***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 

میزان متعهد بودن امنای یاس زیدشت در پاسخگویی به اعضای زیدشت  

سلام علیکم ایام دهه فجر برهمه مبارک باشد .

ما با هر تحرکی موافقیم ولی نه در ابهام و تعهد یکطرفه .

ما با اصل موضوع موافقیم ولی در شفاف شدن وضع گذشته و مشخص شده چهارچوب حرکت اینده

 پیرو ارسال برگه ای که به اسم نظر خواهی ارسال شده ولی تعهد اور یک سویه است ، لازم امد تحقیقی که قبلا انجام داده ام ؛ اکنون زودتر منتشر کنم .

و میزان و نحوه پاسخگویی اعضای محترم امنا در گروه اعضای یاس زیدشت در یک نگاه تقدیم کنم . تا ببینیم که اگر امضا کردیم و برگه تعهد را به امنا دادیم . ایا بعدا امنای محترم همین مقدار هم جواب مارا میدهند یا نه ؟

مجددا به سهم خود از زحمات همه عزیزانی که در زحمت کشیده اید و نیز عزیزانی که مطالبی را بیان کرده اید و بنحویی کمک کرده اید ، تشکر میکنم .

توضیح اینکه  براساس اطلاعات نگارش یافته اعضای هیات محترم امنای قدیم و فعلی داخل واتس ، این اطلاعات را تجمیع و بعنوان در یک نگاه تقدیم میکنم .

از انجا که امکان ارسال همه آن نشد ، بصورت پیوست تقدیم شده است .

پیشاپیش از نواقص احتمالی و عدم ویرایش و اصلاح اسامی اقایان پوزش می خواهم .

. 13 بهمن 1400 هاشمی فشارکی

مطالب اقایان محترم امنا به ترتیب الفبا :

************************

  1. اژدری احمد ، امضا کننده صورت جلسه معرفی اقای بحری بعنوان نماینده مالی در اسفند 1384 و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری یاس زیدشت

چیزی مشاهده نشد .

************************

  1. استادان صفار عباس ؛ عضو هیات امنا ،  نایب رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری یاس زیدشت  ، بنام خوردن سند رسمی املاک طالقان ،

چیزی مشاهده نشد .

************************

  1. اشتری فر مجید ، عضو هیات امنا ، امضا کننده صورت جلسه معرفی اقای بحری بعنوان نماینده مالی در اسفند 1384  ، صاحب حساب مشترک 0305180953008 صادرات ،   بازرس علی البدل شرکت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری یاس زیدشت ، جمع بندی کننده مجمع 19 اذر 1400 ، و پاسخگو به برخی مطالب اعضا ودر عین حال تذکر به عدم سخنگو بودن شان ، بنام خوردن سند رسمی املاک طالقان ،

سلام ضمن عرض ارادت و احترام به تمامی عزیزان و اطلاع از دغدغه و نگرانی به حق آنان به عنوان یکی از اعضاء هیئت امنا مطالبی را به عرض می رسانم و خاطر نشان می‌سازم که منتخبین شما ساعتهای متوالی از وقت خود را بدون هیچگونه چشم‌داشت و انتظار و امتیاز برای پیشبرد اهداف تعیین شده به کار بسته اند و بیشترین انگیزه را ارزشهای ناشی از مرام و معرفت و رفاقت دوران دفاع مقدس برای آنان رقم زده است و حفظ این ارزشها را مقدم بر هر موضوع دیگری میدانند.

١- در هفته جاری جلسه هیئت امنا تشکیل و در مورد نحوه اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت تمامی عزیزان برای رسیدن به نتایج مورد انتظار تصمیم گیری خواهد شد.

٢- شرکت گردشگری یاس زیدشت که به منظور ساماندهی پروژه تاسیس گردید بعلت عدم انتقال اسناد مالکیت و مبایعه نامه اراضی خریداری شده هیچگاه در مدار پروژه قرار نگرفت و تا این تاریخ فاقد فعالیت

عرض کردم هیئت امنا در هفته جاری جلسه دارند و در مورد نحوه اطلاع‌رسانی هم‌اندیشی خواهند داشت تا بر اساس یک روش سازمان یافته و مستمر ذینفعان محترم را نسبت به موضوعات مطلع نمایند. اندکی صبور باشید

شاید اثر گذشت سن و سال باشد که مطالب عنوان شده را به این صورت به یاد ندارم

سلام.بسیار باعث خوشحالی است که عزیزان عضو این گروه از نمایندگان خود در قبال شرکت در جلسه هیئت امنا و گزارش ماوقع اظهار رضایت و تشکر مینمایند.بنده هم بعنوان یکی از خادمان شما در هیئت امنا از این عزیزان تشکر میکنم و زحمت آقای ابراهیمی در تهیه گزارش جلسه را ارج مینهم.

آقای اشتری فر: با سلام خدمت عزیزان و همراهان .هریک از اعضاء هیئت امنا در این گروه صرفا بعنوان یک عضو از مجموعه اعضاء یاس زیدشت نظرات خود را بیان مینمایند و نظرات آنان به معنی نظر هیئت امنا نباید تلقی گردد.هیئت امنا تا کنون نه نماینده‌ای برای اعلام نظرات تعیین نموده است و نه سخنگو دارد.

آقای اشتری فر: سلام خدمت همه عزیزان .در پاسخ به مطالب مطرح شده توسط دوست محترم جناب آقای فشارکی عرض میکنم همانگونه که از نام هیئت امنا مشخص میشود هرگونه تصمیم یا نظری که هیئت امنا در مورد آن به تصمیم میرسد بر اساس روشی که تا کنون جاری بوده بر اساس اجماع است و به ندرت به شمارش آراء مراجعه شده است.

در جلسه اخیر هم ابتدا هیئت امنا برای اطمینان از صحت اطلاعات قبل از حضور نمایندگان جلسه هماهنگی داشت و برای ارائه گزارش و پاسخ به سوالات بین امنا تقسیم کار انجام پذیرفت،

به تمام سوالات کتبی و شفاهی به صورت مشروح پاسخ داده شد و برای توسعه اطلاع رسانی، موضوع به جلسه مجمع موکول گردید.

در این جلسه هیئت امنا نماینده یا سخنگویی تعیین نکرد و این بیان ماوقع است نه نظر شخصی.

آقایان خانی و معصومی مطالبی را در گروه میگذارند که نظر شخصی آنها است و تذکر ارائه شده از این بابت بود که به عنوان منویات هیئت امنا تلقی نگردد.

اشتری فر: سلام صبح و عاقبت همه عزیزان به خیرایام به کام .داشتن اطلاعات از وضعیت پروژه و مشارکت در تعیین چارچوب‌ها برای برون رفت از مشکلات فعلی قطعا حق همه اعضاء است.

بعنوان نظر شخصی عرض میکنم که هیئت امنا ساختاری برای سیاستگذاری است و برای عملیات اجرایی فاقد ویژگیهای لازم است.با نگاهی به تعداد جلسات هیئت امنا و فهرست امضا کنندگان مشخص میشود حضور برخی از اعضاء و مشارکت آنها کمتر از حد انتظار بوده است و به علت اینکه در هیئت امنا تعیین تکلیف برای اعضاء چندان عملیاتی نیست قابلیت پیگیری هم به صورت عملیاتی میسر نیست.

با توجه به وجود ساختار و ظرفیت ایجاد شده تحت عنوان شرکت گردشگری یاس زیدشت پیشنهاد من انتخاب یک هیئت مدیره موثر و عملیاتی با حضور اعضاء تازه نفس و دارای انگیزه بیشتر و سپس انتخاب یک مدیرعامل مدبر و پای کار است که در مقابل هیئت مدیره پاسخگو باشد.

حقوق دریافت کند

آقای اشتری فر: سلام این دوست عزیزی که ایشان را فقط با اسم کوچک میتوان شناخت نوشته که توضیحات ناکافی و غیر مستدل هیئت امنا!!!!!!! این مطلب نظر ایشان است یا جمع حاضر؟

در جلسه مشترک به تمام سوالات به صورت مشروح پاسخ داده شد و مستندات به رویت رسید، گزارش آقای ابراهیمی هم درست و کامل بود، حال اگر کسی قانع نشد مشکل دیگری است.

در ادامه نوشته انتخاب افرادی از سوی اعضاء بعنوان نماینده!!!!!!

مگر اعضاء هیئت امنا از سوی دولت تعیین شده اند!؟

 وچند مطلب دیگر از ایشان که در پیوست موجود هست .

************************

  1. اشتری اژدر محمد ؛  صاحب حساب مشترک 0305180953008 صادرات ، بازرس علی البدل شرکت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری یاس زیدشت  ، بنام خوردن سند رسمی املاک طالقان ،

چیزی مشاهده نشد .

************************

  1. آقورلی خانی مصطفی ؛ عضو هیات امنا ،  امضا کننده صورت جلسه معرفی اقای بحری بعنوان نماینده مالی در اسفند 1384  ، صاحب حساب مشترک 0305180953008 صادرات ، رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره  شرکت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری یاس زیدشت ، بنام خوردن سند رسمی املاک طالقان ،

مطالب ایشان در ادامه اماده است .

