***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 

 

جوابیه ای درخصوص اظهارات یکی از اعضای امنای یاس زیدشت طالقان

 

بنام خدا 

 جناب اقای مهندس اشتری فر گرامی سلام علیکم

 وقت بخیر

ضمن تشکر از زحمات شما و سایر عزیزان و تشکر مضاعف از اینکه بلاخره از میان امنا شما لااقل جواب ( ولو اینکه ذکر میکنید نظر شخصی ام هست ) بیان می فرمایید . بنده والله العلی العظیم با هیچیک از امنا و مدیره و اعضای محترم هیچ خصومتی نداشته و ندارم ( گرچه خیلی انتقاد به حرف تا عمل دارم و زیدشت را صد درصد بی ارتباط با صرف سابقه مهندسی قرارگاه خاتم میدانم ) و بدون هیچ حب و بغضی مواردی را عرض میکنم تا بلکه یک پله جلو برود ، لطفا با ذکر شماره پاسخهای لازم را با نگاه گره گشایی محبت بفرمایید ( البته اصراری به پاسخگویی ندارم . زیرا علی القاعده باید امنا پاسخ دهند ) ولی با پوزش خطابم به جنابعالی است که غیر رسمی سخنگویی را بعهده گرفته اید  :

1)       شما در جمعه فرمودید ، امنا مغز افزاری است ، گرچه تاکنون چنین نبوده ؛ بعنوان مثال امنا حساب مالی باز کرده و دریافت و پرداخت و... انجام داده ؛ این تناقض هنوز هم هست . پس لازم هست نخست ، حسابرسی و رفع ابهامات صورت پذیرد و بعد به هیات مدیره جدید منتقل شود .

2)       شمایان در جمعه فرمودید حسابرسی دقیق توسط حسابرس معتبر شده ، وهر کس میتواند بیاید ببیند ( گرچه شواهد مبین عدم دقیق بودن هست ) ، چرا الان با حضور اقای رجبی و اقای عظیمی و... مخالفت می شود ؟ چه اشکالی دارد که بیایند و جابجایی وجوه و زمینها و ... را بررسی کنند و صحت و دقت انرا به اعضا اطلاع دهند ؟

3)       بعدا 16 سال پذیرفتید ؛ که امنا و مدیره مجزا باشند ، تا سیاست و اجرا خلط نشود ، در حالیکه در اسامی پیشنهادی جدید تون ، برادر عزیز بحری ( که ارادات به ایشان دارم ) هنوزدر هردوتا حضور دارند و ادامه خواهد یافت  .

4)       شما مرقوم داشته اید : "هیئت امنا در حال حاضر مالکین حقیقی املاک هستند" از انجا برداشتهای متفاوت از ان میتواند بشود ، بفرمایید منظور از حقیقی چیست ؟

5)       مرقوم داشته اید :" خریداران و اعضاء " بفرمایید تعداد خریداران و تعداد اعضا دقیقا چند نفر است ؟

6)       مرقوم دشته اید :" در مرحله بعد املاک، دارایی‌ها و تعهدات به صورت قانونی به شرکت منتقل شود و شرکت در قبال خریداران مکلف به عقد قرارداد و تنظیم تقسیم نامه گردد. " خوب چرا بجای  تحمیل هزینه انتقال به مدیره و زمان برشدن آن ، چرا ابتدا نظام نامه تهیه شود و سپس بیکباره تقسیم بین اعضا صورت نگیرد ؟

7)       مرقوم داشته اید :" انتخاب مدیرعامل توسط هیئت مدیره انجام و انتصاب وی مشروط به تصویب مجمع( هیئت امنا) باشد" نقش اعضا که صاحبان سرمایه و مالکان واقعی یاس زیدشت هستند جا افتاده ، ایا بهتر نیست اینگونه باشد : هیات مدیره بررسی و کاندیدا پیشنهاد نماید ،  کاندیدا برنامه های خود را در گروه اعضا یاس زیدشت ارایه دهد و اکثریت نسبی اعضا ، انتخاب مدیر عامل را مصوب کند و امنا منصوب نماید ؟

8)       مرقوم داشته اید :" تغییر در هیئت امنا اگرچه ضروری است ولی در حال حاضر نه به مصلحت است و نه در اولویت." سمعا و طاعتا . بفرمایید با این مطلب که جمعه فرمودید برخی از امنا حتی ده درصد هم شرکت در جلسات نداشته اند چکینم ؟ با این مساله که تضاد فکر و سیاست بین اعضا وجود دارد ، چه اتفاق و اجماعی در اینده بین امنا رقم می خورد ؟ در اینکه جلساتتان دیر به دیر تشکیل میشود چکنیم ؟ و اینکه حتی درخصوص تصمیمات مجمع عمومی جمعه بصورت واتس اپی می خواهید جمع بندی داشته باشید چکنیم ؟ ایا میشود اخرین صورتجلسه امنا را برای اعضا در گروه بفرستید تا نسبت به مصوبات آن دلگرم شویم ؟

9)       مرقوم داشته اید :" تامین مکان مناسب برای دفتر شرکت، تعیین حقوق مدیرعامل و مدیرمالی و سایر هزینه‌های لازم از طریق جمع‌آوری منابع از خریداران و اعضاء" آیا بهتر نیست ابتدا رفع ابهامات شود و اعتماد سازی برای اعضا بوجود اید تا اعضا راغب به همکاری مالی و ....شوند ؟

