***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 

این متن که توسط اقای طباطبایی در نیمه دوم ابان 1400 منتشر شده است ، بدین شرح می باشد :

با سلام و احترام،

قصد این بود که تا جلسه مجمع اعضا، صحبتی نشود، ولی مطالبی در این گروه گفته شده  که نیاز به این است تا قبل از جلسه توضیحاتی بیان شود.

۱- قضیه تأسیس شرکت و گرفتن مجوز گردشگری را همه میدانید، دوباره گویی نمیکنم، متاسفانه تعداد کمی از اعضا از همان زمان تا به امروز مفهوم عبارت "ممنوعیت ساخت و ساز وجود دارد" را متوجه نمیشوند. آقایان، برادران، عزیزان، شورای عالی امنیت ملی مصوبه ای را در سال ٩٣ به مبادی ذیربط ابلاغ کرده که بر اساس آن در مناطق واقع در حریم حوضه های آبریز به منظور جلوگیری از آلودگی آب شرب تهران، ساخت و ساز ممنوع است.

لذا از همان زمان تاکنون در منطقه طالقان بسیار سخت گیری میکنند و نمیگذارند کسی آجر روی آجر بگذارد. حتی پروژه آسمان سو که متعلق به بچه های وزارت کشور است و هم زمان با یاس زیدشت مصوبه منطقه گردشگری را اخذ کرده و مشغول ساخت و ساز شده بودند، ابتدا کل ساخت و سازشان متوقف شد و پس از مدتی چون زورشان نرسید، بناهای نیمه ساز هم خراب شد، و اخیراً نیز فنس کشی یک ملک (که در خیلی از مناطق آزاد و قانونی است) با لودر قلع و قمع شده است.

امیدوارم آن چند نفر متوجه شده باشند که زمین یاس زیدشت و دیگران در منطقه طالقان، در دوران ممنوعیت ساخت و ساز و تغییر کاربری قرار دارند.

٢- با ممنوعیت پیش آمده، روشهای دیگری توسط هیأت امنا بررسی شد و در این بین، مسیر حرکت تعاونی فرهنگیان به دست آمد و راهکار و عواملشان که خیلی هم محرمانه بود شناخته شد، جزئیات را نمیتوانم بیان کنم، مقدمات کار از جمله مجوز فرمانداری آماده شد تا از دادگاه حکم لازم دریافت شود؛ ولی متاسفانه به دلیل مسائل حاشیه ای که پیش آمد متوقف شد (جناب آقای دهقان از جمله اشخاصی هستند که در همان زمان در جریان کامل جزئیات این موضوع بوده اند و اگر تمایل داشتند، برای اشخاص دیگر به صورت حضوری توضیح خواهند داد)

٣- پیگیری دیگری که انجام شد، در خصوص طرح جامع و شهرداری طالقان است که ان شاالله هیأت امنا در جلسه مجمع توضیح خواهند داد.

۴- مسئله جالب این است که اصل موضوع مغفول مانده و آن این است که چند نفری که خیلی جار و جنجال راه انداخته اند و به دنبال حقوق لگدمال شده خود میگردند و مثل ارباب ها دستور صادر مینمایند، بفرمایند که به دنبال کدام حقوق خودشان هستند و چه طلبی از هیأت امنا دارند؟

و برای کدام حق و حقوق خود نسق میگیرند و خط و نشان میکشند؟

مگر هیأت امنا یا هر شخص دیگری تعهد به انجام کار اضافه و ارزش افزوده ای برای اعضا داشته است؟

عده ای تصمیم گرفتند فعالیتی انجام دهند، این فعالیت بعداً به خرید زمین تعریف شد، چند منطقه پیشنهاد شد و در نهایت این زمین توسط برگزیدگان آن جمع، خریداری شد و تمام.

خوب همان اول میتوانستند آن زمین را قطعه بندی و به اشخاص واگذار کنند.

ولی خواسته جمعی این بود که اگر بشود مجوز گرفت بهتر است، چون تصمیم گیری به هیأت امنا سپرده شده بود، هیأت امنا شروع به فعالیت کرد، همین. و الّا هیأت امنا هیچ تعهدی به هیچ یک از اعضا نداشته و ندارد.

مگر شما معترضین، یک قطعه زمین بیشتر خریداری کرده اید؟

خوب این قطعات که چهار گوشه آن با UTM مشخص شده است موجود است.