 

************************

  1. بحری خمامی محمد ابراهیم ، امضا کننده صورت جلسه معرفی اقای بحری بعنوان نماینده مالی در اسفند 1384 ؛  صاحب حساب مشترک 0305180953008 صادرات ، عضو هیات امنا ، امضاکننده قرارداد عضویت در 21 اسفند 1384 به عنوان نماینده هیات امنا و عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری یاس زیدشت  ، بنام خوردن سند رسمی املاک طالقان ،

 

سلام و عرض ادب .نمیدانم که شما از کجا شرکت تعاونی را کشف کرده اید و در پی القا این هستید که زمینی را که خریداری کرده اید باید در قالب شرکت تعاونی باشد . ضمناً در ۲ سال پیش هم از کلیه کسانی که زمینی را خریداری کرده اند را دعوت کرده بودیم که در آن جلسه حضور بهم برسانند که نه اینکه شما که خیلی ها هم شرکت ننموده بودند .

سلام و عرض ادب  - در نشست عمومی روز جمعه مورخ  ۱۴۰۰/۹/۱۹ (که جنابعالی در آن شرکت ننموده بودید ) ، تعدادی از دوستان درخواست واگذاری زمین ابتیاع شده خود را مطرح نمودند ، لذا مقرر شد در این خصوص از همهٔ اعضا نظرخواهی شود که ، در صورتی که تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضای محترم خواستار واگذاری زمین خود باشند ، قطعه زمینی به آنان اختصاص یابد .

ضمناً در همین نشست نیز تصمیم گرفته شد که چنانچه تعداد متقاضیانی که درخواست واگذاری زمین به حد مطلوبی نرسد ، راهکاری دیگر برای پیگیری و ادامه تا رسیدن به مرحله ساخت ادامه یابد .

************************

  1. بخشنده مهدی ( عبدالمهدی) ، عضو هیات امنا ، امضا کننده صورت جلسه معرفی اقای بحری بعنوان نماینده مالی در اسفند 1384  ، بنام خوردن سند رسمی املاک طالقان ،

چیزی مشاهده نشد .

************************

  1. حسینی سید بهشید ؛ عضو پیشین هیات امنا ، امضا کننده صورت جلسه معرفی اقای بحری بعنوان نماینده مالی در اسفند 1384 ، اصالتا اهل طالقان

سلام جناب ....  بنده هم گلایه فراوان دارم ولی کل این تیم از طرف جمع انتخاب شده و مورد وثوق گروه است و ممکن است تعللی هم شده باشد ولی زحمات زیادی کشیده شده و بنده آقای بحری و تمام گروه را از خودم بیشتر قبول دارم. از قبل از ورود جنابعالی قرار بر یک جلسه با هیئت مربوطه در یکشنبه بعد بوده است و اگر شما سر و صدا هم نکنید مسیر خود را نی رود و لطفا ادای منجی های بشریت رو مثل احمدی نژاد در نیارید و احترام جمع را نگهدارید. تشکر از صبر دوستان و خدا هم راه مون همیشه و همه جا

افتخار بنده به ایشان است...💚😉ولی لطفا حرمت دوستان قدیم ما را نگه دارید و قضاوت باشد بعد از جلسه که پیشنهاد بنده این است شما خودتان و چند نفر تازه نفس این بار را بردارید و به سرانجام برسانید. تا با مسائل آن آشنا شوید. ولی حتما تیم جدید و نفس تازه لازم است و شما زیاد شلوغ نکن تا بعد از جلسه...

آقایان یکی زمین این آقای ..... رو بخره و برود !!!!! که گروه بتواند یک تاملی کند.

************************

  1. حناچی ، پیروز ، عضو هیات امنا ،  ، بنام خوردن سند رسمی املاک طالقان ،

چیزی مشاهده نشد .

************************

  1. شاه عالمی سید حسین ؛ عضو هیات امنا ، امضا کننده صورت جلسه معرفی اقای بحری بعنوان نماینده مالی در اسفند 1384 و عضو هیئت مدیره  شرکت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری یاس زیدشت ، از افراد فعال در طالقان ، بنام خوردن سند رسمی املاک طالقان ، طرف معامله با فروشنده املاک ؛ از گروه اعضا در واتس اپ خارج شده اند . 

مدتی در سکوت و سپس بدلایل مبهمی ایشان گروه را ترک کردند .

************************

  1. طاهری محمد ؛ عضو هیات امنا ، امضا کننده صورت جلسه معرفی اقای بحری بعنوان نماینده مالی در اسفند 1384 و ....

چیزی مشاهده نشد .

************************

  1. طباطبایی سیدسعید ؛ عضو هیات امنا ، نماینده حقوقی مجمع ( عنوان ذکر شده در صورتجلسه صورت جلسه معرفی اقای بحری بعنوان نماینده مالی در اسفند 1384) ، امضاکننده قرارداد عضویت در 21 اسفند 1384 به عنوان نماینده حقوقی پروژه ، عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری یاس زیدشت ، بازرس اصلی شرکت سرمایه گذاری توسعه گردشگری یاس زیدشت ،  بنام خوردن سند رسمی املاک طالقان ،

ارسالی از توسط اقای دهقان : با سلام و ارادت،آقای دهقان عزیز، متن را ندیدم ولی شنیدم که در گروه، مطالب و استناداتی بیان شده و بر اساس آن در خصوص ساخت و ساز، آب پاکی را روی دست همه اعضا ریخته و باعث ناامیدی شده اند ولی عرض می گردد که نه آن هجوم و غائله، پایه و اساس و منطق داشت و نه این وادادگی.

در چند روز اخیر این اقدامات توسط هیأت امنای پیر و خسته انجام شده است:

۱. شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در پیشنهاد الحاق اراضی جهت اختصاص به امر مسکن در اجرای قانون جهش تولید مسکن مصوبه ای دارد که جناب آقای مبلغ پیگیری هایی در این خصوص انجام دادند و با دستور ایشان نامه ای با درخواست موافقت و مساعدت تنظیم شده و طی یکی دو روز آینده برای شخص وزیر محترم راه و شهرسازی ارسال می گردد.

٢. یک کانال ارتباطی با مسئول اجرای طرح شهرک سازی اقماری حومه شهرها نیز به وجود آمده است تا حتی المقدور موافقت و پشتیبانی ایشان برای اجرای طرح ساخت مسکن اخذ شود.

٣. از آنجایی که یکی از مشمولین در این طرح، تعاونی های مسکن می باشند و عضوی از امنا با رئیس یکی از تعاونی های مسکن دوستی و آشنایی کاملی دارند (بنده نیز آشنایی خوبی با ایشان دارم) قرار است طی جلسه ای احتمالا در هفته آینده، مشمولیت اراضی یاس زیدشت در آن تعاونی به منظور معرفی به طرح فوق الذکر، مورد بررسی قرار بگیرد.

واضح است که هدف، حفظ منافع جمعی و به نتیجه رسیدن اعضا نمی‌باشد،!!!!!!!! و با هدفی نامعلوم، ظاهراً حرفهای کذب !!!!!!!و توهین آمیز نسبت به هیأت امنا ادامه خواهد داشت !!!!!!!!!و متاسفانه مدیران هم، اداره گروه از دستشان خارج شده است، لذا بنده به عنوان اعتراض، از گروه خارج میشوم. طباطبائی

************************

  1. عظیمی اصفهانی محمد جعفر ؛ عضو هیات امنا ، امضا کننده صورت جلسه معرفی اقای بحری بعنوان نماینده مالی در اسفند 1384 و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری یاس زیدشت

ایشان کلا در فضای مجازی نبوده اند ولی اخیرا وارد شده اند . دومتن ارسال کردند ، که اشکالات مهمی را بر حساب و کتاب های یاس زیدشت مطرح کرده اند ولی مدارک برای رسیدگی در اختیار ایشان قرارداده نشده است و با این نحو ادامه کار بدون  شفاف سازی پرونده یاس زیدشت مخالفند .

************************

  1. غروی مجتبی ، بازرس اصلی شرکت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری یاس زیدشت  ، بنام خوردن سند رسمی املاک طالقان ،

چیزی مشاهده نشد .

************************

  1. مبلغ سید مهدی ، رییس هیات امنا از آغاز تا کنون ، امضا کننده صورت جلسه معرفی اقای بحری بعنوان نماینده مالی در اسفند 1384 ، رییس مجمع های عمومی اعضا که برگزار شده است . ، بنام خوردن سند رسمی املاک طالقان ،

چیزی مشاهده نشد .

************************

  1. مسایلی عبدالرحمان ؛ عضو هیات امنا ، امضا کننده صورت جلسه معرفی اقای بحری بعنوان نماینده مالی در اسفند 1384  ، بنام خوردن سند رسمی املاک طالقان ،

چیزی مشاهده نشد .

************************

  1. مظاهریان حامد، عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری یاس زیدشت

چیزی مشاهده نشد .

