***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

نمازجمعه شهر اسلام آباد غرب 25 شهریور 1401   روز قبل از اربعین حسینی  -  «  اربعین حسینی و  رسالت عاشقان حسینی مبتنی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی »  - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

گروه : آخرین اخبار / صفحه اول / کرمانشاه / ویژه / شناسه : 11484 /29 شهریور 1401 - 11:02

http://www.isarpress.ir/?p=11484

صفحه نخست  اخبار / ادبیات پایداری / انتشار : 29 - شهریور - 1401 - ۱۱:۰۲ / کد خبر : 17329

https://hamaseh27.ir/%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d8%af-%d8%ba%d8%b1%d8%a8-%d9%86%d9%82%d8%b4-%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%a7/

نمازجمعه شهر اسلام آباد غرب 25 شهریور 1401   روز قبل از اربعین حسینی  -  «  اربعین حسینی و  رسالت عاشقان حسینی مبتنی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی »  - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

اسلام آباد غرب نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته و شایسته است در ایام اربعین حسینی بعنوان شهر راهیان کربلائی  و کانون پشتیبانی این نهضت جهانی درگام دوم انقلاب واقع گردد!

در آستانه اربعین حسینی، در مسیر زوار حسینی، نماز جمعه شهر اسلام اباد غرب در مسجد جامع این شهر در جمعه ۲۵ شهریور ۱۴٠۱ پس از ایراد خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه توسط حجت الاسلام والمسلمین سید روح الله زمانی موسوی برگزار شد . سخنران پیش از خطبه های این هفته دکتر سید جواد هاشمی فشارکی با موضوع : « «  اربعین حسینی و  رسالت عاشقان حسینی مبتنی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی» » بود. بین دو نماز نیز به همین مناسبت مداحی و سینه زنی برگزار شد .

* دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در آغاز بمناسبت روز 25 شهریور گفت : لعن و نفرین بر استکبار غرب و شرق که سبب شدند در 25 شهریور 1320 ؛ محمدرضای نوجوان را برسلطنت نشاندند تا وی براساس سیاستهای آنان بر کشور حکمرانی نماید و با استبداد و ظلم و امنیت پلیسی و ساواک شرایط سختی را برای مردم بوجود آورده بودند؛ و با سلطه استعمار انگلیس و آمریکا به غارت وچپاول منابع ملی پرداخته و طرحهای غربی پیاده سازی میشد. طراحهای ضداسلامی اجرا میشد که تغییر سال اسلامی به شاهنشاهی ؛ ترویج روزافزون علنی فساد و فحشا و مواد مخدر و گسترش مشروب فروشی ها نمونه بارز آن بود . و خسارتهای معنوی سنگینی دراز بین بردن ارزشهای مذهبی جامعه برداشتند. و ضربه‌های سخت پهلوی و لجنزاری از آلودگی اخلاقی غربی را به درون زندگی مردم متوسّط و بخصوص جوانان کشانده بودند . نابودی کشاورزی ، عدم توجه به تولید داخلی و تبدیل کشور به انبار کالاهای واردات کم ارزش غربی ، وابستگی اقتصاد کشور ، اتکا اقتصاد به نفت ؛ وتبدیل به کشور مصرف کننده ؛ همچنین وابستگی ارتش را بهمراه داشت . عقب‌ماندگی شرم‌آور علمی در دوران پهلوی رخ داده و ضربه‌ی سخت علمی برکشور وارد شده بود ؛ و مملکت بشدّت تحقیر و بسیار عقب مانده بود . و چند دهه راه کمال کشور متوقف و بلکه با تخریب و خسارت های عدیده به سراشیبی  انحطاط پیش میرفت .

* ایشان در خصوص پیروزی انقلاب چنین گفت : ادامه تعدی شاه و غرب به کشور سبب جری شدن آنان شده بود ولی با روشنگریهای امام ؛ بیداری ملت مسلمان ایران را بهمراه آورد و انقلاب اسلامی ناباورانه در 22 بهمن 57 پیروز شد و بساط شاهی جمع و نظام مردم سالاری دینی استقرار یافت . و به همین علت نیز تهدیدات و تحریمها علیه کشور شکل گرفت ولی ملت ایران با مقاومت و تلاش در حال گذار از پیچ تاریخی هستند .

