***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

نمازجمعه شهر اشتهارد (کرج) – 11 شهریور 1401 – در استانه اربعین حسینی  -  « اربعین حسینی و فتنه‌ های صدر اسلام تا فتنه های صدر عراق »

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی

گروه : آخرین اخبار / صفحه اول / ویژه / شناسه : 11348 / 12 شهریور 1401 - 12:15

http://www.isarpress.ir/?p=11348

اربعین حسینی ،

        رود خروشان پاک کنندگی دلهای محبین

                و سیل بنیان کن فتنه های دشمنان بوده

                         و زمینه ساز تشکیل امت واحده در گام دوم انقلاب خواهد بود !

نمازجمعه شهر اشتهارد در مصلای بزرگ این شهر درجمعه 11 شهریور 1401 پس ایراد خطبه های نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین داودی برگزار شد . سخنران پیش از خطبه های این هفته دکتر سید جواد هاشمی فشارکی با موضوع : « اربعین حسینی و فتنه‌ های صدر اسلام تا فتنه های صدر عراق » بود . به همین مناسبت نیز در بین دو نماز مداحی شد .

* دکتر سید جواد هاشمی فشارکی ضمن عرض تسلیت ایام اسارت آل الله و شهادت امام حسن (ع) ؛ با توجه به حوادث اخیر عراق گفت : حوادث و اشوبهای اخیرعراق نگرانی هایی را بوجود آورد . ولی بحمدالله به برکت نزدیکی با ایام اربعین سریع مرتفع شد . انصراف ایت الله حائری از مرجعیت و توصیه به مقتدی صدر ؛ سبب فرو ریختن وجاهت  جریان صدر که پدیده استخوان در گلوست گردید و به کنار کشیدن مجدد صدر از سیاست گردید ، گرچه آشوب هایی توسط طرفداران وی صورت گرفت ؛ لکن با تدابیری هوشمندانه ، کشور عراق از بحران خارج شد . و بار دیگر نشان داد که دشمنان اسلام درحال برنامه ریزی و بدنبال فرصت های شکار هستند . صهیونیستها و امریکاییها با بکارگیری بعثی ها و منافقین سال 60 در حال فتنه انگیزی می باشند و لازم هست همگان هوشیار باشند.

* ایشان همچنین در خصوص ویژگیهای اربعین  گفت : اربعین در سپهر عالمتاب اسلام جایگاه ویژه دارد و تنها چله ای است که مراسم برای ایمه اطهار (ع) گرفته میشود . درثواب پیاده ‌رفتن زیارت امام حسین (ع) بسیار وارد شده است و خواندن زیارت اربعین از نشانه های شیعه نام برده شده است . زیارت قبور ائمه یکی از مسلمات فرهنگ شیعه است و زیارت حرم امام حسین (ع) از ویژگی های بیشتری برخورداراست . و در طول تاریخ، حرم حسینی همواره پناهگاه شیعیان بوده و هست و علیرغم ایجاد محدودیت و سخت گیری حکام اموی و بعدی ها ؛ شیعیان در حد امکان به زیارت رفته و در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت جسته اند .

* دکتر هاشمی فشارکی درخصوص فراز و نشیبهای راهپیمایی اربعین بیان داشت : بعد از شهادت امام (ع) در سال 61 به بعد همواره زوارِ امام در مضیقه بودند . لکن عاشقان امام بصورت پنهانی و شبانه به طرف کربلا ‌‌می‌رفتند.ودر شرایطی که متوکل ملعون دستور داد زیارت به شرط قطع دست راست‌‌، آزاد است! باز مشتاقان زیارت با قطع دست به زیارت رفتند . حدود 200 سال پیش نیز وهابیون به شهر کربلا حمله کردند. با کشتار 1000 نفر ؛ شروع به تخریب و ویرانی حرمین کردند . در زمان صدام جنایتکار نیز بشدت سختگیری برای مردم عراق میشد . ولی بعد از سقوط بعث عراق در سال 81  بازگشایی زیارت و راهپیمایی بجریان افتاده است ؛ لکن پس از ناامنی توسط بعثی ها و حمایت امریکاییها ا انقجارهای انتحاری برای زوار بوجود آمد . بعد از اشغال عراق توسط داعش و سرکوب آنان توسط محور مقاومت ؛ ازادی عمل برای برگزاری راهپیمایی اربعین بوجود آمد ، بنحویی که رکورد بیش از 20 ملیونی نیز حاصل شده است و این روند روبه افزایش می باشد .