************************

  1. معصومی اکبر ، عضو هیات امنا اولیه ، امضا کننده صورت جلسه معرفی اقای بحری بعنوان نماینده مالی در اسفند 1384  ، بنام خوردن سند رسمی املاک طالقان ،

در ادامه آمده

************************

مطالب ارسالی اعضا ( صاحبان یاس زیدشت ) و امنا  :

************************

اقای صدیق: با سلام به همه عزیزان گروه ؛   متن ذیل شیوه نامه این گروه است که انتظار داریم همه دوستان عزیز رعایت فرمایند؛      به نام خدای یکتا؛  وباعرض سلام وادب واحترام به اطلاع می رساند این گروه سیاسی نبست؛ هیات عزاداری نیست؛ گپ وگفت دوستانه برای شوخی وتفریح نیست این گروه صرفآ صنفی ودر خصوص پروژه یاس زیدشت تشکیل شده واعضای این گروه فقط وفقط اعضای پروژه یاس زیدشت که از دوستان وهمرزمان دوران دفاع مقدس هستند می باشند لذا در این گروه هیچ عضوی حق توهین به فرد یا افراد داخل وخارج گروه رانداردوصرفآ نظر خودرا اعلام  کندوبه نظر دیگران احترام بگذارد؛ ممکن است فردی به قصد تخریب وتشویش اذهان اعضاء پروژه وارد این گروه شده باشدومتنی توهین امیزارسال کند اعضای گروه به جزء مدیران گروه پاسخ ندهند اگرفردی از گروه به غیر از مدیران پاسخ دهندو گروه رامتشنج کند نشانگر همدست بودن با تخریب چی است ضمن حذف تخریب کنندگان ازگروه تعقیب قضائ هم خواهیم کرد

 

آقای صدیق: سلام .اتمام حجت گروه با فرصت 10 روزه ارائه گزارش  توسط متولیان امنا محترم یاس باتمام می‌رسد. لذا فعلا گروه دوره فترت را طی میکند.روز یکم آبان ماه گروه با اخذ گزارش یا عدم گزارش استراتژی خود را ترسیم می‌کند.

 

سیدجواد هاشمی فشارکی: سلام علیکم .بعد از دو دهه، ما کف اطلاعات را از پروژه نداریم. عزیزان هیات مدیره لطفا موارد زیر را ارایه فرمایند:

  • تعداد اعضا
  • مساحت زمینهای تعاونی
  • وضعیت قطعیت تملک
  • تعداد قطعات واگذار شده به اعضا
  • تعدادقطعات فروش ازاد
  • تعداد قطعات واگذاری مابه ازای  خدمات و یا تعهدات مالی
  • جمع کل وجوه دریافتی
  • جمع کل هزینه کرد
  • جمع وجه موجودی
  • وضعیت نقشه ها
  • اقدامات انجام شده در خصوص مجوز
  • اقدامات باقی مانده
  • اسامی هیات مدیره و سمت انان در هیات مدیره
  • نشانی و تلفن دفتر تعاونی
  • و... با تشکر  28مهر 1400

آقای صدیق: با سلام حضور کلیه اعضاء محترم هیات امناء محترم یاس زیدشت

با عنایت به تقاضای اکثریت خریداران زمین در پروژه یاس از مشا ر الیهم بمنظور پاسخ گویی و شفاف سازی طرح و چگونگی ادامه پروژه با وضع موجود و نظر باینکه پروژه فی الواقع رها شده و متعهدین آن علی رغم میثاقی که با هم بسته بودند به علت مشغله زیادپروژه به گرد فراموشی سپرده شده است. یکبار دیگر تقاضای خود را تکرار کرده تصمیمی درست اتخاذ شود تا هم اشخاص مسوول در امنا محترم از زیر بار مسوولیت رهایی یابند و هم ذینفعان پروژه تکلیف خودشان را با وضعیت پیش آمده بدانند.

بی شک اذعان دارند بی خبری که در این چند سال بر همه گذشته است موجبات دلسردی و خدای ناکرده قضاوت نا بجا را رقم زده است. اقدامات اولیه در تثبیت مالکیت و رفع معارضین توسط پیگیری‌های صورت گرفته با صرف هزینه های قضایی ... توسط دوستان  بر کسی پوشیده نیست همچنین م

اقای صدیق: با سلام حضور هیات امنا محترم یاس زی دشت پیرو نامه مورخ400/7/21

موارد ذیل الذکر نیز مورد استدعا و تقاضاست.

1_تشکیل مجمع با حضور کلیه امنا و اعضا

2_تغییر ماهیت امنایی به شرکت سهامی خاص با انتخاب مدیران جدید

3_تهیه مکان برای دفتر جهت پیگیر امور تا حصول نتیجه با اخذ شارژ ماهانه

4_ میزان مبلغ پرداختی به فرمانداری طالقان

5_ارایه لیست کلیه اعضا با ذکر مبلغ واریزی با اسناد مستدل و ذکر شماره موبایل

6_ارایه لیست امنا یا اعضایی که بدون پرداخت وجهی مالک شده اند.

7_متراژ باقی مانده زمین پس از منظور نمودن سهم اعضا

8_متراژ زمین باقی مانده که برای امور توسعه عمرانی و یا ایجاد مشاعات ر نظر گرفته شده است.

9_ارایه نقشه کل پروژه

10_حضور تمامی13 نفر امنا محترم در جلسه با نمایندگان اعضا

با احترام اعضاء یاس زی دشت

برخی از اقایان هیات مدیره  در این گروه حاضر هستند می خوانند و حاضر نیستند مطلب پروژه را بیان کنند.  این یعنی چه؟

تعداد اعضا

مساحت زمینهای تعاونی

وضعیت قطعیت تملک

تعداد قطعات واگذار شده به اعضا

تعدادقطعات فروش ازاد

تعداد قطعات واگذاری مابه ازای  خدمات و یا تعهدات مالی

جمع کل وجوه دریافتی

جمع کل هزینه کرد

جمع وجه موجودی

وضعیت نقشه ها

اقدامات انجام شده در خصوص مجوز

اقدامات باقی مانده

اسامی هیات مدیره و سمت انان در هیات مدی

   تغییر ماهیت امنایی به شرکت سهامی خاص با انتخاب مدیران جدید

 میزان مبلغ پرداختی به فرمانداری طالقان

ارایه لیست کلیه اعضا با ذکر مبلغ واریزی با اسناد مستدل و ذکر شماره موبایل

ارایه لیست امنا یا اعضایی که بدون پرداخت وجهی مالک شده اند.

متراژ باقی مانده زمین پس از منظور نمودن سهم اعضا

متراژ زمین باقی مانده که برای امو

 

اقای رجبی: این دلیل بی حرمتی به اعضا که همگی از فرماندهان جنگ هستند نمیشه

اتحاد و همدلی راه برون رفت از این وضعیت است البته به یاری خداوند بزرگ

ممنون از شما

رجبی: جناب اقای دکتر هاشمی فشارکی سلام و عرض ادب

در پیام قبلی اعلام شده که هیات امنا محترم اعلام کرده اند که دوستان هر سوالی دارند بفرمایند تا بصورت کتبی جواب داداه شود لذا لطفا مایوس نباشید متشکرم

اقای دکتر ابوالحسنی: عرض سلام مجدد و ارادت خدمت همه عزیزان .شایسته است در خصوص اهم خواسته ها ( که بین همه اعضا مشترک است اتفاق نظر را حفظ نماییم) و علی رغم عدم رضایت و نگرانی از روند پیگیری و اطلاع رسانی مسئولین فعلی ، بهتر است با حفظ وحدت ، با خرد جمعی به تصمیم لازم رسیده و اقدام مقتضی را به سرانجام برسانیم ، ٱقای رجبی عزیز فرمودند که هفته ٱینده( ۲_۳ روز باقیمانده) قرار است اتفاقی توسط هیات امنا بیافتد ، بعد از گذشت دو دهه و سپری مهلت های گذشته ، این وند روز هم صبر پیشه شود ، از ٱنجایی که اتفاق خاصی دور از انتظار است ، سپس پیشنهادات در خصوص تصمیمات ٱتی با کسب نظر جمع و تعیین نمایندگان ،  اقدامات پیگیری شود ، ومن الله التوفیق

سیدجواد هاشمی فشارکی: اقای رحبی عزیز  - سلام مایوس نیستم - ولی هم روند دودهه گذشته - هم پیگیریهای فردی ام  از برخی از اعضا هیات مدیره محترم همانطور که اقای دکتر ابوالحسنی فرمودند ، مبین انست اتفاق خاصی رخ نخواهد داد . ضمن اینکه اگر اطلاعات ذیدشت دقیق می بود ، پیش از این ارایه میدادند و یا لااقل برخی که در گروه هستند به جمع احترام گذاشته ولااقل مطلبی می نوشتند که پیگیری میکنند و بزودی اطلاع میدهند . اینکه اینجا هیج جیزی نمی نویسند معنی .... دارد . والسلام

