***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

مقابل مصلی گرمسار ، جمعه ۱۳ آبان ۱۴٠۱ ، روز ملی مبارزه با استکبار  ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

منتشر شده در ایثار پرس : گروه : آخرین اخبار / صفحه اول / ویژه /شناسه : 11930/  13 آبان 1401 - 22:39

http://www.isarpress.ir/?p=11930

منتشر شده در حماسه 27 : صفحه نخست  اخبار / ادبیات پایداری /انتشار : 13 - آبان - 1401 - ۲۲:۳۸ /کد خبر : 17422

https://hamaseh27.ir/%db%b1%db%b3-%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d9%87-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%aa%d8%ad%d9%88%d9%84-%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84/

بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان تجمع مردم و بخصوص دانش آموزان مدارس در مقابل مسجد جامع گرمسار در میدان امام خمینی (ره) برگزار شد. بعد از قرائت قران توسط دانش اموز قاری و خواندن سرود سلام فرمانده توسط دانش اموزان دختر و شعارهای انقلابی ، سخنران مراسم آقای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی با موضوع  « تهدیدات امریکا و رسالت ما در گام دوم انقلاب در برابر دشمنان »  بود. بعد قرائت بیانیه ، نماز وحدت بخش جمعه به امامت حجت الاسلام و المسلمین آرامی برگزار گردید .

*  دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در آغاز با اشاره به تقارن سه حادثه مهم تاریخ انقلاب اسلامی بیان داشت : سلام و درود بر امام راحل ، که تبعیدش کردند به ترکیه تا امت از امامش دور و محروم باشند ، اما اراده الهی بر این بود که سر آغاز شعله ور شدن انقلاب شد و نهایتا بساط نظام ستم شاهی را درهم پیچید . سلام و درود بر دانش آموزانی که توسط رژیم ظالم به خاک و خون کشیده شدند و ۱۳ آبان مرکز ثقل مبارزه دانش آموزان و دانشجویان و مردم با استکبار شد . وسالروزش دمیدن حماسه ایثارو فداکاری های دانش آموزان شهید در استمرار مبارزه با امریکا شد . سلام و درود بر دانشجویان پیروی ولی فقیه زمان که تسخیر کننده لانه جاسوسی و کانون فتنه امریکا در ایران بودند و انقلابی بزرگتر از انقلاب 57  را بهمراه داشت و زوال پذیر بودن شیطان بزرگ را اثبات کرد . و روز نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی شد .

* ایشان با طرح سوال اگر ما دست از مبارزه برداریم ، ایا امریکا رها میکند ، در خصوص عملکرد امریکا در دنیا اظهار داشت : در سه قرن اخیر کشورهای سلطه گر غربی و در راس ان شیطان بزرگ عامل ظلم و جنایت و مانع برقراری صلح و ارامش بوده ، امریکا و غرب مبدع استعمار گسترده تجارتِ برده آفریقایی ، برده فکری ، جسمی و جنسی از زنان ، بمباران اتمی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی و کشتار ۲۲۰٬۰۰۰ نفر از شهروندان ،  ریشه جنگ و جنایت در میان کشورهای مختلف ، دخالت در انتخابات کشورهای مختلف و برسرکار آوردن افراد دست نشانده ، حمایت از حکومتهای دیکتاتور ، مانند رژیم بحرین و عربستان و .... ، حمایت همه جانبه و تمام قد از رژیم کودک کش صهیونیستی ، طراحی تجزیه کشورهای اسلامی ؛ مانند تکه شدن ها از ایران ؛ دو بخش شدن سودان ؛ قره باغ از آذربایجان ، کشمیر از بدنه پاکستان و هندوستان، .... ، زورگویی در سازمان ملل و نهادهای بین المللی ؛ اعمال مکرر قانون جنگلی وتو ؛ پیمان شکنی‌های بین‌المللی ، سلطه دلار بر اقتصاد دنیا و مصیبت برای کشورها ، اسلام ستیزی ؛ اسلام هراسی و مبارزه با اسلام ناب ،  ترویج اسلام امریکایی ، منشا هر نوع فساد و تباهی وذلت ملل دیگر ، عامل دخالتها و ناارامیهای در سراسر دنیا ، فعالیتهای ضد حقوق بشری و پرچمداری حقوق بشر ، وجود بیش از 800 پایگاه نظامی در سرتاسر جهان و حدود 220 هزار نظامی و غیر نظامی آمریکایی که در بیش از 150 کشور جهان ، جنایات و ظلمهای امریکا در جهان حمله نظامی به دهها کشور  افغانستان ، عراق و سوریه و .... کودتا، تروریست پرور، کشتار، حمایت از گروههای ترویستی در نقاط مختلف ، کثیف ترین آنها حمایت رسمی از گروههای مسلح تروریستی تکفیری و داعش در سوریه و عراق و انبوه جنایات وحشیانه انان بوده و هست . که نشان از عناد و شرارت ذاتی آنان است .