اگر قرار بود این زمین با مجوز به اعضا داده شود، آیا قیمت ۱۰۰۰ متر آن ٢۰ یا ٣۰ میلیون تومان بود یا حداقل ٣۰۰ میلیون تومان؟

اتفاقاً پیشنهاد من به اعضای محترم مجمع و هیأت محترم امنا این است که این عزیزان مورد ظلم واقع شده که این همه حقوقشان ضایع و تلف شده است، بهتر است از بندهای اسارت آزاد شده و بیش از این اسیر هیأت امنای ظالم (ببخشید) نباشند و حقوق لگدمال شده شان هر چه زودتر ادا گردد چون خدا را خوش نمی آید.

پس بهتر است قطعات این بزرگان تعیین و به آنها تحویل و از مجموعه یاس زیدشت جدا شوند، چون ظاهراً توانایی بالایی دارند و احتمال زیاد ظرف یکی دو ماه مشکلات ساخت و ساز خودشان را حل میکنند.

دیگران هم در همان نقطه صفر بمانند و بسوزند و بسازند و منتظر باشند ببینیم از دروغ ها و وعده های بیخود مثل طرح جامع و حریم شهرداری و طرح گردشگری و مجوز فرمانداری و غیره و ذلک چه چیزی عایدشان خواهد شد (عاقبت پذیرش ظلم همین است)

۵-بعضا از تعابیر عجیبی هم استفاده شده، کشتی به گل نشسته، خمودی، رکود و غیره، عزیزان، دوستان، برادران دوباره تکرار میکنم در منطقه طالقان به دلیل وجود مصوبه شورای عالی امنیت ملی، ممنوعیت قانونی ساخت و ساز وجود دارد، هیأت امنا چه کار میتوانسته بکند و نکرده، آیا باید می دوید این‌ور و آن‌ور یا پشتک میزد؟!

چند مورد پیش آمد که اشخاصی مطرح شدند و ادعای حل این مشکل و گرفتن مجوز را داشتند که هیچ کدام به نتیجه نرسید، یکی از آنها را مثال میزنم، همین دوست عزیزمان جناب حاج حمید آقای اونباشی حدود ٣ سال پیش یا بیشتر تشریف آوردند دفتر فاطمی و فرمودند که میتوانند این کار را به سرانجام برسانند ولی میبایست ٣۰۰ میلیون تومان نقداً و تمام و کمال، هم زمان با امضای قرارداد به علاوه ماهیانه ٢۰ میلیون تومان برای سال اول پیگیری به ایشان پرداخت شود، بدون هیچ گونه تضمین انجام شدن یا نشدن کار و بدون استرداد هیچ گونه وجهی، خوب قراردادی منعقد نشد.

یا اینکه گفته شده ٨ سال است هیچ کاری به انجام نرسیده، اولاً که فعالیت هایی انجام شده و در ثانی ما یک گره اساسی بیشتر نداریم و آن "تغییر کاربری" است، به این معنی که اصل توقف کار این است که میبایست موافقت کمیسیون تبصره یک ماده یک جهاد سازندگی را با تغییر کاربری کشاورزی به مسکونی اخذ نماییم،

 هر کسی مرد این میدان است، بسم الله.

۶- در روزهای اول تشکیل این گروه بود که تلفنی با جناب آقای دهقان صحبت میکردم، من دوستانی که در گروه مطلب مینویسند را چون در دفتر تلفن ندارم، بدون اسم و با شماره تلفن میبینم، ولی آقای فشارکی چون زیاد مطلب مینویسند و اسمشان را ذکر میکنند متوجه میشدم که کدام مطلب را ایشان نوشته اند، البته خودشان را نمیشناسم ولی متوجه شدم ایشان پتانسیل خوبی برای طرح شکایت دارند، لذا از آقای دهقان درخواست کردم که میشود از آقای فشارکی بخواهید که ایشان شخصاً یا به همراه چند عضو دیگر اقدام قضایی و طرح شکایت کنند، آقای دهقان با تعجب گفتند خیر ما سعی خود را میکنیم جلوی چنین کاری را بگیریم، به ایشان عرض کردم بنده درخواست میکنم جلوی ایشان را نگیرید و اگر ترغیبشان کنید به اینکه به دادگاه و دادسرا بروند، خیلی خوب میشود، ولی متاسفانه آقای دهقان نپذیرفتند.