اقای +98 912 712 6513: یادم می آید خرداد ماه یا تیر ماه 93 بود که اعضای فاز یک پروژه در روز جمعه ای به سایت پروژه زیدشت در بالاترین نقطه دسترسی پروژه دعوت شده بودند که پس از پرداخت مبالغ مابه التفاوت از صد میلیون تومان پایه (برای قطعه 34 از اینجانب 30 میلیون تومان بعلاوه 23 میلیون تومان بابت ایجاد راه و... ) چهار گوشه عرصه پلاک ثبتی متعلق بخود را رویت نموده تحویل بگیرند و با هماهنگی کامل با هیات امنا و با شیوه نامه مصوب ساختمانی آنان، بعد از آن تاریخ با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به ساخت در عرصه خود نمایند. قرار شد نقشه ساختمانی هم آقای مهندس طباطبایی تهیه نمایند و اعضا بر طبق آن به صورت گروهی یا تکی عمل نمایند ولی خود شخصا بارها جویای نقشه و مجوز شروع کار شدم ولی آنروز نمی دانستم چرا موانع مصلحت جویانه همواره سر راهم ظاهر شد، پس از مدتی متوجه شدم که ظاهرا جمع نمودن اعضای فاز

آنزمان کامیون ماسه شسته بیست هزار تومان بوده است امروز یک میلیون و ششصد هزار تومان

بلوک صد و چهل تومان بودهاست و امروز شش هزار و پانصد تومان

تیر آهن 12 کیلویی هزار و هشتصد تومان بوده است و امروز بیست و پنجهزار دومان

آجر سوراخ ار 5/5 سانت صد و چهل تومان بوده و امروز 2000 تومان

سفال دانه ای 150 تومان بوده است و امروز 2000 تومان و قس علیهذا

حالا هیات امنا و مدیران پروژه که البته تنها مانع انجام نشدن برنامه های آنزمان نباید تلقی شوند ولی اصلی ترین عامل که بوده اند و تردید نیست چگونه می اندیشند؟ چه پاسخی به نتایج منفی که از رویکردشان نصیب اعضای فاز یک حد اقل شده است چه پاسخی دارند؟

 

اقای دهقان: سلام جناب اقای اشتری فر بالاخره انتظار به پایان رسید وبه اعضای منتظر پاسخ داده شد از جنابعالی وسایر دوستان هبئت امناء تشکر می کنیم درخصوص بند دو وسه لطف کنید واضع تر بیان کنید ممنون می شوم

دهقان: سلام اقای اشتری فر یک بار به عنوان عضو و سهامدار پروژه یاس زیدشت که باهیئت امناء در ارتباط بودی راهکار ارائه می دادی ومی گفتی اقایان سهامدارها کسی به فکر شما نیست وهر کدام اعضای هییت امناءیا هیئت مدیره وقت پیگیری ندارند وپروژه رها شده و می گفتی سهامدارها ازبین خودتان افرادی را مشخص کنید پروژه را پیگیری کند فرصت سوزی کردید بهترین فرصتها را از دست دادید ازجنابعالی عذر می خواهم اگر لحن صحبتم تند بوده

ایا هیات امنا بدرستی این بار مسولیت را دنبال کرده اند؟

 ایا فرصت سوزی نکرده اند؟

  ایا امار و اطلاعات پروژه دقیق هست؟

 ایا تا کنون به اعضا اطلاعات مذکور را ارایه داده اند؟

چرا ارایه امار اطلاعات کلی را منوط به جلسه هم اندیشی  نحوه اطلاع رسانی و روش سازمان یافته!!!!!!  نموده اید.

+98 912 112 9554: سلامً علیکم با عِرض تبریک ایام با سعادت و ماه پر برکت ربیع ولادت خاتم الرسول محمد مصطفی صلوات الله علیه و صادق ال محمد امام جعفر علیه السلام بِه عزیزان این گروه مصرانه تقاضا دارم اقایانی کهً بعنوان امین و امانتدار این جمع و گروه بوده اند حالا یا بِه وظایفشان عمل کردن یا سهوا دقت ننموده اند و امروز قریب بِه صد نَفَر از اعضا بعد از سال ها هیچ اطلاعی از اندک سرمایه گذاری کهً کرده اند ندارن رسم امین و امانتداری این هست با تاسی بِه پیامبر مهربانی و امین در این ایام فرخنده این بار را مسئولیت و حق الناس انهم از افرادی کهً اکثریت نه تاجر بوده اند و نه کاسب و اکثرا رزمندگان دوره دفاع مقدس بوده اند با گزارشی شفاف و تعیین تکلیف تا وعده سر خرمن این بار مسئولیت را بِه سر انجام برسانند بِه امید انکه در محشر روز جزا باری بِه دوششان نباشد از دوستان خوبم جناب اقایان بحری خان

لطفا شرکت در جلسه را منوط به ارایه گزارش مکتوب بفرمایید، والا  با یک سری حرف و توجیه و وعده و وعید مواجه میشوید،  که بعید است بتوانید جواب اعضا را بدهید.

. هیات امنا بجای پاسخگویی در این جمع، می خواهند مسولیت جوابگویی را بعهده پنج نماینده  اندازند و اختلاف داخلی شکل میگیرد.

+98 912 128 0230: سلام .روشن شدن تکلیف کار در مذاکرات با در نظر گرفتن موارد زیر پیشنهاد میگردد ۱آیازمین داریم یا نداریم ۲ اگر زمینی هست آیا سند ومدرکی در دست هست یا خیر۳_ اگر هست کاربریش چیست۴آیا سهم هر شریک مشخص است ۵آیا با همین شرایط که مشخص میشود میتوان مشتری یکجا برای همه اش پیدا کرد که با قیمت عادلانه ای بخرد .بالاخره بهتر از این سر درگمی است(شاید کسانی پیدا شوند که بتوانند مشکلات زمین را حل کنند و در مقابل درصدی شریک شوند ویا کلا ویکجا زمین را یخرند)

+98 912 503 2858: بهترومنطقی است که نتیجه جلسات مکتوب باشد.

۱ دستور جلسه تان چیست؟( عنوان جلسه مذاکره برای یافتن راه حل، کفایت نمی کند)

۲ چه اطلاعات مکتوبی را تحویل میدهید؟

۳ چه راه حلی را برای خروج از بحران برای اعضا  اماده کرده اید؟

با تشکر

+98 912 712 6513: آقای اشتری فر این انگیزه و ارزش‌های ناشی از دفاع مقدس که در پیشبرد اهداف تعیین شده؟! توسط دوستان هیات امنا و هیات مدیره شرکت گردشگری یاس ذیدشت در پانزده سال گذشته بکار بسته شده است چه دستاوردی بجز بی‌خبری! برای اعضا و چه دستاوردهایی برای هیات مدیره و هیات امنای شرکت گردشگری یاس ذیدشت داشته است لطفا پاسخ دهید. در خصوص بند 3 مرقومه تان به یافته های ثبت شده در خصوص  «شرکت سرمایه گذاری توسعه گردشگری یاس ذیدشت» توجه شما و اعضای محترم این گروه جلب می نمایم:

 آقای دانشیان: سلام و وقت بخیر به همه دوستان .بنده تقریبا تمام مطالب و اظهار نظر های صورت گرفته در گروه را دنبال کرده ام و مختصری هم در جریان فعالیت های گروه اجرایی که متاسفانه این اواخر هم دچار رکود و توقف گردید هستم.چند نکته به نظرم رسید  که مد نظر داشته باشیم:

هیات امنای حاضر مورد وثوق این جمع بوده و میباشند و بر اساس اطمینان و شناختی که از ایشان بوده انتخاب و بدون هیچ چشم داشتی تاکنون ناظر بر انجام وظایف هیات مدیره بوده اند که من به سهم خودم از ایشان سپاسگزارم.

باید در نظر داشته باشیم هیات مدیره وهیات امنا یاس زیدشت اتفاقات مهم و پنانسیل های با ارزشی هم برای اراضی خریداری شده طی این مدت ایجاد کرده اند  که بسیار ارزشمند و دارای اهمیت هستند که قطعا اگر این روند تداوم داشت در شرایط بهتری قرار داشتیم.

اقای رجبی: برادران ارجمندو بزرگوار هیئت امناء محترم پروژه یاس زیدشت.سلام و عرض ادب

ضمن تقدیر و تشکر  از شما عزیزان. بدینوسیله به اسحضار می رساند اعضاء محترم پروژه‌ یاس زیدشت به صورت کاملا خودجوش به دلیل بی اطلاعی محض نسبت به آخرین وضعیت پروژه بعد از ۱۶ سال.. سکوت و رکود.. در پروژه، حرکتی جهت احیاء مجدد . انجام داده اند که ان‌شاءالله با همکاری و همدلی همه دوستان خصوصا اعضاء بزرگوار هیئت امناء از این وضعیت نابسامان ناخواسته هر چه زودتر  رهایی یابیم.