10)     خطاب به اقای خانی عزیز مرقوم داشته اید :" هیئت امنا گروه دارد آقا مصطفی ، در همان گروه اینگونه مطالب را بگذارید نه در قالب فرافکنی " ایا سوال درخصوص دانستن و رفع ابهامات اسمش میشود فرافکنی ؟ ایا دانستن اعضا از مشکلات موجود روا نیست ؟

11)     بفرمایید چرا امنای محترم سخنگو تعیین نمی کند تا شما مکرر ننویسید که "نظرات شخصی ام " و ایا اشکالی دارد که به مرور ابهامات رفع شود ؟ یا قرار است سکوت پیشه شود و برود برای مجمع بعدی ؟ ایا بهتر نیست از بستر فضای مجازی با مشارکت و تعاون و همکفری این سنگ بزرگ را از ته چاه بیرون آوریم و آن باغ سبز موعود را محقق کنیم و نگرانی های اعضا  رفع و مشکلات ذهنی و تحقق عملی سرمایه گذاریشان زودتر محقق گردد و ازعایدی آن بهره مند شوند ؟ ( که یقینا این به صلاح است )

         ان شاالله با شفاف سازی امنای محترم ( از گذشته و حال ) و تدبیر و تعاون از این همه بگو ومگوها ( که ناشی از عدم حضور امنای والامقام در پاسخگویی در گروه به اعضای محترم می باشد ) رها یابیم و گشایش حاصل شود .

         با تشکر واعتذارفروان موفق باشید  - هاشمی فشارکی 23 اذر 1400

 

*****************************

تجمیع شده سخنان بیان شده اقای اشتری فر در بالا ( بدون دخل و تصرف )

سلام

امیدوارم عزیزانی که با ادبیات خاص خود موجب رنجش و خارج شدن برادران ارزشمند و صبور ابراهیمی و رجبی از جمع این گروه شده اند در روش خود تجدید نظر فرمایند و پیامهای مثبت و در جهت وفاق و ایجاد وحدت و هم افزایی ارسال کنند.

شفافیت در حسابها، محترم شمردن حقوق همگی ذینفعان و تدوین برنامه تحقق پذیر و قابل نظارت و گزارش دهی قطعا مورد قبول همه نمایندگان شما عزیزان در هیئت امنا است.

تغییر در هیئت امنا اگرچه ضروری است ولی در حال حاضر نه به مصلحت است و نه در اولویت.

هیئت امنا در حال حاضر مالکین حقیقی املاک هستند و در شرایط فعلی تغییر آنها مستلزم انتقال مالکیت به اعضاء جدید است که با توجه به مشاعی بودن مالکیت امری زمان بر است.

اگر هیئت امنا در جایگاه واقعی یعنی سیاستگذاری و نظارت قرار گیرند و امور اجرایی از آنان منفک گردد عمده مسئولیتها به عهده جمع دیگری قرار می‌گیرد که به طور موظف و پاسخگو باید کار را دنبال کنند.

حاصل جمع بندی جلسه روز جمعه را حقیر به صورت زیر به هیئت امنا تقدیم کرده ام و منتظر جمع بندی هستم ولی با توجه به اشتیاق دوستان فعلا به عنوان نظرات شخصی عیناً به عزیزان تقدیم میکنم :

تکرار میکنم که مطالبی که متعاقبا ارسال میگردد نظرات شخصی من است.

با عرض سلام و احترام حضور اعضاء محترم هیئت امنا

پیرو جمع بندی جلسه روز جمعه پیشنهاد میکنم از بین برادران مشروحه زیر پنج نفر به عنوان هیئت مدیره و یک نفر به عنوان بازرس توسط هیئت امنا که مجمع شرکت گردشگری یاس زیدشت می‌باشند انتخاب و تغییرات در روزنامه رسمی منتشر شود

١- آقای مهندس فرهنگ

٢- آقای مهندس ارتقائی

٣- آقای مهندس ابراهیمی

۴- آقای صدیق

۵- آقای دکتر ابوالحسنی

۶- آقای بحری

٧- آقای دهقان

انتخاب مدیرعامل توسط هیئت مدیره انجام و انتصاب وی مشروط به تصویب مجمع( هیئت امنا) باشد

در مرحله بعد املاک، دارایی‌ها و تعهدات به صورت قانونی به شرکت منتقل شود و شرکت در قبال خریداران مکلف به عقد قرارداد و تنظیم تقسیم نامه گردد.

پس از انتقال املاک و دارایی‌ها به نام شرکت تغییرات لازم در هیئت امنا توسط مجمع انجام شود

در حال حاضر هیئت امنا فعلی مالکین اراضی خریداری شده هستند و تغییر در هیئت امنا بدون نتیجه خواهد بود ولی پس از انتقال دارایی‌ها به شرکت این محدودیت برطرف میگردد.

شرکت پس از تغییرات نسبت به تامین مکان مناسب برای دفتر شرکت، تعیین حقوق مدیرعامل و مدیرمالی و سایر هزینه‌های لازم از طریق جمع‌آوری منابع از خریداران و اعضاء اقدام نماید.

مجمع شرکت(هیئت امنا) مرجع تصویب برنامه‌های شرکت و تعیین بازرس و حسابرس قانونی خواهد بود

در مورد چگونگی توزیع املاک بین ذینفعان شرکت، طرح و برنامه لازم را جهت تصویب به مجمع شرکت تقدیم و پس از تصویب مجاز به عملیاتی کردن آن خواهد بود

در مرحله بعد ترمیم هیئت امنا در دستور کار مجمع آتی قرار میگیرد

22 اذر 1400

*****************************

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۶