* وی خلاصه ای از دستاوردهای اربعین را چنین بیان کرد  پاک شدن و کسب فیض در رودخانه تلالوی انوار الهی ، زیارت کربلا در معرفی حق و باطل، یا مظلوم و ظالم داشتن پس از واقعۀ عاشورا ، به رخ کشیدن قدرت نهضت حسینی ، مانور اقتدار و عظمت شیعیان در دنیا ، موجب عزت اسلام و تشیع ، معرفی مکتب اسلام ناب به جهان ، مغناطیس پرجاذبه قلوب و بیداری جهانی ؛ نزدیک شدن دلهای شیعیان جهان بهم و اجتماعی‌سازی گفتمان امت اسلامی ، فراخوان احرار عالم در فضای استکبار و ظلم جهانی ، رخ نمایی در برابر مدیریت سعودی ها در حج 3 ملیونی که حوادث خسارت بار داشته ؛حرکت مردمی علیه قدرت  های استکباری ؛ داشته و می تواند تاثیری فراتر از حج فعلی که در اشغال وهابیون می باشد و زنده کردن حج ابراهیمی را بهمراه آورد .  

* ایشان در خصوص ظرفیت اربعین گفت  عظمت اربعین بعنوان یک ذخیره  معنوی قابل استحصال در ابعاد مختلف بوده و بعنوان یک فرصت استثنایی بایستی مورد بهره برداری قرار گیرد . اربعین رود خروشان پاک کنندگی دلهای محبین بوده و سیل بنیان کن ریشه های دشمنان و زمینه ساز تشکیل امت واحده در گام دوم انقلاب خواهد بود !

*  دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در پایان  درخصوص رسالت ما در برابر اربعین حسینی گفت  : بخصوص این سخن رهبری :" درسی که اربعین به ما می‌دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره‌ی شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت. "  ایران محترم اربعین بعنوان سفیران انقلاب و ایران نیز بایستی ضمن رعایت آداب زیارت ؛ هشیاربوده و مانع از فتنه دشمنان خارجی و داخلی شوند . و بر شعار «الحسین یجمعنا» تاکید داشته باشند . مراسم اربعین جایگاه ویژه ای در میان ملت مسلمان ایران و سیاستهای اصولی جمهوری اسلامی دارد . و ایران تنها کشوری است که بسیج امکانات را برای با عظمت و باشکوه برگزار شدن اربعین حسینی در داخل ایران و در عراق دارد . وبزرگ پرچمدار نهضت حسینی است ؛ لذا هرکس بدنبال زنده نگه داشتن قیام امام حسین (ع) می باشد ؛ بایستی یاور انقلاب اسلامی بوده و جمهوری اسلامی را یاری کند ؛ تا ان شالله گام دوم انقلاب اسلامی محقق گردیده و زمینه‌سازی برای ظهور امام مهدی (عج) صورت پذیرد و با یاری انقلاب و رهبری ان شالله ما جز زمینه سازان ظهور مهدوی قرارگیریم .

*************

اشتهارد در ۸۸ کیلومتری جنوب غربی کرج ( مرکز استان البرز) و ۱۲۲ کیلومتر غرب تهران قراردارد . این شهر درجنوب رشته کوه‌ البرز واقع بوده و دارای آب و هوای نیمه خشک می باشد و شهرداری این شهر در سال ۱۳۳۱ تأسیس شده‌است.

جمعیت اشتهارد در سال 1395 ؛  ۲۹٬۹۹۳ نفر با اکثریت شیعه بوده است و گویش اشتهاردی از گویش‌های تاتی جنوبی ایران می باشد . شهرستان اشتهارد 126شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی نموده است و گلزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشتهارد درکنار امامزاده‌ام کبری و ام صغری قرار دارد.