معمولا درهر تعاونی-شرکتی و... که دارای تعدادی عضو می‌باشند جهت اطلاع انها از چگونگی روند امور هرساله مجمعی برگزار می‌گردد و از این طریق اطلاع‌رسانی می‌شود ریس . مدیر عامل و بازرسین و مسول مالی گزارش خود را می دهند‌.  اعضاء اگر سوالی داشته باشند می پرسند   ودر نهایت تصمیمات نهایی اتخاذ و مجوز  برای انجام مصوبات از مجمع دریا

 

+98 912 712 6513: اصلا منصفانه نیست که در مورد اعضایی که بواسطه اعتماد به هیات مدیره و هیات امنا و اینکه آقایان هر دو مجموعه پیگیر امورند و هر زمان در هر جلسه ای حتی بخش کوچکی از آن اعتماد را پاسخگو نبوده اند و نیستند چنین قضاوت شود. اگر دوستان بواسطه امین دانستن دو مجموعه، بسیاریشان حتی حالا هم حاضر نیستند به اعضای دو مجموعه اساعه ادبی شود نبایستی بگونه ای تعبیر و تفسیر شود که خلاف واقع باشد. به نظر من هیات امنا و هیات مدیره با حفظ احترام برایشان، بواسطه ناکارآمدی، بایستی فرصت را به دیگران که انگیزه بیشتر دارند و تازه نفس هم خواهند بود بسپارند که گره از کار پروژه گشوده شود که به نفع و صلاح طرفین است. البته که هر دو مجموعه هیات امنا و هیات مدیره بایستی پیرامون همه نکات مثبت و منفی پروژه و دلایل ناکارآمدیشان در مشکلات و بوجود آمدن نارسایی‌های موجود و ضرر و زیان‌های پروژه مستند

هیات امنا و مدیره بنای دادن اطلاعات به اعضا نداشته و ندارند (اگر احترام به اعضا میگذاشتند  لااقل در همین گروه بیان میکردند)

سیدجواد هاشمی فشارکی: اقای محمد بحری عزیز سلام علیکم،ضمن تشکر از زحمات .لطفا شما ان بخش از اطلاعات زیدشت را که در بالا درخواست شده و شما میدانید را برای اعضا بازگو کرده و سمت خود را نیز بیان بفرمایید (لازم به یادداوریست  فقط طی یک سال گذشته چندین تماس باشما و حدود یکصد تماس با اقای عالمی عزیز داشته ام که هر دفعه منوط به جلسه هیات مدیره میکردند و قول گزارش مکتوب تا قبل از پایان سال 1399 داده بودند و در نیمه اول امسال هم ثمری نداشت ، و حدود دو ماه پیش اقای عالمی گفتند مدیرعاملی و سوابق را به شما تحویل داده اند). لااقل بخشی از اطلاعات را صادقانه در اختیار اعضا اعلام بفرمایید. تا این دیوار بلند دو دهه  بی اعتمادی، به سمت همدلی وهمراهی سوق پیدا کند.باتشکر عضو کوچک شرکت تعاونی افت زده یاس زیدشت .هاشمی فشارکی

اقای رجبی: دوستان لطفا درصورتی که در خصوصا جوابیه هیات امنا محترم  سوال و یا نظری دارند اعلام فرمایند

اقای خانی: سلام ضمن اینکه لازمه اعلام کنم هم خوشحالم و ممنون از اینکه این جلسه تشکیل شد و خروجى مناسبى هم داشت و امیدوار کننده.  متاسفانه تفکران غلطى هم مشخص شد که در افکار گذشته که صحیح نبودند باید اشاره به آنها بشود. طبیعى بود که برخى از عزیزان در امناء تصور کنند که ممکنه طراحى یا خدایى ناخواسته در این جمع پر برکت و دوستانه دسیسه اى ایست یا تحریکاتى صورت کرفته.  دوست دارم در این گروه بگم که چنین چیزى نبوده و نخواهد بود.   و باز هم میگم و خواهم گفت اعضاء مطالباتشان همیشه بجاست و بحق.  وقتى جواب درستى منعکس نشه. حاصل این میشود که دیدیم. 

پس از این ببعد خواهشا همینطور که حاج محمد بحرى زحمت کشیدند و نتایج جلسه را در گروه اعضاء منعکس نمودند. اینکار حتما ادامه داشته باشد.  بطور قطع و یقین همه این حرفها و احادیث که باعث دلخورى و کدورت میشه دیگه رخ نده.  انشاالله.

خانی: برداشتى که بنده حسب تجربه خودم در این ١٥ سالى که این مجموعه طى کرده. عرض میکنم که زحمات بسیارى کشیده شده. و مسیرهاى بسیارى را رقم زدند که اینکار بشود.  تا همین جا هم حاصل امر از اینکه ٢٧٢٠٠٠ مترمربع در تملک اعضاء قرار گرفته که البته قطعات بدهى هم وجود دارد به فروشنده.  حتما انشالله نسبت به قطعى کردن سند تک برگى اقدام شود. تا تسویه حساب دیون بنوعى با تفاهم بعمل آید و سندهاى بشکلٍ  عادى مبایعه نامه بنام شرکت کارسازى شوند.

خانی: برداشت خود بنده از همه اتفاقاتى که در این یکى دوماه را شاهد بودیم در گروه هاى متشکله و بعد از جلسه هیئت محترم امناء این أست که عرض میکنم. سعى میکنم اسامى را به مخفف اعلام کنم شاید راضى نباشند که کامل پست شود. اما حتما مى دارید منظور چیست و کیست.

١- بزرگترین اشتباه در گروه بى احترامى به بزرگوار و عزیزى چون آقاى دکتر  "ب" بود که طرح شد و بسیار هم شاکى بودند و حق هم داشتند. که نباید مى شد. انشاالله از این ببعد هم متوجه باشیم.

٢- بنده باین درک رسیدم که اینکارا از توان همه اعضاء خارج أست. و باید همین عزیزان با تغییراتى نه عمده در تشکل اعضاء ادامه دهند. اما شرکت حتما تغییر باید و اعضاء فعال تر و پاى کارتر ورود کنند.

٣- توضیحاتى که برادر بزرگوار و آگاه از امور دکتر "ح" فرمودند. راهکار هاى اساسى و اینکه حقوقى و قانونى بشکل جاپا ها در دوایر دولتى از مجموعه ایجاد

خانی: انشاالله همه از این شهدا درس بگیریم و جهت خدمت بهم سبقت بگیریم.

دهقان: انشاء الله درمجمع اینده روز هفدهم اذر ماه تعدادی از افراد حقوقدان وکار بلد از میان اعضاء برای ادامه کارهای باقی مانده انتخاب شوند؛  با توجه به توضیحات  مطرح شده توسط هیئت امناء این پروژه کمتراز یک سال به نتیجه خواهد رسید

اقای تهوری برادر خانی عزیز من با توجه به سوابق و توانیهایی که از جمع دوستان  در جنگ داشتم. تصورم این بود که در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه یک اتفاق بزرگی در طالقان رقم خواهد خورد.

الان هم شرمنده زحمات همه دوستان بخصوص هیئت امنا و خواصه آقای حاج حسین آقای عالمی عزیز و بحری بزرگوار هستم.ولی بازم چشمم آب نمی خورد که اتفاقی بی افتد.مگر اینکه تغییرات اساسی در شاکله مدیریتی این مجموعه رخ دهد. احتمالا این روند (۱۵ ساله)برای این دوستان هم عادی و هم خسته کننده شده است.

خانی: شما متین میفرمایید.  اما ما موضوعات حقوقى زیاد نداریم جناب دهقان عزیز. در کنار همه باشند خوبست. برادر طباطبایى هستند. دیگران هم کمک بدهند.

این مطلب باید توسط خود حاج حسین عالمى. با هدایت برادرانى چون "م" و "ح" و "بخ" و حاج اکبر و حاج مجید حتما باشند. بقیه ما ول معطلیم. بریزید ما را کنار. جایگزین کنید در امناء.  تعدادى از اعضاء که خود را وقف دویدن و تلاش بسیجى وار کنند شرکت را بطور رسمى تشکیل دهند.  عزیزان بزرگوار هم بواقع تلاش بفرمایند موانع را مرتفع کنند. کمک کنند این مجموعه متعلق به یک عده رانت خوار و اختلاس گر نیست. متعلق به یک عده عزیز رزمنده و جانبازه که کى جرأت میکنه کمک نکنه. کى؟!  به عرض خود آقا هم برسانند دستور مساعد حکومتى و مساعدت خواهند داد.  دنیا را که طاب نمى کنید. کمک بزندگى برخى خواهد شد انشاالله.  نگران نباشیم. اوین را من بتن میخرم جاى همه.

معصومی: سلام و عرض ادب خدمت تک تک عزیزان.بخشی از مطالب مهندس خانی رو معقول و منطقی میدونم  ولی بخشی رو نه .این تیم با همه تجارب و دلسوزی و ابتکاراتی که داشتند همین بوده و بس.مثل تعویض  در دولت آقای رییسی نشود که تماما تیم احمدی نژاد و دانشگاه امام صادق  بیان سرکار و انگار نه انگار که تو چهل سال گذشته هم بوده اند .الان وقت تعویض کامل اعضا امنا و شرکت زیدشت هست که صفر تا صد همه عوض شده و دوستان  عزیز دیگری وارد عمل شوند دستاورد حتما حتما خواهند داشت انشالله

اول اینکه تیم جدید با برنامه و همت نو می آیند پای کار.

دوم قطعا وضع از این که  هست بهتر خواهد شد ولو یک دستاورد.