* وی در خصوص وضعیت داخلی امریکا گفت : ظلمها  و جنایات و تبعیض نژادی امریکا به ملت خویش ومشکلات عدیده موجود در داخل ، نوید فروپاشی از درون را میدهد . 

* ایشان در خصوص پرونده سنگین جنایات و ظلمهای امریکا پیش از انقلاب بیان داشت : اشغال ایران بی‌طرف درجنگ جهانی دوم توسط متفقین که یکی از اعضای آن امریکا بوده ؛ کودتای 28 مرداد 1332 بازگرداندن شاه ظالم به ایران و استمرار 25 سال حکومت شاه برکشور و حمایت مستمر از او ، مسبب شهادت دانشجویان در 16 اذر 1332 ، مسبب شهادت دانش آموزان در 13 ابان 1357 ، دستور کشتار خونین 17 شهریور ، ایجاد ساواک و تشدید اختناق در کشور ؛ شکنجه و سرکوب مردم مسلمان ؛ حضور ۳۵هزار مستشار آمریکایی در ایران ودخالت در امور داخلی ایران ، تحمیل کاپیتولاسیون وتحقیر ملت ایران ؛ مشارکت جنایات رژیم پهلوی ،و تلاش زیاد برای سرکوب ملت و عدم پیروزی انقلاب اسلامی بوده است .

* وی در خصوص اقدامات علنی خصمانه و جنایتکارانه بعد از انقلاب توسط آمریکا بیان داشت : مصادره اموال ایران ؛ تجاوز نظامی به ایران که با شنهای ابایبل طبس به شکست انجامید ، طراحی کودتای نوژه ، حمایت از گروههای تروریستی و تجزیه طلب ، قائله کردستان و خلق عرب و ..... ، تحریک عراق به تجاوز به ایران ، حمله به هواپیمای ایران با ۲۹1 نفر ، اجرای تحریم‌های گسترده ضد ایرانی ؛ هدایت و پشتیبانی نیروهای ضد انقلاب و منافقین ، شبیخون فرهنگی ؛ حمایت در فتنه های 78 و 88 و 96 و 98؛ 1401 ، ترور دانشمندان هسته ای و موشکی ؛ به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی ؛ تحمیل متن برجام پرخسارت ؛ بدعهدی در خروج از برجام بعد از نابودی صنعت هسته ای بوده است ، که هنور اثار آن باقیست .

* ایشان در خصوص رسالت مسلمانان در برابر امریکا گفت : رسالت ما دشمن شناسی و مبارزه با دشمنان است ؛ چرا که قران کریم می فرماید وَلَنْ تَرْضَى عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ چرا که دشمنان به چیزی بجز تابع شدن و نابودی مسلمین راضی نمیشوند . لذا مقاومت وایثار وادامه راه شهدا تنها گزینه برتر ملت بوده و ما وظیفه ای جز مبارزه با دشمنان نداریم .ملت ایران شاخ هیمنه امریکا را با حمله به لانه جاسوسی و دستگیری ملوانان امریکایی، حمله به پایگاه نظامیان امریکایی در عین الاسد را درجهان شکسته است و همچنین شاخ تحریمها توسط دولت انقلابی بلا اثر شده و آنان گزینه دیگری جز پذیرش قدرت بلا منازع ایران اسلامی را ندارند

* دکتر هاشمی فشارکی در خصوص بهترین ها و بدترین های جهان  گفت : دینی والاتر از اسلام ، حکومتی بهتر از جمهوری اسلامی ، رهبری بهتر از امام خامنه ای در جهان وجود ندارد و ما مفتخر به آنیم واز آن نیز حراست می کنیم . همچنین دشمنی شیطان تر از امریکا و جنایتکاری بالاتر از صهیونیسم و منافقینی بدتر از منافقین 1360 نیست .

