***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 مهندس محمدحسین جعفری فشارکی، شهردار منطقه ۴ اصفهان در مورد این حادثه  گفت:

  •  چهارشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۴
  •  دسته‌بندی: اصفهان
  •  کد خبر: 1400112720882
  •  منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان
  • چاپ

سهل‌انگاری پیمانکار در پل غدیر حادثه آفرید

سهل‌انگاری پیمانکار در پل غدیر حادثه آفرید

ایسنا/اصفهان جدا شدن فلز محل اتصال پل غدیر در مسیر جنوب به شمال صبح امروز باعث بروز دو تصادف سنگین شد.

بعد از وقوع این تصادف، مأموران راهنمایی و رانندگی اصفهان با روشن کردن لاستیک بر روی پل به مردم هشدار دادند تا عوامل شهرداری برای رفع مشکل در محل حاضر شوند.

محمدحسین جعفری فشارکی، شهردار منطقه ۴ اصفهان در مورد این حادثه به ایسنا، گفت: پیمانکار مشغول اصلاح ژوئن‌های پل غدیر بوده است و این آخرین ژوئن از چهار ژوئن پل غدیر بوده، درحالی‌که به خاطر سرمای هوا و تردد شهروندان پیمانکار فقط از ۱۲ شب تا ۴ صبح می‌تواند کار کند. به همین دلیل از ساعت ۴ صبح با سازه موقت روی این ژوئن‌ها را می‌پوشاند تا شب که دوباره ادامه عملیات را انجام دهند.

وی با بیان اینکه متأسفانه ماشین سنگینی از روی سازه‌ای که پل را متصل کرده عبور کرده، گفت: با عبور این ماشین سنگین لولاها شکسته شده و یکی از پلیت ها جا به جا شده که در اثر این جابجایی، لاستیک یکی از خودروهایی که از روی پل عبور می‌کند آسیب می‌بیند و منجر به وقوع تصادف روی پل می‌شود.

شهردار منطقه ۴ اصفهان با بیان اینکه بلافاصله بعد از وقوع این حادثه نیروهای خدمات شهری در محل حاضر شدند و رفع خطر کردند، گفت: پل غدیر یکی از مسیرهای پر رفت و آمدی است که در طول روز همیشه ترافیک دارد، به همین دلیل پیمانکار از ۱۲ شب تا ۴ صبح با تمهیدات ترافیکی روی این پل کار می‌کند.

وی با بیان اینکه این اتفاق در اثر تردد ماشین فوق سنگین از روی پل غدیر افتاده است، تصریح کرد: تردد این خودرو باعث شکسته شدن لولا و بروز خسارت شده، درحالی‌که سازه ‌این پل برای تردد خودروهای شهری پیش‌بینی شده است.

جعفری فشارکی با اشاره به اینکه پیمانکار مقصر اصلی است، خاطرنشان کرد: اصلاح این سازه تا ۲۰ روز دیگر تمام می‌شود و تا آن زمان تمهیداتی ابلاغ کردیم که حتی اگر ماشین‌های خیلی سنگین تردد کردند، اتفاقی نیفتد.

سهل‌انگاری پیمانکار در پل غدیر حادثه آفرید

انتهای پیام

 

 

https://www.isna.ir/news/1400112720882/%D8%B3%D9%87%D9%84-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D9%84-%D8%BA%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%AD%D8%A7%D8%AF%D8%AB%D9%87-%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AF