الان هم دیر نشده و اگر چنین اقدامی بفرمایند، لطف بزرگی است که چندین حُسن دارد که دو تای آن را عرض میکنم و بقیه اش باشد برای بعد،

اولین حسن این است که همه امور مالی و بعضاً غیر مالی که برخی راجع به آن شک و تردید دارند، توسط قاضی و بازپرس و کارشناس رسیدگی شده و همه چیز روشن و واضح و شفاف میشود.

دومین حسن آن هم این است که حقوق مالی بنده و آقای بحری و علی الخصوص آقای عالمی مشخص شده و در متن حکم معیّن خواهد شد و چون حکم قضایی برای همگان لازم الاجراست هیچ چاره ای جز اجرای آن نیست.

توضیح اینکه بنده از همان روز اولی که تا بالای زانو در برف ٢۰ دقیقه راه رفتیم تا به زمین های محل فعلی یاس زیدشت رسیدیم خدمت اعضای هیأت محترم امنا عرض کردم، که چون من وکیل هستم برایم دستمزدی تعیین کنید چون کار وقت گیری است، ولی به این خاطر که مربوط به دوستان و رزمندگان بود و علیرغم خارج از مرکز بودن، برای تنظیم مبایعه نامه و قراردادها به اندازه یک مشاور املاک یعنی یک درصد توافق نمودیم، ولی متاسفانه از همان سال ٨۴ تا به امروز همان مبلغ هم پرداخت نشد و فقط یازده میلیون تومان پرداخت شده است، بنده در ٣ دادگاه بدوی و ٢ دادگاه تجدید نظر حضور داشته ام و چون در پرونده ها وکالت رسمی از طرف اعضای هیأت امنا داشته ام و در سیستم مکانیزه قضایی نامم ثبت شده بود، اداره نامحترم دارایی، مالیات آنها را با نرخ تعرفه لحاظ و دریافت نموده است. همچنین در سنوات بعدی، تصویب شد مبلغی به صورت ماهیانه پرداخت شود که هیچ گاه پرداخت نشد، هیچکدام از این موارد و مبالغ را بنده از شرکت یا هیأت امنا، مطالبه نکرده ام و جزء بدهکاری شرکت هم منظور نشده است ولی اگر کار به رسیدگی قضایی برسد، این حق برای بنده پابرجاست.

در طی این سنوات، برای پیگیری قضایی در دادگاه و پاسگاه و پیگیری امور مربوط به یاس زیدشت در استانداری، شهرداری، فرمانداری، امور اراضی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، محیط زیست، آب و برق، بیش از ٣۰ مراجعه حضوری داشته ام و یقیناً مراجعه و پیگیری حضوری آقای عالمی ٣ برابر آن بوده است.

تصور برخی از اعضا این است که هیأت امنا آش دهان سوزی است و اعضای آن دو دستی آن را چسبیده اند، خیر اینطور نیست، همین دوست عزیزمان جناب آقای سید حسین شاه عالمی چون بیشتر امور اجرایی بر دوش ایشان بوده، حدوداً ٢۰ بار و در آخرین جلسه امنا با حضور نمایندگان این گروه، برای مرتبه ٢۱ ام استعفا دادند و گفتند تمام طلبی که از یاس زیدشت دارند و دو قطعه زمینی که دارند را به این مجموعه هبه خواهند کرد ولی دست از سرشان برداشته شود تا از قید و بند مجموعه یاس زیدشت خارج شوند و به امور شخصی خودشان برسند.

و بنده نیز به هکذا، در حقیقت بنده اگر مختصر فعالیت و حضوری در این دوران داشته ام، ٨۰ درصد آن به خاطر گل روی اخوی گرامی ام جناب آقای حاج سید محسن طباطبائی که یک موی سر ایشان را با دنیا عوض نمیکنم، بوده است چون ایشان به آن منطقه خیلی علاقمند هستند.

برای آقای بحری هم حقوقی مقرر بوده است که نمیدانم چه میزان دریافت و چه میزان در بدهی شرکت است، به جز بنده و ایشان، هیچ یک از اعضای محترم هیأت امنا از ابتدا تا به امروز، یک ریال دریافت نکرده اند که به کنار، بلکه آقای عالمی بیش از یک میلیارد تومان به نرخ سنوات ماضی طلبکار میباشند.