* ایشان در خصوص اغتشاشات اخیر اظهار داشت : فتنه های مختلف طی این سالهای بعد از انقلاب ادامه داشته و حساس ترین فتنه ، بروز شده فتنه 88 علیه کشور در جریان است ، و عملیات اغتشاش در برخی شهرها مدل خشن تر انقلاب مخملین بوده است . یکی از اهداف این فتنه ، تکمیل اسلام زدایی رضا خان از ایران بود ، که یکی از جنبه های آن کشف حجاب رضاخانی بود .ولی به حمدالله این فتنه اخرین دست و پازدن های محتضر را دارد . و شکست ایران قوی با شکست سختی مواجه شده است .

* وی در خصوص وضع موجود زیر ساختها گفت : زمینه ساز بروز اشوب ها ، اصلاح طلبانند که سرای انان اتش جحیم است .کسانی که با سخنان نادرست خود ؛خویش هیزم بیار معرکه بودند ؛ بایدتوبه کرده و بدامن ملت برگردند والا جایگاهشان زباله دان تاریخ انقلاب است . وآن عده معدودی که شعار بی شرف دادند ، شرافت ملتی شریف را خدشه دار کردند. همچنین در شرایط حساس جامعه ، سکوت اکثر خواص بی بصیرت روا نبوده و محکوم به ترد مسولیت و منزوی شدن هستند .

* ایشان در خصوص محاسن فتنه اخیر بیان داشت : این فتنه سبب شد تا میکربهای کشور در دانشگاه و اموزش و پرورش و.... شناخته شده و کشور چرک زدایی شده و انقلاب با قدرت به ارمانهایش در حرکت شتابان قرار گیرد . و  تحرکات مذبوحانه فتنه در حال احتضار در سراسیبی افول خود بوده و از پس این پیچ تاریخی ملت ایران سرفراز بیرون خواهد امد . و باید گفت امریکا از شکست فتنه 1401 دق کن و از این عصبانت بمیر -  مرگ برآمریکا

* وی در خصوص دانش آموزان و دانشجویان اظهار داشت : دانش آموزان و دانشجویان انقلابی بابصیرت در راستای نیازهای انقلاب تحصیل کرده ، و اینده سازان تمدن نوین اسلامی هستند .

* ایشان در خصوص وظیفه آحاد ملت  گفت : همچنانکه شعار میدهیم تا جان در نفس داریم برای انقلاب خون میدهیم ، همه با عمل به جهاد تبیین به جنگ شناختی دشمنان حمله خواهیم کرد و اگر دشمن با بزرگترین جنگ ترکیبی به میدان امده ؛ ما با ترکیب قوا در هم میکوبیم . ما بمب هسته ای داریم ، بمب هسته ای ما هسته های مقاومت در نقاط مختلف جهان بوده ، که بعد از نابودی اسرائیل بر سرکاخ سیاه امریکا خواهد بارید .

* وی در خصوص رسالت ما بیان داشت : ما ملت امام حسینیم و تا اخرین نفس پای نظام و ولی خویش هستیم .ما منتظر ظهوریم و پرچم انقلاب را محکم حفظ کرده و به صاحبش میدهیم . ما سرباز امام خامنه ای ایم و گام دوم انقلاب را متصل به ظهور می کنیم . ما وعده الهی در خصوص آینده را با برقراری حکومت صالحان محقق خواهیم کرد .

* دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در پایان گفت : زوال ابرقدرتی امریکایی و برچیده شدن طومار نظام سلطه امریکا برجهان و جهان گیرشدن انقلاب اسلامی نزدیک بوده و در گام دوم انقلاب ظهور مهدوی خواهد شد.

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مصلی های کشور / نماز جمعه

استان البرز       : کرج  (5 نوبت ) -  شهرجدید هشتگرد ؛ مهستان - اشتهارد - ماهدشت -کوهسار - گرمدره

استان اصفهان   :   نائین -کوهپایه  سجزی - تودشک

استان تهران      :  ورامین (2  نوبت ) - شهر جدید پرند (2  نوبت ) – دماوند - رودهن و آبعلی- اسلام شهر - شهر قدس -  چهار دانگه - رباط  کریم - ملارد - باقر شهر- آبسرد دماوند -  حسن آباد فشاپویه - باغستان - 

استان سمنان    : گرمسار  آرادان

استان سیستان و بلوچستان  : زاهدان

استان کرمانشاه : اسلام آباد غرب - کنگاور

استان گرگان     :  علی آباد

استان لرستان   :   ازنا 

استان مازندران :  بابل

استان مرکزی     :  خمین

استان همدان     :  ملایر 

دمشق               : زینبیه

                          و .......