اشتهارد یکی شهرهای باستانی ایران بوده و دارای امام‌زاده ام صغرى و ام کبرى که در مرکز شهر و در محلۀ صیادیه واقع شده، تنها اثر تاریخی شهر اشتهارد است . همچنین حسینیه و حمام صیادیه باستانی در این شهر وجود دارد . امامزاده سلیمان نیز در فاصله شش کیلومتری شرق اشتهارد قراردارد .

بزرگترین شهرک صنعتی ایران در منطقه اشتهارد قراردارد . وجود مجتمع‌های صنعتی و چندین کارخانجات بزرگ در سطح شهرستان و نیز همجواری شهرک صنعتی بزرگ اشتهارد با شهر بوئین زهرا رونق خاصی به صنعت و اشتغال زایی منطقه بخشیده‌است. وجود بیش از ۲۰۰۰ کارخانه فعال، نیمه فعال و راکد در شهرک‌های صنعتی اشتهارد و همچنین تردد بیش از ۲۵۰۰۰۰ نیروی کار به این شهرک‌ها که قسمت اعظمی از آنها از شهرهای مجاور عازم اشتهارد می‌شوند ؛ شرایط ویژه ای را بوجود آورده است .

دهخدا در لغت‌نامه خود در صفحه 264 در جلد اول می‌نویسد: اشتهارد قصبه بزرگی است از بخش کرج شهرستان تهران، 78000 گزی باختر کرج، سر راه کرج به بوئین زهرا، جلگه معتدل، سکنه 6267، شیعه فارس و زبان مخصوص که ریشه آن فارسی است. آب آن از 21 رشته قنات که یکی شیرین و بقیه لب شور است. محصول عمده غلات (گندم و جو) بنشن (خواربار از قبیل نخود، لوبیا، ماش و عدس) چغندرقند، پنبه و جالیز. شغل مردم آن زراعت و کسب صنایع دستی کرباس و پارچه نخ بافی. دارای دبستان شش کلاسه و پاسگاه ژاندارمری و محضر رسمی می‌باشد. بنای امام‌زاده و مسجد و تکیه آن قدیمی است. کارخانه تصفیه پنبه و آسیاب موتوری دارد.

***************************************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مصلی های کشور / نماز جمعه

دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲ ق.ظ

استان البرز       : کرج  (4 نوبت ) -  شهرجدید هشتگرد ؛ مهستان - کوهسار - گرمدره - اشتهارد 

استان اصفهان   : کوهپایه  سجزی - تودشک

استان تهران      :  ورامین (2  نوبت ) - شهر جدید پرند (2  نوبت ) – دماوند - رودهن و آبعلی- اسلام شهر - شهر قدس -  چهار دانگه - رباط  کریم - ملارد - باقر شهر- آبسرد دماوند -  حسن آباد فشاپویه 

استان سمنان    : گرمسار  آرادان

استان کرمانشاه : کنگاور

استان گرگان     :  علی آباد

استان لرستان   :   ازنا 

استان مازندران :  بابل

استان مرکزی     :  خمین

استان همدان     :  ملایر 

دمشق               : زینبیه

                          و .......

*******************************************************

درصورت تمایل : روی تیتر موارد زیر بزنید ؛ مشروح مطالب آن باز شده و میتوانید مطالعه نمایید ....

***********35************

نمازجمعه شهر ... – 18 شهریور 1401 – در روز ماقبل اربعین حسینی  -  شکوه اربعین و فرصت های جهاد تبیینی

***********34************

نمازجمعه شهر اشتهارد (کرج) – 11 شهریور 1401 – در استانه اربعین حسینی  -  « اربعین حسینی و فتنه‌ های صدر اسلام تا فتنه های صدر عراق »

***********33************

مهمترین میوه شیرین انقلاب ؛ تغییر دولت ستم شاهی به جمهوری اسلامی بوده و در گام دوم انقلاب ؛ بایستی بسرعت آفت زدایی شده و بستر ساز دولت جهانی مهدوی (عج) گردد !

نمازجمعه شهر گرمدره (کرج) - 4 شهریور 1401 - هفته دولت : « نگرشی بر بیانیه گام دوم انقلاب و مشخصه های ادارات تراز گام دوم انقلاب اسلامی» 

***********32************

کودتای ننگین 28 مرداد تلخ ترین پیامدهای قرن را برای ملت بهمراه داشت و انقلاب اسلامی نه تنها کشور را از ضلالت نجات داد، بلکه به اوج سعادت و نور رسانده و جهانی شدن را در گام دوم انقلاب رقم خواهد زد !