البته آن معترض همیشگی ممکن است بگوید، شاید همه آنها سندسازی یا جعل باشد که در پاسخ باید گفت بله، هر احتمالی در هر جا ممکن است واقع شود، اصلاً قاضی و دادگاه برای همین جور مسائل است و یکی از فلسفه های وجودی قوه قضاییه همین است که به این نوع تخلفات بزرگ رسیدگی و برای مجرمین، کیفر تعیین نماید.

۷- همه این مطالب را گفتم تا این بند را عرض کنم چون نمیشد صرفاً همین مسئله را بدون گفتن آن مقدمات ذکر کرد.

ببینید دوستان، همان تفکری که قالبی حقوقی به نام شرکت گردشگری یاس زیدشت را به وجود آورد، همان تفکر تصمیم گرفت که شرکت فعال نشود و اسناد و اراضی به شرکت منتقل نشود، چرا که شرایط دیگری نیز به صورت موازی به وجود آمده بود که این امکان را داشت نه تنها نیازی به شرکت و استفاده از طرح گردشگری نباشد بلکه این امکان وجود داشت که فعال کردن شرکت و انتقال مالکیت اراضی به شرکت و انتقال دوباره آن از شرکت به اشخاص، مشکلات و هزینه های زیادی را به دنبال داشته باشد.

همان شرایط برای امروز هم وجود دارد و آن بلاتکلیفی هنوز حل نشده و اینکه از چه مسیری باید و یا بهتر است حرکت کنیم نیاز به بررسی و همچنین نیاز به تغییر شرایط دارد.و این امید را داریم که در دولت جدید با تغییر برخی سیاست‌ها، شرایطی متناسب با وضعیت ما بوجود بیاید.

لذا این نظر که الان و در حال حاضر حتما بایستی شرکت فعال شده و هیأت مدیره شکل بگیرد، به نظر بنده صحیح نیست و به هیأت امنا هم اعلام نظر کرده ام که فعلاً یک "هیأت اجرایی" انتخاب و شکل بگیرد و بعضی از امور را به انجام برساند و بررسی نماید که از چه مسیری و با چه روشی حرکت ادامه یابد.

همچنین، مطلب دیگری که وجود دارد و مغفول مانده، این است که در زمانی که قرار بشود شرکت فعال شده و هیأت مدیره انتخاب بشوند، همه اعضا نمیتوانند در این انتخابات شرکت کنند، چرا؟ مگر اعضا با یکدیگر تفاوت دارند؟

بله، ما دو نوع عضو داریم:

الف- عضو مالک

ب- عضو خریدار

اگر بعضی از دوستان از هسته اولیه یا بچه های قرارگاه و نظایر آن صحبت میکنند، منظورشان همین است، جناب آقای رجبی و جناب آقای دهقان در صورت تمایل میتوانند در این خصوص توضیح بدهند.

اعضای مالک چیزی حدود ۶۰ نفر هستند و بقیه اعضای محترم، عضو خریدار محسوب میشوند،

هر نوع تصمیم گیری در خصوص هیأت امنا و هیأت مدیره و سایر امور تشکیلاتی، به اعضای مالک تعلق دارد. لذا برای اینکه اعضای خریدار هم توجیه شوند، در این مجمع حضور خواهند داشت و چون قرار بر این شده است که در این انتخابات حضور داشته و شرکت کنند، لذا شکل صحیح این است که همان "هیأت اجرایی" که توضیح داده شد، انتخاب شوند.

۸- شاید سوال شود که چرا تا امروز در این گروه، این ۶ بند و یا برخی از آن را عرض نکرده ام، دلیلش این است که روزهای اول به علت کسالت قادر به نوشتن نبودم و روزهای بعد نیز وقتی با بعضی از ادبیات سخیف و ارباب گونه مواجه شدم، چون ذاتاً در مقابل این افراد موضع میگیرم و به قول عوام الناس حرفشان تو کت امثال من نمیرود، بهتر دیدم که سکوت کنم، همچنین اینکه قرار بر این بود که مصوبات هیأت امنا در جلسه و بصورت حضوری ارائه شود. ولی اگر بنده شخصاً تصمیم گیرنده بودم، حتی یک "واو" به ایشان ارائه نمیدادم.