************** + **************

درصورت تمایل : روی تیتر نمازجمعه های برگزارشده زیر بزنید ؛ مشروح مطالب آن باز شده و میتوانید مطالعه نمایید ....

***********41***********

۱۳ آبان سه رویداد تحول آفرین تاریخ انقلاب اسلامی بوده و مقدمه ای بر فرو ریختن هیمنه امریکا بود ، که نوید شکست امریکا در گام دوم انقلاب را بهمراه خواهد داشت !

مقابل مصلی گرمسار ، ۱۳ آبان ۱۴٠۱ ، روز ملی مبارزه با استکبار  ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

***********40*********** 

سیستان و بلوچستان مظهر وحدت ایران اسلامی بوده، و لازمست درگام دوم انقلاب بعنوان الگوی وحدت مذاهب اسلامی در جهان اسلام ایفای نقش نماید!

  نمازجمعه شهر زاهدان  – 29  مهر 1401 - صلح امام حسن (ع) -«  شرحی بر جهاد تبیین با نگرشی بر صلح امام حسن (ع) تا  گام دوم انقلاب اسلامی »

 

***********39***********

گام دوم انقلاب زمینه ساز ظهور عظمای ولایت و بستر ساز دولت مهدوی (عج) است وحفظ جمهوری اسلامی بعنوان بزرگترین معروف تکلیف اساسی منتظران ظهور میباشد !

نمازجمعه شهر باغستان  –  15  مهر 1401 -   سالروز  آغاز امامت امام مهدی (عج) - «  امامت امام مهدی و گام دوم انقلاب اسلامی»

***********38*********** 

استان البرز الگوی موفق نظام امام و امت استانی بوده و شهر کرج نیز باید به الگوی نظام مدیریت شهر اسلامی در تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب مبدل گردد !

نمازجمعه شهر کرج   –  8  مهر 1401 -   نهمین سالروز حکم رهبر انقلاب مبنی بر انتصاب نماینده ولی فقیه در استان البرز - « نمازجمعه شهر ؛ تجلی نماد رابطه بی بدیل امام و امت با نگرشی بر جهاد تبیین »

***********37***********

شهر نائین با سابقه معماری غنی ، شایسته است پیشگام در ترویج سبک زندگی اسلامی

و مروج ارزشهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب گردد !

نمازجمعه شهر نایین  – ۱ مهر 1401 -  سالروز دفاع مقدس - « فرهنگ دفاع مقدس با نگرشی بر جهادتبیین در گام دوم انقلاب »

**********36***********

اسلام آباد غرب نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته و شایسته است در ایام اربعین حسینی بعنوان شهر راهیان کربلائی و کانون پشتیبانی این نهضت جهانی درگام دوم انقلاب واقع گردد!

نمازجمعه شهر اسلام آباد غرب – 25 شهریور 1401 – 

روز قبل از اربعین حسینی  -  «  اربعین حسینی و  رسالت عاشقان حسینی مبتنی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی »  

***********35************

اربعین حسینی ، بزرگترین رزمایش جهانی آمادگی لشکریان منتظر امام مهدی (عج) بوده

و والاترین ظرفیت جهادتبینی امت جهانی را داراست ! 

نمازجمعه شهر ماهدشت  – 18 شهریور 1401 – در هنگامه اعزامهای زائران اربعین حسینی  -  « شکوه اربعین و فرصت های جهاد تبیینی »

***********34************

اربعین حسینی ، رود خروشان پاک کنندگی دلهای محبین و سیل بنیان کن فتنه های دشمنان بوده  و زمینه ساز تشکیل امت واحده در گام دوم انقلاب خواهد بود !

نمازجمعه شهر اشتهارد (کرج) – 11 شهریور 1401 – در استانه اربعین حسینی  -  « اربعین حسینی و فتنه‌ های صدر اسلام تا فتنه های صدر عراق »

***********33************

مهمترین میوه شیرین انقلاب ؛ تغییر دولت ستم شاهی به جمهوری اسلامی بوده و در گام دوم انقلاب ؛

بایستی بسرعت آفت زدایی شده و بستر ساز دولت جهانی مهدوی (عج) گردد !