* وی درخصوص ادله ضرورت جهاد تبیین چنین گفت : چهار دلیل برضرورت جهاد تبیین توسط امام خامنه ای بیان شده است ؛ نخست تحریف واقعیت ها است . " امروز یک سیاست قطعیِ رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی و معاند اسلام این است که مخدوش واقعیّتها را تحریف کنند ، در تحریف واقعیّتها و دروغ‌پردازی ؛ خبر‌های مربوط به جمهوری اسلامی را با انواع و اقسام دروغ‌ها -دروغ‌های حرفه‌ای ، دروغ‌هایی که نشسته‌اند آمیخته میکنند و چهره‌ی زشت و فاسد رژیم طاغوت را بزک میکنند و آرایش میدهند، و هزاران جنایت و خیانتی را که آن‌ها کردند پوشیده نگه میدارند."و دوم کتمان کردن نکات مثبت می باشد : "در مورد انقلاب، چهره‌ی امام را، دستاوردهای 40 ؛ پیشرفتها، از نقاط مثبت، نقاط قوّت، مطلقاً نشانه‌ای در این مجموعه‌ی امپراتوری رسانه‌ای غرب شما مشاهده نمیکنید؛ کتمان حقایق."است و سومین مساله بزرگنمایی ضعف های داخل کشور است ؛ بگونه ای که "یک نقطه‌ضعف کوچک را صد برابر بزرگ میکنند و نشان میدهند."تا ایجاد بدبینی کنند . چهارمین دلیل نیز وجود دیکتاتوری رسانه ای درجهان مدعی دروغین ازادی بیان است که حتی " تحمّل اسم شهید سلیمانی را ندارند،." لذا چاره ای جز جهاد تبیین در برابر هجمه های دشمن ( جنگ ترکیبی همه جانبه  صف آرایی تمامی کفر در برابر حق ) ؛ همانند ویروس همه جا گسترده شده است و جهادتبیین جامعه را در برابر تهدیدات مهلک مصون میکند آنگونه که خداوند در ایه 11 سوره صف می فرماید  وَتُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِکُمْ وَأَنْفُسِکُمْ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ

* دکتر هاشمی فشارکی درخصوص روش ایجابی جهاد تبیین بیان داشت : امام المسلمین فرمان فریضه جهاد تبیین ؛ که بر همه فرض عینی و فوری است؛ را در سال گذشته اعلام نموده اند . لذا ما بایستی جهاد تبیین ایجابی داشته باشیم . یعنی به بیان کارهای درست و ارزشمند انقلاب و نظام بپردازیم . به این مفهوم که دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه های مختلف را بیان کنیم . با هدف ایجاد روحیه و امید به اینده در برابر هدف دشمنان که بدنبال سلب روحیه و امید و می باشند .

* وی در خصوص روش پدافندی جهاد تبیین ادامه گفت : دومین روش جهاد تبیین پدافندی و واکنشی با هدف خنثی سازی تحریف دشمنان داشته باشیم . دشمن هماکنون دنبال تطهیر رژیم پهلوی ، لزوم زانو زدن در برابر امریکا ؛ تحریف جنگ تحمیلی ، تحریف امام خمینی و تخریب دولت انقلابی ؛ و جنگ شناختی و تاثیر بر باورها در دستور کار دشمنان انقلاب قرار دارد  .

*ایشان درخصوص روش پیش دستانه جهاد تبیین بیان داشت : سوم روش جهاد تبیین پیش دستانه با هدف پیشگیری قبل انتشار ویروس دشمن باشیم .فضا سازی عمومی اقدامات اتی پیش از شروع تخریب دشمنان و قبل ازفعال شدن دشمن داشته باشیم . و صحنه جامعه را اشباه و اقناع سازیم ، پیش از مجال یافتن توپخانه دشمن می باشد . مثلا اگر قرار است، مبارزه با مفاسد اجتماعی یا اصلاحات اقتصادی؛ یا مبارزه با سبک زندگی غربی صورت گیرد،  پیش از ان، فواید ان تشریح شده و ابهامات رفع شده و زمینه شبهه پراکنی فراهم نشود. همچنین مساله سازی در انتخابات سال آتی در دستور کار دشمنان است ؛ که بایستی از هماکنون تدابیری را فراهم کرد.

