمان – دانشگاه نورنبرگ ( دوره های سفارشی سازمانی )

حوزه سلامت و درمان

  • همکاری و مشاوره در حوزه تجارت سلامت الکترونیک
  • فعالیت و مشاوره در حوزه هلث توریسم
  • خدمات پایش سلامت ملی
  • مجری طرح بیمارستان خانگی

حوزه آی تی

  • طرح جذب هواداران باشگاههای ورزشی
  • سوشیال نتورک های اختصاصی
  • ماهون ( مرکز اطلاعات همایش و نمایشگاه ایران )
  • سایت نماینده خبر
  • باشگاه مجازی کودکان
  • باشگاه مجازی مصرف کنندگان
  • باشگاه مجازی متخصصین و مخترعین ایران
  • فروشگاه مجازی سیب استور
  • فروشگاه مجازی دی جی لند
  • فروشگاه مجازی کامل کالا
  • پروژه های مجازی نکسار

علمی ، دانشجویی ، تخصصی

  • خدمات اعزام دانشجو به دانشگاههای معتبر دنیا
  • برگزاری دوره های آکادمیک در دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم اروپایی و آسیایی
  • برگزاری دوره های الکسل و تیف ( فنی و حرفه ای بین المللی ) در داخل کشور
  • تسهیلگری چاپ مقالات آی . اس . آی
  • تلاش جهت برگزاری دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاههای بین المللی در داخل
  • دوره های کوتاه مدت موسسات استانداردهای بین المللی
  • خدمات ممیزی ، ارزیابی و ارائه استانداردهای بین المللی به واحدهای حقوقی
  • دوره های آموزشی مرتبط با متخصصین ، مخترعین ، ایده پردازان ، صنایع و اصناف

تبلیغات و اطلاع رسانی

  • روزنامه صدای عدالت
  • روزنامه خبر شمال
  • هفته نامه صدرا
  • هفته نامه سرخرود
  • اولین بانک اطلاعات مشاغل مازندران
  • اولین بانک اطلاعات پزشکی استان گلستان
  • مجری بولتن های رایگان پیک شهر
  • مجری تبلیغات محیطی در سطح کشور
  • نماینده انحصاری پیامهای بازرگانی سیمای جمهوری اسلامی ایران
  • اولین کتاب تخصصی خودرو
  • کتاب تخصصی ساختمان ( ۴ سال متوالی )

همکاران سازمانی

 

 

 

* اعضای شورای مرکزی *

با توجه به اینکه از منظر جمعیت مهیمن ، حضور صاحبان اندیشه و تخصص در موضوعات گوناگون مرتبط با ساخت و توسعه ی شهری در کرسی های شورای شهر ها الزامی می باشد ، بدیهی است تدوین سیاستهای کلان ائتلاف نیز در شورای مرکزی ملزم به حضور مسئولین و مدیران با تجربه و پیشکسوت در هر حوزه تخصصی خواهیم بود.

لذا نظر به اینکه ساختار شورای مرکزی اکثریت جمعیت ها و تشکلهای ملی از هم نشینی دولتمردان و مسئولین با رویکرد سیاسی شکل می گرفت ، گمان آن می رود معرفی اعلام اعضای شورای مرکزی حاضر  ( پیش از دعوت و حضور اعضای شورای مرکزی با تخصصهای مورد نیاز بصورت جامع ) امکان برداشت نامطلوب از سنخیت شورای مرکزی ائتلاف برای عموم و خواص گردد.

بدین منظور به اطلاع می رساند ، اعضای شورای مرکزی در تاریخ دهم خرداد 1400 از این درگاه قابل معرفی خواهد بود.

جا دارد از این فرصت استفاده نموده و از تمامی هم میهنانی که خود یا رابطین ایشان ، دارای تجربه و سابقه کافی در هر یک از امور مرتبط با مدیریت امور شهری در هر یک از رسته های عمران ، گردشگری ، حمل و نقل ، ترافیک ، امنیت ، رفاه اجتماعی ، معماری ، ورزش و جوانان ، فرهنگ و هنر و … دعوت به عمل آید تا با اعلام همکاری ،بر غنای علمی و تخصصی جمع هم اندیشی و هم افزایی شورای مرکزی بیفزایند.

 

هموطن عزیز! شما می توانید از طریق ورود به شهر مورد نظر خود، به عنوان نامزد انتخاباتی متخصص یا هوادار کاندیدا ، به جمع یکپارچه متخصصین و نوآوران مهیمن بپیوندید

کاربر گرامی ! تعداد 1128 شهر کشور به تناسب هر استان از طریق این صفحه قابل دسترس می باشد ، در صورتی که شهر مورد نظر شما یافت نشد لطفا با ما تماس حاصل فرمایید.

 

ستاد مرکزی:

تهران ، خیابان میرداماد ، حد فاصل میدان مادر و خیابان شریعتی ، خیابان رودبار غربی ، بن بست سوم ، پلاک7 ، واحد 1

 

تلفن:

021-22909644

09128332622

 

پست الکترونیکی:

info@irmohaimen.ir

نوشته های تازه

22 توصیه انتخاباتی رهبر انقلاب اسلامی :
 

https://irmohaimen.ir/wp-content/uploads/2021/05/22rahbari.pdf

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۴