 

نمازجمعه شهر گرمدره (کرج) - 4 شهریور 1401 - هفته دولت : « نگرشی بر بیانیه گام دوم انقلاب و مشخصه های ادارات تراز گام دوم انقلاب اسلامی» 

***********32************

کودتای ننگین 28 مرداد تلخ ترین پیامدهای قرن را برای ملت بهمراه داشت و انقلاب اسلامی نه تنها کشور را از ضلالت نجات داد، بلکه به اوج سعادت و نور رسانده و جهانی شدن را در گام دوم انقلاب رقم خواهد زد !

نمازجمعه شهر بابل (مازندران) - 28 مرداد 1401 - « عبرتهای کودتای 28 مرداد 1332 ، با نگرشی به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب »

***********31************

نهضت حسینی و انقلاب اسلامی تاثیرات متقابلی بر یکدیگر داشته و هر دو راستای اسلام ناب محمدی

و زمینه ساز ظهور و قیام امام مهدی اند !

نمازجمعه شهرکوهسار (کرج) - 21 مرداد 1401 - « تاثیر متقابل نهضت حسینی و انقلاب اسلامی ، با نگرشی به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب »

***********30************

مراسم عزاداریهای عاشورای حسینی بایستی

همه اهداف نهضت امام حسین (ع) را درگام دوم انقلاب اسلامی تبلور بخشند.

نماز جمعه شهر تودشک ( اصفهان ) - 14 مرداد 1401 

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی  -  «از نهضت عاشورا ، تا گام دوم انقلاب ؛  بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

***********29************

شهر تاریخی ( پیشینه معبد آناهیتا و...) و مذهبی ( امامزاده ابراهیم و شهدای والامقام ) کنگاور ؛

قابلیت مبدل شدن به قطب گردشگری تعالی بخش درگام دوم انقلاب را داراست !

نماز جمعه شهر کنگاور  ( کرمانشاه ) - 7 مرداد 1401

در استان ورود به محرم : « از نهضت امام حسین ع، تا گام دوم امام خامنه ای ؛ بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

***********28************

غدیر استمرار سلسله نبوت در سلسله امامت بوده

و ولایت فقیه ثمره و تجلی رسالت انبیای الهی و امامت شیعه اثنی عشری در عصر حاضر است .

نماز جمعه شهر جدید هشتگرد ( مهستان )  - 24 تیر 1401 - بمناسبت عید غدیر  : از غدیر علوی تا غدیر انقلاب اسلامی

***********27************

جهاد تبیین موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

جهت مصون سازی در برابر همجمه های جنگ شناختی دشمنان است !

نماز جمعه  شهر جدید پرند ( تهران)  - 17 تیر 1401  - چیستی و چرایی جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

***********26************

برچیده شدن طومار نظام سلطه امریکا برجهان با زوال حقوق بشر امریکایی نزدیک بوده

و حقوق بشر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب جهانی خواهد شد.

نمازجمعه ورامین  ( تهران) - 10 تیر 1401 -  به مناسبت روز افشای حقوق بشر امریکایی  : زوال حقوق بشر امریکایی در گام دوم انقلاب

***********25************ 

جهاد تبیین ، موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

در برابر امواج تهدیدات نرم دشمنان خارجی و داخلی است !

نمازجمعه شهرقدس  (تهران ) - 27 خرداد ۱۴۰۱ - شرحی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب 

***********24************ 

پرند ، شهر محصول بعد از انقلاب باید حاوی مشخصه های شهردوران انقلاب اسلامی

و بخصوص مسجد محوری درگام دوم انقلاب باشد و زمینه های جلوه گری سبک غربی نباید میسر باشد !

نمازجمعه شهر پرند  (تهران ) - 20 خرداد 1401  - میلاد رضوی و گام دوم انقلاب اسلامی

***********23************ 

سیمای شهر زادگاه امام خمینی باید تجلی گر ابعاد زندگی امام خمینی

و نماد نهضت امام (ره) در گام دوم انقلاب بوده و قطب خمینی شناسی در جهان گردد !

نمازجمعه شهر خمین ( مرکزی) - 13 خرداد 1401 -  سالگرد رحلت امام خمینی  - ازنهضت امام خمینی تا گام دوم امام خامنه ای 

************22*********** 

گام دوم انقلاب اسلامی درامتداد جهاد علمی و فرهنگی امام صادق (ع) می باشد .