نمازجمعه شهر بابل (مازندران) - 28 مرداد 1401 - « عبرتهای کودتای 28 مرداد 1332 ، با نگرشی به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب »

***********31************

نهضت حسینی و انقلاب اسلامی تاثیرات متقابلی بر یکدیگر داشته و هر دو راستای اسلام ناب محمدی

و زمینه ساز ظهور و قیام امام مهدی اند !

نمازجمعه شهرکوهسار (کرج) - 21 مرداد 1401 - « تاثیر متقابل نهضت حسینی و انقلاب اسلامی ، با نگرشی به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب »

***********30************

مراسم عزاداریهای عاشورای حسینی بایستی

همه اهداف نهضت امام حسین (ع) را درگام دوم انقلاب اسلامی تبلور بخشند.

نماز جمعه شهر تودشک ( اصفهان ) - 14 مرداد 1401 

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی  -  «از نهضت عاشورا ، تا گام دوم انقلاب ؛  بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

***********29************

شهر تاریخی ( پیشینه معبد آناهیتا و...) و مذهبی ( امامزاده ابراهیم و شهدای والامقام ) کنگاور ؛

قابلیت مبدل شدن به قطب گردشگری تعالی بخش درگام دوم انقلاب را داراست !

نماز جمعه شهر کنگاور  ( کرمانشاه ) - 7 مرداد 1401

در استان ورود به محرم : « از نهضت امام حسین ع، تا گام دوم امام خامنه ای ؛ بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

***********28************

غدیر استمرار سلسله نبوت در سلسله امامت بوده

و ولایت فقیه ثمره و تجلی رسالت انبیای الهی و امامت شیعه اثنی عشری در عصر حاضر است .

نماز جمعه شهر جدید هشتگرد ( مهستان )  - 24 تیر 1401 - بمناسبت عید غدیر  : از غدیر علوی تا غدیر انقلاب اسلامی

***********27************

جهاد تبیین موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

جهت مصون سازی در برابر همجمه های جنگ شناختی دشمنان است !

نماز جمعه  شهر جدید پرند ( تهران)  - 17 تیر 1401  - چیستی و چرایی جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

***********26************

برچیده شدن طومار نظام سلطه امریکا برجهان با زوال حقوق بشر امریکایی نزدیک بوده

و حقوق بشر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب جهانی خواهد شد.

نمازجمعه ورامین  ( تهران) - 10 تیر 1401 -  به مناسبت روز افشای حقوق بشر امریکایی  : زوال حقوق بشر امریکایی در گام دوم انقلاب

***********25************ 

جهاد تبیین ، موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

در برابر امواج تهدیدات نرم دشمنان خارجی و داخلی است !

نمازجمعه شهرقدس  (تهران ) - 27 خرداد ۱۴۰۱ - شرحی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب 

***********24************ 

پرند ، شهر محصول بعد از انقلاب باید حاوی مشخصه های شهردوران انقلاب اسلامی

و بخصوص مسجد محوری درگام دوم انقلاب باشد و زمینه های جلوه گری سبک غربی نباید میسر باشد !

نمازجمعه شهر پرند  (تهران ) - 20 خرداد 1401  - میلاد رضوی و گام دوم انقلاب اسلامی

***********23************ 

سیمای شهر زادگاه امام خمینی باید تجلی گر ابعاد زندگی امام خمینی

و نماد نهضت امام (ره) در گام دوم انقلاب بوده و قطب خمینی شناسی در جهان گردد !

نمازجمعه شهر خمین ( مرکزی) - 13 خرداد 1401 -  سالگرد رحلت امام خمینی  - ازنهضت امام خمینی تا گام دوم امام خامنه ای 

************22*********** 

گام دوم انقلاب اسلامی درامتداد جهاد علمی و فرهنگی امام صادق (ع) می باشد .

 مصلی شهرستان ازنا  ( لرستان )  -در روز جمعه 6 خرداد 1401 - شهادت امام صادق (ع) - از نهضت امام صادق (ع) تا گام دوم انقلاب اسلامی

************21*********** 

سبک زندگی رمضانی مولد و مقوم سبک زندگی گام دومی است !