سوم اگه بعد از یکسال هیچ دستاوردی نداشتند اشکالی نداره چیزی از دست ندادیم همین که الان هستم آن موقع هم خواهیم بود. لذا به نظرم گروه محترم زیدشت آماده شوند رایزنی از هم اکنون با هم داشته باشند و کل مجم

سیدجواد هاشمی فشارکی: سلام بر همه اعضای محترم یاس زیدشت  - وقت تون بخیر

قطعا زحمات چند ساله عزیزان هیات امنا و هیات مدیره در این چند برگ گزارش نمی گنجند - دست همگی درد نکند و از یکایک سپاسگزاریم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ( گرچه بلاخره بسختی قرق اطلاعات یاس زیدشت شکسته شد ) و اقای مهندس ابراهیمی زحمات زیادی برای نگارش ان کشیدند که از ایشان نیز تشکر میشود 🌹🌹. که قطعا تردیدی در امانت داری ایشان نبوده ونیست که عینا انرا انتقال داده اند . لکن پاسخ به سوالات زیر ضرورت دارد . لذا  از اعضای هیات امنا و هیات مدیره که در گروه تشریف دارید ، خواهش میشود. محبت بفرمایید ، پاسخ دهید :

1-       صحت اطلاعات گفته شده آیا مورد تایید شما هست ؟ یا تقریبی بوده و نیاز به زمان هست تا دقت ان افزایش یابد ؟

2-       ایا نمیشد خود شماها این گزارش را زودتر از اینها ارایه بفرمایید ؟ اگر پیش تر خودتان داده بودید ، ایا مانع نگ

 خانی: دوستان عزیز.مقرر شد که سایر امور له مجمع ختم شود. لذا انتظار جوابى را نداشته باشید. همه سوالات در مجمع انشالله.

رجبی: ‌سلاپ جناب خانی.مجمع جای سوال کردن و جواب شنیدن نیست  چون هم وقت گیر است  و احتمال زیاد دارد که از  از کنترل خارج شود.چه اشکالی دارد در همین گروه اعضاء محترم سوال کنند وهیات امنا عزیز هم جواب دهند؟؟؟

خانی: آقا جواد عزیز سلام تشکیل این گروه بسیار خوب و جامع أست. من مشکلى ندارم. و تبادل نظر بشه.  ضمن اینکه عملیاتى نیست مدام یک گوینده هر سؤالى که میشه هم جواب بده.  طرح مطالب قطعا معترضى نخواهد داشت. اما در گروه امناء حتما موارد یاداشت میشه. و دوستان هم مجددا جمع بندى کنند و خلاصه نویسى. مجدد عین همین نشستى که بود.  در مجمع برادر ابراهیمى از طرف جمع طرح مطالب کنند با از پیش در اختیار هیئت امناء قرار داده شود و ایشان هم آمادگى جواب در مجمع.  ادامه گروه حتما واجبه ولى تبادل نظر بشه بین اعضاء و نتایج و صورتجلسات و تصمیمات  اتخاذ شده پست شوند تا همه بدانند.  اما انتظارى از امناء نباشد بنظرم.  بعلاوه تا یکماه دیکه جلسه انشالله تشکیل میشه. البته در مجمع هر فرد بطور مستقل و غیر جمعى هم حق سوال و جواب دارد که بحمدالله همه استادند و آگاه.

رجبی: سید جان سلام . سلاپ اشتباه تایپی بود شما به بزرگواری خودتون عفو بفرمایید ضمنا شما که در پیام قبلی تون بسیار ناامید بودید.. خدا رو شکر امیدوار شدید به اینده پروژه جواب دادن به سولات نیاز داره که جواب دهنده امادگی کامل داشته باشه حال اگر یکی تو مجمع سوالی کرد و عضو هیات امنا امادگی نداشت بنظر شما زشت نیست حالا چه اشکالی داره عضو سوال کنه هیات امنا سوال رو ببیند و با تحقیق و برسی بیشتر جوابی که به حقیقت نزدیکتر هست بدهند

رجبی: سلام بنظرم یکنفر رو به عنوان مسول روابط عمومی .. یا نماینده هیات امنا ..معرفی کنید تا ایشون به تمام سوالات اعضا باهماهنگی  هیات امنا پاسخ بدند.

 نیازی نیست که به سوال همون موقع جواب داده بشه۱۰ روز بعد جواب بدند این خودش ی دلگرمی برای اعضا و همچنین  تکریم انهاست

ضمنا اگه یکماه دیگه مجمع تشکیل شد. همه حاضرین سوال کردند.. پاسخ همه سوالات داده شد.. یکنفر از اعضا در مجمع غایب بود اون بنده خدا اگر سوالی داشت  باید صبر کنه. چند سال دیگه که دو باره مجمع گرفته میشود سوال خود را بپرسه ؟؟

من دیگه در این مورد بحثی ندارم

خانی: صبورى بفرمایید در مجمع انتخابات خواهیم داشت. و بعد از آن کلا میتوانید با افرادى جدید استراتژى مدیریت را هم تغییر دهید اگر راى آورد.  منطق انتخاب هم همین أست. که صرفا عده محدودى در بین جمعى براى مدتى معلوم تصمیم بگیرند. و نه همه.   عملیاتى نیست و نخواهد بود.

خانی زیدشت طالقان: جناب حاج مجید اشترى فر کاملا درست میفرمایند. هم ایشان و بنده و حاج اکبر معصومى یا هر عزیز دیگرى که عضو امناء یا هـیئت مدیره در این گروه هستند همه و همه بیانات شخصى خود را مطرح مبنمایند.  و صرفا بعنوان یک عضو.   تا کنون هیئت امناء تصمیمى رسمى بر اینکه فردى بنمایندگى از طرف هیئت محترم جوابگو باشد را نداشته این و نداریم.   همه بیانات شخصى و بعنوان یک عضو از اعضاء هستند و استثنائى نیست.

رجبی: جناب اقای دکتر  فشارکی  عزیز

باسلام و عرض ادب بنده از محضر حضرتعالی بابت ارسال این پیام عذرخواهی میکنم

ابوالحسنی دکتر: با عرض سلام و ارادت به همه اعضا ی محترم بنده هم ضمن تشکر از اعضای شرکت کننده در جلسه با هیات امنا ، با کلیات مباحث مطرح شده توسط ٱقای دکتر فشارکی موافقم ، و بهتر است تا قبل از جلسه مجمع ، ضمن طرح مباحث باقیمانده ، هماهنگی اولیه داشته باشیم ، در غیر اینصورت ، با توجه به حضور جمع کثیری از ذینفعان در مجمع و احتمالا طرح مسائل متفرقه و حاشیه ای ، نتیجه مورد انتظار حاصل نشود .

سیدجواد هاشمی فشارکی: سلام بر یکایک عزیزان گروه ان شالله سلامت باشید . بنده نیز از اینکه در دادن برخی از اطلاعات زیدشت طالقان بعد از سالیان سال داده شده است مجدد تشکر میکنم . گرچه اگر پروژه تعاونی ساخت برج  هم بود بعد از 16 سال الان اماده تحویل می بود ، لکن ما هنوز وارد اماده سازی زمین که یک دهه پیش قولش را داده بودند  هم نشده ایم . عزیزان همه باهم دغدغه و درد مشترک بدون ستیزه داریم اگر گروه دارای فضای گفتگوی دوستانه برای یافتن راهکارها نباشد ، جلسه مجمع هم برگزار میشود و مثل مابقی مجامع اتفاق خاصی بجز مجادله رخ نمیدهد . از اینکه برخی سروران ابراز لطف و همراهی نمودند تشکر میکنم و برای همگی ارزوی موفقیت دارم .

 

 

سیدجواد هاشمی فشارکی: سلام و درود و رحمت خدا برشما

از این نگاه تعاملی و هم فکری شما اقای اشتری فر بسیار سپاسگزاریم

و این پیشنهاد شما بسیار راه گشاست.

وان شالله از این وقفه مطول خارج شده و به نتایج خوبی دست یابیم. خدا نگهدار

خانی: سلام  دوستان توجه داشته باشیم. زمین کشاورزى اگر مشترى ٢ میلیونى هم داشت رو هوا بدین بره.  این صحبت ها نیست.  ٥٠٠ یا ٦٠٠ هزار تومان بعیده مترى بیشتر باشه. بله البته که کاربرى تغییر نماید خیلى متفاوت خواهد بود که اصل مشکل هم تا کنون همین بوده و حل نشده.   تلاشها هم به همین جهت بوده.

معصومی: سلام و عرض ادب دوستان عزیز اطفا  هی ریل عوض نکنیم.

مطالب مهندس ا شتری متین معقول و واقعی است.

تشکیل شرکت  قانونی

دنبال کردن پروژه به سمت رفع مشکلات و اخذ پروانه

 در آن صورت هر کسی خواست که زیاد هستند برود دنبال ساخت.

هرکسی نخواست یه قطعه زمین با مجوز داره که قابل فروش هست

ولی الان بقول مهندس خانی همه رو هواست.

صحبت از الان متری اینقدر و متری اونقدر نکنیم خیلی بهتره

البته نظر من هست جسارت نباشه.