 مصلی شهرستان ازنا  ( لرستان )  -در روز جمعه 6 خرداد 1401 - شهادت امام صادق (ع) - از نهضت امام صادق (ع) تا گام دوم انقلاب اسلامی

************21*********** 

سبک زندگی رمضانی مولد و مقوم سبک زندگی گام دومی است !

در نماز جمعه آبسرد دماوند ( تهران ) -  15 اردیبهشت 1401 -  عید فطر - سبک زندگی رمضانی و سبک زندگی گام دومی

************20************ 

حوادث تاریخی دوران امام علی (ع) دارای شدید ترین بی بصیرتی های مسلمین بوده ،

و برای دوران جمهوری اسلامی عبرتها و عرصه وسیعی برای جهاد تبیین در گام دوم انقلاب دارد .

در نمازجمعه حسن اباد فشاپویه  (تهران ) - 2 اردیبهشت 1401  - شهادت امام علی (ع) - از جکومت علوی تا گام دوم  خامنه ای

************19************ 

گام دوم انقلاب اسلامی ، درتکاپوی جبران سیزده قرن حکمرانی ناصالحان

و ترسیم افق درخشان آینده انقلاب اسلامی است !

نمازجمعه باقرشهر ( تهران ) - 26 فروردین 1401 - میلاد امام حسن (ع) - از صلح امام حسن (ع) تا گام دوم انقلاب 

************18************ 

ماه رمضان فرصت بی نظیر در اصلاح سبک زندگی و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب است !

سخنرانی در نماز جمعه شهر دماوند ( تهران ) - 19 فروردین 1401 - اغاز ماه رمضان  - سبک زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

************17************ 

روز ولادت جمهوری اسلامی والاترین عید ملی ، میلاد نخستین حکومت الهی ثمره انقلاب اسلامی

و سرآغاز حکومت جهانی مستضعفین درگام دوم انقلاب است !

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی در نمازجمعه شهر ملارد ( تهران ) -  12 فروردین 1401  - به مناسبت روز جمهوری اسلامی : کارگزاران جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب 

************16************ 

بهار گام دوم انقلاب اسلامی ؛ زمینه ساز بهار مهدوی (عج)  

 پیش از خطبه های نماز جمعه علی اباد گرگان در سال 1401 - 5 قروردین 1401 - بهار طبیعت و بهار انقلاب اسلامی

************15************ 

گام دوم انقلاب در امتداد نهضت مهدویت و تسهیل گر و زمینه ساز ظهور مهدویست!

 پیش از خطبه های نمازجمعه  رودهن و آبعلی ( تهران )  - روز نیمه شعبان  - 27 اسقند 1400 - از میلاد امام مهدی تا زمینه سازی حکومت مهدوی در گام دوم انقلاب

************14************ 

جهاد تبیین مقوم فراگیری راهبردهای 7 گانه گام دوم انقلاب با راهبری فرمانده قرارگاه فرهنگی نمازجمعه می باشد .

نمازجمعه شهر رباط کریم  ( تهران)  - 20 اسفند 1400 = نقش جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/12/21/%D8

-************13************ 

»اسلام شهر» اسما و عملا قابلیت الگوی شهر اسلامی در گام دوم انقلاب را

براساس »تـوصیه هفتم رهبر انقلاب مبنی سبک زندگی اسلامی« دارا ست!

نمازجمعه اسلام شهر ( تهران ) - 6 اسفند 1400 - سبک  زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

http://www.isarpress.ir/?p=9371

************12************

ستاد نمازجمعه بایستی بعنوان ستادمردمی ؛ مطالبه گرتحقق گام دوم انقلاب باشد!

 نمازجمعه شهر چهار دانگه  (تهران ) -   29 بهمن 1400 - ابعاد گام دوم انقلاب اسلامی

http://www.isarpress.ir/?p=9259

************11************

شهر تعالی بخش درگام دوم انقلاب با محوریت امام جمعه بعنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر است .