در نماز جمعه آبسرد دماوند ( تهران ) -  15 اردیبهشت 1401 -  عید فطر - سبک زندگی رمضانی و سبک زندگی گام دومی

************20************ 

حوادث تاریخی دوران امام علی (ع) دارای شدید ترین بی بصیرتی های مسلمین بوده ،

و برای دوران جمهوری اسلامی عبرتها و عرصه وسیعی برای جهاد تبیین در گام دوم انقلاب دارد .

در نمازجمعه حسن اباد فشاپویه  (تهران ) - 2 اردیبهشت 1401  - شهادت امام علی (ع) - از جکومت علوی تا گام دوم  خامنه ای

************19************ 

گام دوم انقلاب اسلامی ، درتکاپوی جبران سیزده قرن حکمرانی ناصالحان

و ترسیم افق درخشان آینده انقلاب اسلامی است !

نمازجمعه باقرشهر ( تهران ) - 26 فروردین 1401 - میلاد امام حسن (ع) - از صلح امام حسن (ع) تا گام دوم انقلاب 

************18************ 

ماه رمضان فرصت بی نظیر در اصلاح سبک زندگی و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب است !

سخنرانی در نماز جمعه شهر دماوند ( تهران ) - 19 فروردین 1401 - اغاز ماه رمضان  - سبک زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

************17************ 

روز ولادت جمهوری اسلامی والاترین عید ملی ، میلاد نخستین حکومت الهی ثمره انقلاب اسلامی

و سرآغاز حکومت جهانی مستضعفین درگام دوم انقلاب است !

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی در نمازجمعه شهر ملارد ( تهران ) -  12 فروردین 1401  - به مناسبت روز جمهوری اسلامی : کارگزاران جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب 

************16************ 

بهار گام دوم انقلاب اسلامی ؛ زمینه ساز بهار مهدوی (عج)  

 پیش از خطبه های نماز جمعه علی اباد گرگان در سال 1401 - 5 قروردین 1401 - بهار طبیعت و بهار انقلاب اسلامی

************15************ 

گام دوم انقلاب در امتداد نهضت مهدویت و تسهیل گر و زمینه ساز ظهور مهدویست!

سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه  رودهن و آبعلی - روز نیمه شعبان  - 27 اسقند 1400 - از میلاد امام مهدی تا زمینه سازی حکومت مهدوی در گام دوم انقلاب

************14************ 

جهاد تبیین مقوم فراگیری راهبردهای 7 گانه گام دوم انقلاب با راهبری فرمانده قرارگاه فرهنگی نمازجمعه می باشد .

نمازجمعه شهر رباط کریم  ( تهران)  - 20 اسفند 1400 = نقش جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/12/21/%D8

-************13************ 

»اسلام شهر» اسما و عملا قابلیت الگوی شهر اسلامی در گام دوم انقلاب را

براساس »تـوصیه هفتم رهبر انقلاب مبنی سبک زندگی اسلامی« دارا ست!

نمازجمعه اسلام شهر ( تهران ) - 6 اسفند 1400 - سبک  زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

http://www.isarpress.ir/?p=9371

************12************

ستاد نمازجمعه بایستی بعنوان ستادمردمی ؛ مطالبه گرتحقق گام دوم انقلاب باشد!

سخنرانی در نمازجمعه شهر چهار دانگه  (تهران ) -   29 بهمن 1400 - ابعاد گام دوم انقلاب اسلامی

http://www.isarpress.ir/?p=9259

************11************

شهر تعالی بخش درگام دوم انقلاب با محوریت امام جمعه بعنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر است .