معصومی: نظرات و پیشنهادات مهندس اشتری بسیار خوب هست  من تشکر میکنم.

دهقان قرارگاه خاتم زمین طالقان: سلام بردوستان عزیز - انشاء الله تا فرصت باقیمانده به مجمع روز ۱۷ اذر ماه اعضاء گروه اگر تمام توان خود را بگذارند روی انتخاب صحیح فکر می کنم بسیاری از مشکلات حل شود

رجبی: سلام جناب معصومی

این متن رو ریس هیات مدیر پروژه عنوان کرده این کم سمتی نیست که بخواهیم به سادگی از کنارش بگذریم

ابوالحسنی دکتر: جناب ٱقای اشتری فر سلام ضمن تشکر از پیشنهاد درست شما ، ایکاش طی سالهای گذشته هیات مدیره  قانونی پای کار شکل میگرفت و مدیرعامل  تمام وقت با اختیارات لازم انتخاب میشد ، یقینا هم پیگیری ها سرعت و انسجام بهتری میداشت و هم پاسخگویی به اعضا و مجمع روال قانونی پیدا میکرد ، همانطور که اشاره فرمودید ، هیات امنا جایگاه حقوقی و بخصوص اجرایی نداشته و ندارد و انتظار پیگیری  اقدامات اجرایی و پاسخگویی تاکنون هم بیمورد بوده است ،

* ابوالحسنی دکتر: پیشنهاد میگردد :مسئولین ذیربط فعلی کلیه مدارک ثبتی و قانونی شرکت ( یا هر اسم و تشکل دیگر موجود) همراه ٱخرین تغییرات اساسنامه و...را در گروه واتساپ بگذارند ، تا ضمن بررسی کلیات و جزئیات و تطابق با خواسته ها و قوانین و مقررات ، راه کارهای تشکیل هیات مدیره بررسی و در مجمع عمومی ٱینده با حضور کلیه اعضا مطرح و مصوب گردد

لازم به ذکر است اگر مجمع رسمی و قانونی است ،  طبق قانون میبایست از چند هفته قبل باید اطلاع رسانی عمومی گردد

دهقان: سلام اقا ابوالحسنی قطعآ اگر اعضاء مانند امروز مطالبه گری می کردند کار به اتمام رسیده بود و تعداد زیادی از دوستان پیشنهاد رفع موانع قانونی هم داده بودند علی ایحال این گروه تا پایان کار این پروژه باید باشد باتعداد بیشتری که اخبار پیشرفت کار را به نظر دوستان برساند

سیدجواد هاشمی فشارکی: سلام علیکم -  راهبرد پیشنهادی برای اینده پیش رو  :

         گام اول : همفکری همه اعضا تا روز مجمع    (و همراهی هیات امنای محترم )

یکی از موضوعات همفکری جهت شناسایی و معرفی افراد داوطلب هیات مدیره  می باشد .

         گام دوم : روز مجمع در 17 اذر انتخاب هیات مدیره جدید تازه نفس با رای اکثریت اعضا

         گام سوم : نقل و انتقال مدارک به هیات مدیره جدید

         گام چهارم : بررسی وپیگیری هیات مدیره جدید

         گام پنجم : ارایه گزینه های مختلف نحوه ادامه و یا فروش ویا ....و تصمیم گیری اعضا

عزیزان ، اگر صلاح دانستید نظرات اصلاحی  خود را بفرمایید تا تکمیل و به اجماع نسبی رسیده و با تمرکز بیشتر و همدلی بهتر دنبال کنیم .

خانی: آقا جواد عزیز سلام

تو اخلاقت اینطورى نبودا.   برادر لطف کنید مطالبى گفته و عنوان نشود و یا نقل قول نشود که موجب اختلاف بیشتر بشه. قبول کنیم درست نیست. 

مدام داریم میگین ما اینجا در این گروه صرفا یکى از اعضاء هستیم و افتخار حضور داریم.  لطفا عنوان هاى دیگه رو بکار نبرید که تصور شود اطلاعه رسمى ایى مثلا از جانب یک عضو امناء یا شرکت عنوان شده.   نخیر قربان.  مطالب همه شخصى و بعنوان یک عضو از اعضاء اعلام میشه. لطف میکنید از عنوان ها استفاده نشود. 

و نقل قولها هم صحیح باشند و یا اصلا نشوند.   از بنده نقل قول غلطى شده که در جلسه رو در رو کردند و عنوان شد و اشتباهى بیش نبوده و موجب ناراحتى بنده شده.   عنایت بفرمایند دوستان روندی پیش نره که از حد شئونات و حفظ حرمت دیگران بگذریم و از همین گروه خارج شوند.

اینم بواقع مال دنیاست دیگه. مگر نیست.   اجازه بدین عقبه باین

رجبی: جناب اقای اقا مصطفی عزیزسلام و درود  شما با توجه به حضورتان در امنا و داشتن پست حساس ریس هیات مدیره درمقطع زمانی .برای ما هر حرفی بزنید و یانقل قولی از طرف شما بشه    همه مورد قبول ماست

در جلسه نمایندگان . عزیزی فرموده که ۶۰ در صد کل کار حل شده. از قول شما میفرماید همه چیز فعلا تو هواست کدام رو باور کنیم  ؟؟؟ضمنا من همون رجبی هستم هیچ فرقی هم نکردم

 خیلی هم دوستتون دارم

+98 912 320 6169: سلام توضیحات امنای محترم  

نا کافی وغیر مستدل و مورد پذیرش نیست. برای بدست اوردن حقوقاز دست رفته نیازمند:

۱-تغییرات گسترده در هیآت امنا و جدا شدن افراد بی انگیزه

۲- انتخاب افرادی بعنوان

نماینده از سوی اعضا با شفافیت برنامه های خود.

۳- سایر اقدامات پس از انتخابات فوق

ابوالحسنی دکتر: عرض سلام و ادب و ارادت خدمت تمام اعضای محترم

بنده با کلیات موارد پیشنهادی ٱقای دکتر فشارکی مواففم

و در خصوص اجرای ٱن نیاز به همدلی و همراهی اکثریت اعضا میباشد ، متاسفانه تعداد زیادی از اعضای عضو گروه(و متاسفانه  تعدادی هم که واتساپ نیستند) از اظهار نظرشان بی بهره ایم و این بی تفاوتی( به هر دلیل)برای تسریع در تصمیمات و پشتگرمی اقدامات بعدی مناسب و شایسته نمیباشد ، خواهشمند است همگی اعلام حضور و از تحربیاتشان جمع را مستفیض نمایند ، ارادتمند ابوالحسنی🌹

دهقان: سلام تنها راه موفقیت جدا شدن تعدادی از افراد بی انگیزه وخسته از هیئت مدیره است

+98 912 390 8879: سلام:

بنظر من قبا از اینکه ما کسی را انتخاب کنیم،اول بایستی خودِآن شخص اعلام آمادگی وحتّی در صورت امکان اعلام برنامه کند،درغیر این صورت مشکلی حل نخواهد شد

+98 912 390 8879: قبل از اینکه

ابوالحسنی دکتر: عرض سلام و احترام متاسفانه توفیق ٱشنایی با جنابعالی را ظاهرا نداشته ام

بنده در پیام قبلی عرض کرده بودم ، شاید اشکالات اصلی گذشته به دو مورد ذیل برگردد :  اول ) عدم انسجام و حضور مستمر و پای کار اعضا و عدم مطالبه گری از مسئولین منتخب (هیات مدیره)

که انشاالله در مجمع ٱینده (۱۷ ٱذر ماه) با حضور حداکثری و موثر اعضا این  نواقص و کوتاهی ها را( با انتخاب هیات مدیره مجرب ، متعهد ، دلسوز و پای کار )  باید جبران نماییم 

دوم ) عدم تعریف ، تفکیک وظایف و خواسته ها از هیات مدیره و  هیات امنا میباشد

چرا که در هر شرکت خصوصی و سهامی و... هیات مدیره و مدیر عامل منتخب  پاسخگوی قانونی  میباشند

و هیات امنا معمولا در شرکت های خصوصی جایگاه قانونی ، اجرایی و پاسخگویی ندارند ،

( با حفظ احترام اعضای هیات امنا که از شخصیت های ارزشمند و باسابقه لشکری و کشوری میباشند ، اتفاقا به ل

ابوالحسنی دکتر: عرض سلام مجدداعضای محترم در خصوص مطالب ارسالی ٱقای دکتر فشارکی هنوز اظهار نظر نکرده اند ، ظاهرا همه موافقند 🌹

 

فقط در خصوص حضور حد اکثری در روز مجمع ( ۱۷ ٱذر ) و براورد تعداد نفرات (ٱمار گیری )

لطفا با ذکر نام اعلام ٱمادگی نمایند ، با تشکر 🌹

معصومی زیدشت طالقان: سلام کاملا صحیح و اشکال دیگر اینکه  جلسات هم دیر به دیر تشکیل و عمدتا اکتفا به گزارشها و استماع عدم موفقیتها

سیدجواد هاشمی فشارکی: سلام علیکم ضمن تشکر مطالب ارزنده عزیزان

بنظرم لازمست از اعضای امنا و مدیره باید خواسته شود،

که در جلسه مجمع چه اطلاعاتی بجز گزارشی که پنج نماینده ارسال کرده اند، خواهند داد؟

و چه برنامه ای برای تحرک و پیشرفت کار و تحرک پروژه خواهند داد؟

و یا چون مجامع گذشته عمل خواهند کرد؟

ضمن اینکه اعضا هم بایستی همه گزینه محتمل وممکن را اماده کنند، برای تصمیم گیری در فرصت مجمع اتی. انشالله شاهد تحول باشیم ممنون

خانی: جواد جان.  من تصورات و چرتکه زدن هاى برخى اعضاء محترم برام جالبه.  با رؤیا هامون نمیشه جلو بریم. اینکارو رو باید کنار گذاشت.