 در نماز جمعه 15 بهمن 1400  شهر ملایر  ( همدان ) - نماز جمعه قرارگاه و قلب فرهنگی شهر

http://www.isarpress.ir/?p=9042

************10************

بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب در سال سوم چراغ فروزان آینده

 در نمازجمعه کرج -  8 بهمن 1400  - گام دوم انقلاب در سومین سال صدور بیانیه گام دوم

گنجینه فشارکی ها :  https://javadfesharaki.blog.ir/1400/11/09/%D8%

************9************

تحلیل انتخابات خرداد1400 و انتظارات از دولت منتخب در گام دوم انقلاب

سخنرانی  در نمازجمعه ورامین  - 11 تیر 1400 - تحلیل انتحابات 1400 در شرایط کرونا

  http://javadfesharaki.blog.ir/1400/04/11/

************8************

 .از : " بهار طبیعت"، تا : "بهار انتخابات 1400 " 

سخنرانی  در مصلی شهر کوهپایه اصفهان در 13 فروردین 1400  - روز جمهوری اسلامی : دستاوردهای جمهوری اسلامی 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/01/17/%D8%A7%D8

************7************

ضرورت “پشتیبانی” و “مانع زدایی” مسئولان از کوچکترین کارگاه خانگی تولیدی تا بزرگترین کارخانه “تولیدی”

سخنرانی  در نخستین  نماز جمعه شهر سجزی  ( اصفهان ) در شروع سال 1400 - درسهای بهار طبیعت در زندگی  

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/01/11/%D8%B6%D8%B1%D

************6************

دستاوردهای چله اول انقلاب و راهبردهای رهبر انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۵۰ ب.ظ

درمصلی ارادان ( سمنان ) - مسجد جامع شهر 

 با حضور حجت الاسلام 'جلیل شریفی نیا' ؛ امام جمعه  شهر آرادان و مردم شریف آرادن  - دستاوردهای انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%D8%AF%D8%B3%D8%

************5************

چالشهای چله اول انقلاب وراهبردهای  گام دوم انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

 در مصلی گرمسار  ( سمنان ) مسجد جامع گرمسار- به امامت حجت الاسلام سیدعلیرضا آرامی امام جمعه گرمسار- ۱۳بهمن ۱۳۹۹ - گام  دوم انقلاب  اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%DA%86%D8%A7%D

************4************

تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

 

نماز جمعه شهر کرج - بهمن 1398 

با موضوع  تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

https://paydarymelli.ir/fa/news/56649/%D8

************3************

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی 

در حوزه منطقه ای ؛ با تاکید بر تاثیر بر روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و افق های پیش رو

   سخنرانی در مصلی زینبیه سوریه - بهمن 1397

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/11/25/%D8%B3%D8%AE%D

************2************

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی  و رسالت سازمانها و نهادها

 نمازجمعه کرج در مصلی کرج  جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ 

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/10/14/%D8%B3%D8%

************1************

ابعاد فاجعه منای  سال 1394 

Related image

 نماز جمعه کرج - بمناسبت سالگرد واقعه غمبار منا در حج  - 19 شهریور 1395

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/02/31/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A%D8%

*********** - *************

************************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مساجد کشور

 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/08/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-

************************

سخنرانی در همایشها و مراکز دیگر :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

************************

************************************

بیش از 620 یادداشت  منتشر شده  :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

********************************************

220 مطلب با موضوع «سخنرانی-سیدجوادهاشمی فشارکی» ثبت شده :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/12/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای علمی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص معماری و شهرسازی اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/10/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص دفاع مقدس و مقاومت

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/13/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA

*****************

670 عنوان یادداشت منتشر شده در سایتهای خبری و جراید :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     سوابق : 
http://javadfesharaki.blog.ir/page/Resumes

*****************

•    فعالیتها در زیر ارائه شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/2S

*****************

•    فهرست کتب منتشر شده :


http://javadfesharaki.blog.ir/page/کتب-هاشمی-فشارکی

*****************

•    چکیده اطلاعات کتب :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/کتب-سید-جواد-هاشمی-فشارکی/

*****************

•    پایان نامه های دفاع شده : 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مقالات پذیرفته شده در نشریات و ارایه شده در همایشها  :
•    http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

•     یادداشت های انتشاریافته در نشریات و خبرگزاریها :                               
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87

*****************

•    ادامه یادداشتهای منتشر شده در رسانه ها:  
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     اختراعات ثبت شده :     
   http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/
  *****************       

    •      سخنرانی ها 


http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مصاحبه ها :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰۰۰/۰۹/۰۸