اینکه کسی بنویسد "ضرورت دارد که فلان کار را بکنید"  "بایستی چنان شود..."  "باید اسناد و مدارک تحویل شود..."  نمیدانم چطور آقای رجبی و آقای دهقان تحمل کردند،

این تشکیلات حول محور رفقای بازمانده از "قرارگاه مهندسی خاتم الانبیا (ص)" شکل گرفته است، برای بچه های قرارگاه مهندسی، جناب آقای دکتر مبلغ، ریش سفید، بزرگ و رئیس بوده‌اند و خواهند بود و واجب الاحترام، حتی در جلسات در حضور ایشان هیچ کس بدون اجازه صحبت نمیکند. در واقع به جز بنده حقیر، تمام اعضای هیأت امنا از بزرگان و واجب الاحترامند و اگر این اشخاص به عنوان هیأت امنا انتخاب شدند، به این دلیل بوده است که انتخاب کنندگان آنها را امین و متعهد میدانستند و در واقع برگزیده شدند تا ضرورت ها و باید و نبایدها را تشخیص داده و اجرا کنند.

عرض بنده نافی سوال و جواب معقول نیست، بلکه بنده به طریقه سوال و جواب و محل آن اعتراض دارم،

در انتها از اطاله کلام و اسائه ادب احتمالی، صمیمانه عذرخواهی میکنم و برای قصور و تقصیراتی که داشته‌ام طلب عفو و حلالیت دارم.

و السلام علیکم و رحمه الله

 

ابهامات وسوالات

برخی از ابهامات موجود در بیانیه ٱقای طباطبایی و برخی از سئوالات و پاسخ به ایشان  که  خوب است اعضای محترم بیشتر به ٱن دقت و اعلام نظر نمایند

۱- ایشان مشخص نمایند ٱیا تمام افاضات نظر شخصی خودشان بوده یا باتوجه وکیل بودنشان ، نظر هیات امنا و هیات مدیره ؟

۲- ٱیا ایشان فقط مدافع حقوقی(به قول خودشان مالکین اولیه هستند ؟ یا مدافع حقوق کلیه اعضا( ۱۵۰ یا به عبارتی ۱۹۰ خریدار قطعات) ؟

۳- ایشان میفرمایند:

        "قصد این بود که تا جلسه مجمع اعضا، صحبتی نشود"

سئوال این است چرا ؟

 یعنی کسانی از وی خواسته اند برخی مطالب را که به صلاحشان نبوده ، بیان نشود !؟ 

۴-      ایشان در بند یک به ممنوعیت ساخت و ساز (از سال 1393) اشاره میکنند که تعداد کمی از اعضا این ممنوعیت را متوجه نمیشوند !

ابهام اینست ، از کجا این تعدادکم را کشف کرده ؟ صرفا از اعتراض در فضای مجازی؟

در روز مجمع چه پاسخی به ابهامات اکثریت اعضا دارند؟

  ایشان که بعنوان عضو هیات مدیره و یا امنا که متوجه این اشکال بوده اند ، چه تلاشی برای رفع مشکل کرده اند ؟

۵-      ایشان در بند چهار می فرمایند :"چند نفری که خیلی جار و جنجال راه انداخته اند و به دنبال حقوق لگدمال شده خود میگردند و مثل ارباب ها دستور صادر مینمایند و...!!!"

کاش جای بد خلقی و گریز به صحرا ..

میفرمودند  چرا اطلاعاتی که حق اعضاست را  تاکنون به طور کامل به اطلاع اعضا نرسانده اید ؟. وحقوق محبوس شده اعضا را چه کسی پاسخگوست ؟

۶-      ایشان فرموده اند : " مگر هیأت امنا یا هر شخص دیگری تعهد به انجام کار اضافه و ارزش افزوده ای برای اعضا داشته است؟ " پس وظیفه داتی اعضای هیات مدیره شرکت یاس زیدشت بی معنا میشود .

۷-ایشان فرموده اند : " مگر شما معترضین، یک قطعه زمین بیشتر خریداری کرده اید؟"

کاش ایشان گزارش مالی را میداد که املاک جدید خریداری شده از کدام سرمایه بوده ؟

ٱیا بجز از سرمایه اعضا خریداری شده است ؟

۸- ایشان فرموده اند : "آیا قیمت ۱۰۰۰ متر آن ٢۰ یا ٣۰ میلیون تومان بوده و اگر مشکل کاربری حل میشد حداقل ٣۰۰ میلیون تومان میبود؟"

لازم است ابتدا گزارش حسابرسی داده شود زمین ها را متری چند خریده اند؟!