بابت ٦٠٪؜ و ٩٠٪؜ و این بحث ها هم براى کسى افاقه اى نمى کنه.  اینا نمیدونم از کجا بیرون میاد.

بازم دارم تاکید میکنم صحبت هاى بنده اینجا صرفا بعنوان یک عضو مانند همه عزیزان باید تلقى بشه. حالا اگر بنده نسبت به جایگاهم در امناء محترم ممکنه اطلاعات بیشارو نسبت به اعضاء داشته باشم این بدان معنا نیست که عزیزان این مطالب را کد کنند بنام امناء!!!  خیر و خیر و خیر. هر احدى اینکار را بکند مشکل خودش أست و موجب تشویش دیگران میشود.  پس نکنید. 

نظر شخصى بنده اینست.

١- کارهاى خوبى و مسیر هاى خوبى و با شعور کامل و عملیاتى انجام شده که همه به آنها در زمان خود ایمان داشته و اعمال شده.  هر کدام به دلایل مختلف به نتیجه نهائى خود نرسیده.

اول از منطقه

خانی: خب. همه این تلاشها برأى چى بوده؟.  عزیزان فراموش نکنند. براى تغییر کاربرى از کشاورزى به کاربرى دیگرى و قابل استفاده.  مسکونى. یا گردشگرى.  

تا کنون چنین اتفاقى حاصل نشده و کاربرى ها همه همان کشاورزى أست.   اما در توضیحاتى که در آخرین جلسه داده شد که خیلى اطلاعات امیدوار کننده اى هم بود بنظر منه عضوى از اعضاء!!    یاس زیدشت در نقطه صفر اقدامات قرار ندارد و در سیستم هاى دولتى ذیربط جاى پا هاى مناسب و خوبى را ایجاد کرده أست که میتوان از از همان نقطه مثبت ادامه داد. 

خبر دیگر این بود که منطقه قرمز ممنوعه ایجاد توسط شوراى امنیت ملى.  مناطقى را سبز اعلام نموده که بظاهر زمین هاى یاس زیدشت هم در ناحیه سبز افتاده باشد.  انشاالله.

خب اینا خبر هاى خوبیه.   نیست؟! 

 ٢-  این مجموعه تعاونى نیست و هـیچوقت هم اقدام به تعاونى بودنش تا جایى که من اطلاع دارم نشده. زیرا تش

خانی لذا اراضى هنوز برخى سند دار. برخى نه. و کاربرى ها کشاورزى در وضع موجود.  با توضیحاتى هم که داده شد بشکل نظرات و اطلاعات غیر رسمى شخصى. 

اینها دانسته هاى بنده أست.

لطفا تهدید و بى احترامى هم ممنوع که در شأن عقبه هـیچکدام از ماها نیست.   

شکایت و قضایى و تهدید و این بازیها بنظر من غلط أست و فرهنگ غلطى که متاسفانه نا دانسته و از روى نا آگاهى عنوان میشه.  توصیه میکنم و خواهش میکنم این فرهنگ را کنار بگذاریم و تکرار نکنیم.   ممنون عزیزان و دوستان محترم هستم.  هر تصمیمى أست. در مجمع بانجام برسانند. همه هم مطیع مجمع خواهیم بود.

خانی: در ادامه فرمایشات جناب اشترى فر را تایید میکنم چون در جلسه حضور داشتم.  نمایندگان اعضاء تشریف آوردند.  حضور داشتند. سخنگوى نمایندگان منتخب جناب مهندس ابراهیمى که مشخص بود فرد شایسته و آگاه و سخنور خوب و جدى اى هم بودند از نظر بنده. خوب سوال کردند و جواب گرفتند و نظرات را در گروه منعکس نمودند. 

باقیش بنظرم عزیزان بماند در مجمع.  حالا سؤالى هم اینجا طرح بشه که خب بشه. اشکالى نیست. اما ادامه رسمى امور ختم به مجمع شده بنظرم.

صدیق عضو: با سلام

آنچه تا کنون من حیث المجموع در گروه اتفاق افتاده میمون و مبارک است هم نقد دوستان اعضا هم توضیح امنا محترم شهامت پاسخگویی بعضی از آقایان امناء را در این گروه ارج می‌نهیم. روند پرسش و پاسخ به گونه ای است که دلالت از برگزاری مجمعی پر بار خواهد بود. با احترام صدیق.

سیدجواد هاشمی فشارکی: سلام علیکم

اینجانب سید جواد هاشمی فشارکی ٱماده حضور در جلسه مجمع ( ۱۷ ٱذر) هستم🌹

برای بهتر برگزاری مجمع این موارد لازمه کار هست :

         بازرس باید گزارش بازرسی ارایه دهد

         وضعیت حسابرسی بایستی  شفاف شود .

         شفافیت وضع موجود حق طبیعی اعضا بوده و امنا باید مابقی اطلاعات درخواست شده اعضا را ارایه دهد .

         وضعیت حرکت و برنامه اینده بایستی مشخص شود .

         مراسم  مانند قبل کانالیزه وبی خاصیت نباشد .

         و سایر مواردی که سروران عزیز در بالا فرمودند .

         ( ضمن اینکه بد بین نیستم ولی با توجه به .... خوش بین هم نیستم ) امیدوار به تحول هستم .

همگی سلامت و موفق باشید و باتشکر از همه زحمات عزیزان

[۱۳:۴۰, ۱۴۰۰/۸/۱۷] رجبی زیدشت طالقان: سلام و عرض ادب

 به امید خدا و به شرط حیات ، ومهیا بودن شرایطم ،

(چون در اصفهان ساکنم )

ابراهیمی یاس زیدشت: سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان یک نکته ::

به دوستن گفتم :  اگر قرار باشد به عقب برگردیم و به پشت سر نگاه کنیم از حرکت باز می مانیم .

شرکت دفاتر رسمی دارد . حسابرسی هم شده است .هیچ تخلفی اگر خدای نکرده، باشد هم قابل اثبات نیست ..این مجلس با آن  عرض و طول و با آن همه هزینه کدام پرونده تحقیق و تفحص را به نتیجه رساند که ما بتوانیم  .لذا عزیزان اصل بر برائت است . ذهن خود را مشوش نکنیم و سوظن را هم کنار بگذاریم که گناه هم هست. دوستان ما که مود اعتماد و وثوق هستند و توسط خود ما انتخاب و تعیین شده اند افرادی پاکیزه و قابل احترامند. و در زمان خود متناسب با مقتضیات زمانی تصمیماتی گرفته اند که قطعا عقلانی و از روی خرد جمعی بوده است .نگاه ما باید رو به جلو باشد برای یافتن راهکار مناسب ..مطمئن باشید تک تک اعضا هئیت امنا از خدا می خواهند از زیر بار این مسئول

سیدجواد هاشمی فشارکی: سلام برادر گرامی

نگاه شما درست

و براساس ذات سلیم شماست

و تبعا نیز باید چنین باشد.

لکن رفتار عزیزان متولی چنین بوده، اطلاعات را نمی خواهند بدهند،  این نصفه را هم که دادند،  بعلت هجمه این گروه،  مجبور به ارایه شدند.

لذا چاره ای بجز ابزار قهری پیش روی اعضا باقی نمانده است.

[۱۶:۰۹, ۱۴۰۰/۸/۱۷] +98 912 320 6169: سلام.

اگر پیش جلسه ایی برای

هماهنگی قبل از جلسه با امنا باشد بنده هم حاضر به شرکت هستم

[۱۶:۱۵, ۱۴۰۰/۸/۱۷] سیدجواد هاشمی فشارکی: سلام.

ضمن ادب و احترام به محضر همگی و امنا

اگر امنا قصد همراهی میداشتند،  در این گروهی همکاری میکردند،

حتی به صراحت فرمودند،  نماینده ندارند و نظرات برخی از عزیزان هم که مطالبی فرمودند به صراحت ذکر شده،  فاقد حمایت هیات امناست.

لذا بهترین  پیش جلسه با انان،  اگر قصد کارامد شدن مجمع داشته باشند،  میتوانند در همین جا اعلام مطالب وهمفکری نمایند.

و عزیزانی که ذی نفوذ هستند، می توانند درخواست فعال شدن همراهی انان با اعضا داشته باشند

با تشکر و امتنان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۳