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در نماز جمعه 15 بهمن 1400  شهر ملایر  ( همدان ) - نماز جمعه قرارگاه و قلب فرهنگی شهر

منتشر شده در حماسه 27 و ایثار پرس  و پایگاه 508  وخبر فارسی و جبهه مردمی گام دوم  و....

http://www.isarpress.ir/?p=9042

************10************

بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب در سال سوم چراغ فروزان آینده

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی  در نمازجمعه کرج -  8 بهمن 1400  - گام دوم انقلاب در سومین سال صدور بیانیه گام دوم

گنجینه فشارکی ها :  https://javadfesharaki.blog.ir/1400/11/09/%D8%

************9************

تحلیل انتخابات خرداد1400 و انتظارات از دولت منتخب در گام دوم انقلاب

سخنرانی  در نمازجمعه ورامین  - 11 تیر 1400 - تحلیل انتحابات 1400 در شرایط کرونا

  http://javadfesharaki.blog.ir/1400/04/11/

************8************

 .از : " بهار طبیعت"، تا : "بهار انتخابات 1400 " 

سخنرانی  در مصلی شهر کوهپایه اصفهان در 13 فروردین 1400  - روز جمهوری اسلامی : دستاوردهای جمهوری اسلامی 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/01/17/%D8%A7%D8

************7************

ضرورت “پشتیبانی” و “مانع زدایی” مسئولان از کوچکترین کارگاه خانگی تولیدی تا بزرگترین کارخانه “تولیدی”

سخنرانی  در نخستین  نماز جمعه شهر سجزی  ( اصفهان ) در شروع سال 1400 - درسهای بهار طبیعت در زندگی  

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/01/11/%D8%B6%D8%B1%D

************6************

دستاوردهای چله اول انقلاب و راهبردهای رهبر انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۵۰ ب.ظ

درمصلی ارادان ( سمنان ) - مسجد جامع شهر 

 با حضور حجت الاسلام 'جلیل شریفی نیا' ؛ امام جمعه  شهر آرادان و مردم شریف آرادن  - دستاوردهای انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%D8%AF%D8%B3%D8%

************5************

چالشهای چله اول انقلاب وراهبردهای  گام دوم انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

به امامت حجت الاسلام سیدعلیرضا آرامی امام جمعه گرمسار در مصلی گرمسار  ( سمنان ) مسجد جامع گرمسار- در۱۳بهمن ۱۳۹۹ - گام  دوم انقلاب  اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%DA%86%D8%A7%D

************4************

تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

 

سخنرانی پیش از خطبه‌های روز جمعه شهر کرج

با موضوع  تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

https://paydarymelli.ir/fa/news/56649/%D8

************3************

سخنرانی در مصلی زینبیه سوریه

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی 

در حوزه منطقه ای ؛ با تاکید بر تاثیر بر روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و افق های پیش رو

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/11/25/%D8%B3%D8%AE%D

************2************

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی  و رسالت سازمانها و نهادها

سخنرانی در نمازجمعه کرج در مصلی کرج

جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ 

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/10/14/%D8%B3%D8%

************1************

ابعاد فاجعه منای  سال 1394 

سخنرانی قبل از نماز جمعه کرج

بمناسبت سالگرد واقعه غمبار منا در حج 

Related image

 

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/02/31/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A%D8%

************************

************************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مساجد کشور

 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/08/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-

************************

سخنرانی در همایشها و مراکز دیگر :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

************************

************************************

بیش از 620 یادداشت  منتشر شده  :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

********************************************

220 مطلب با موضوع «سخنرانی-سیدجوادهاشمی فشارکی» ثبت شده :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/12/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای علمی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص معماری و شهرسازی اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/10/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص دفاع مقدس و مقاومت

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/13/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA

*****************

670 عنوان یادداشت منتشر شده در سایتهای خبری و جراید :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     سوابق : 
http://javadfesharaki.blog.ir/page/Resumes

*****************

•    فعالیتها در زیر ارائه شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/2S

*****************

•    فهرست کتب منتشر شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/کتب-هاشمی-فشارکی

*****************

•    چکیده اطلاعات کتب :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/کتب-سید-جواد-هاشمی-فشارکی/

*****************

•    پایان نامه های دفاع شده : 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مقالات پذیرفته شده در نشریات و ارایه شده در همایشها  :
•    http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

•     یادداشت های انتشاریافته در نشریات و خبرگزاریها :                               
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87

*****************

•    ادامه یادداشتهای منتشر شده در رسانه ها:  
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     اختراعات ثبت شده :     
   http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/
  *****************       

    

•      سخنرانی ها 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مصاحبه ها :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************