در ثانی ارزش امروز پول افرادی که تاکنون۹۰ میلیون( از محل فروش  سرمایه و طلای خانمشان)  برای یک قطعه پرداخت کرده اند ، الان به اندازه یک ٱپارتمان ۳ میلیاردی می ارزد ، ٱیا زمین زیدشت چقدر قیمت دارد؟!  .

۹- ایشان فرموده اند :"پس بهتر است قطعات این بزرگان تعیین و به آنها تحویل و از مجموعه یاس زیدشت جدا شوند"

بله بعد از تعیین تکلیف کل زمینها و حسابرسی پیشنهاد خوبی هست .

۱۰-ایشان فرموده اند : " از آقای دهقان درخواست کردم که میشود از معترضین( ٱقایان فشارکی و...) بخواهید که  شخصاً یا به همراه چند عضو دیگر اقدام قضایی و طرح شکایت کنند "

خوب است ایشان بدانند که اگر از راه مسالمت‌آمیز امیز ابهامات رفع  نشد ،  چاره ای جز این نمی ماند .

۱۱-    ایشان در بند 6  فرموده اند : " مزیت شکایت از امنا اینست که حقوق مالی بنده و آقای بحری و علی الخصوص آقای عالمی مشخص میشود "

. باید گفت حق الزحمه افراد فعال بعد از ارایه اسناد قابل پرداخت می باشد و هیچ کس هم راضی نبوده و نیست و منتی هم نگذارند .

۱۲- ایشان فرموده اند : " همان تفکری که قالبی حقوقی به نام شرکت گردشگری یاس زیدشت را به وجود آورد، همان تفکر تصمیم گرفت که شرکت فعال نشود "

چرا این تفکر و این افراد برای اعضا بیان نمیشود؟ تا واقعیت ها بیشتر مشخص شود

۱۳-    ایشان در بند 7  فرموده اند : "همان تفکر تصمیم گرفت اسناد و اراضی به شرکت منتقل نشود " ایا عمل مخالف مصالح اعضا تلقی نمیشود و سبب نگرانی از آن وجود ندارد ؟

۱۴-    ایشان در بند 7 فرموده اند : " این امکان وجود داشت که فعال کردن شرکت و انتقال مالکیت اراضی به شرکت و انتقال دوباره آن از شرکت به اشخاص، مشکلات و هزینه های زیادی را به دنبال داشته باشد." ٱیا بلاتکلیف نگه داشتن  وضعیت و بنام 4-5 نفر بودن املاک بجای مالک شرکت قانونی، تبعات نگران کننده تر بیشتری بهمراه ندارد؟!

۱۵-    ایشان در بند 7 فرموده اند : " ما دو نوع عضو مالک و خریدار داریم:"

بفرمایند منبای این دسته بندی چست ؟ و چرا پیش از این هیچیک از اعضای امنا و مدیره انرا بیان نکرده اند ؟

16-  ظاهرا کل خروجی ۱۳۲  جلسه ادعایی هیات امنا یاس زیدشت طالقان همین یادداشت اقای طباطبایی بوده که ایشان گفته اند از نظر مدت زمان هم برابر ۴ دوره ریاست جمهوری بوده

17- و کاش بجای اینکه خود را   سخنگو هیات امنا و مدیره قلمداد کند  ، حسب وظیفه  لااقل یک گزارش بازرسی مورد قبول همگان  ارایه می نمودند ؟! که متاسفانه از ٱن خبری نیست!؟

18 این همه حرف دلشان را زدند ولی در نهایت نه ترسیمی از وضعیت گذشته ارایه کردند و نه راههای منطقی پیش رو را تبیین کردند !

همین متن ایشان اعضا را به تامل وا داشته که باید فکر وچاره اندیشی اساسی برای ایفای حقوق در ابهام مانده اعضای یاس زیدشت  توسط تحول در هیات امنا و هیات مدیره کرد !

 

چنانچه ا قای طباطبایی جوابیه ای تهیه و ارسال نمایند ، عینا درج خواهد شد  .

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۳