* وی در خصوص جهاد تبیین ایجابی در اربعین حسینی گفت : زایران اربعین سفیران تشیع ناب و انقلابند، و بایستی محاسن و دستاوردهای گوناگون اربعین را بیان کنیم . نمایش نظم واقتدار در بزرگترین رزمایش مذهبی جهانی

* ایشان در خصوص دستاوردهای شگرف راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را چنین بیان داشت : درحوزه فردی شامل پاک شدن در رودخانه انوار الهی ، خودسازی و تهذیب نفس ،کسب فیض فردی در معارف حسینی ، تجلی ثمره ایمان قلبی بهمراه آرامش روحی و روانی وتوشه بزرگ برای آخرت با کسب ثواب کثیر می باشد . دستاوردهای اجتماعی شامل ارتقای اخلاق اجتماعی مسلمین با محبت ، همدلی و برادری و سخاوت و مهمان‌نوازی ، ایجاد جوشش و خروش مردمی در ایان اربعین حسین براثرمغناطیس پرجاذبه حب الحسین فی قلوبنا ، وحدت و همدلی بین امم زمینه ساز شکل گیری امت واحده اسلامی ، افزایش امیدواری در مردم در وادی مشکلات زندگی ، یافتن راه حق و باطل ، احیای امر به معروف و نهی از منکر ،ترویج روحیه آزادگی در ملل جهان خواهد بود . دستاوردهای دینی شامل شناخت جبهه حق و باطل، زنده نگه داشتن حادثه عاشورا ، مصمون ماندن اسلام از انحراف و معرفی مکتب اسلام ناب به جهان می باشد . دستاوردهای سیاسی شامل جلوه های آن در افزایش قدرت نرم و اقتدار جهان اسلام، تجلی وحدت و همگرایی در جهان اسلام، بسیج سیاسی شیعیان حول اسلام ناب ، شبکه‌سازی‌ اجتماعی و فرهنگی و ایجاد نظم جدید اجتماعی گردیده است . عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی و.... می باشد . و دستاوردهای جهانی شامل به رخ کشیدن قدرت نهضت حسینی ، مانور اقتدار و عظمت و عزت اسلام و شیعیان در دنیا ، بیداری در مقابل تخریب شیعه و اسلام خشونت ( اسلام هراسی غرب ) ، تشکیل تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور حکومت جهانی مهدوی (عج) است .

* دکتر هاشمی فشارکی در خصوص جهاد تبیین پدافندی و واکنشی در اربعین حسینی گفت : دشمنان غربی، عبری، عربی ، تشیع انگلیسی ؛ فرقه ضاله یمانی ، منافقین قدیم و جدید ( فرقه اسلام رحمانی ایرانی) برای تخریب و تضعیف اربعین حسینی ، دامن زدن به اختلافات؛ شایعه پراکنی در حوادث ؛ بزرگ نمایی ضعفهای اجرایی و کوچک انگاری عظمت های آن و تحریف و به انحراف کشاندن آن فعالند و افراد سست ایمان و بی بصیرت نیز شبهات آنان را ترویج می دهند . و اربعینی ها بایدحساس و مانع از فتنه شده و خنثی سازی گردیده و تلاش نموده تا یک امت واحده جلوه گر گردد .

* وی در خصوص جهاد تبیین پیش دستانه در اربعین حسینی گفت :  با هدف پیشگیری قبل انتشار ویروس فتنه انگیزی آینده دشمنان ؛ بایستی امادگی هر حادثه محتملی را اربعین پیش بینی کرده و از امادگی لازم برخوردار بوده ؛ تا مانع از پیامدهای منفی و سو استفاده دشمنان گردد . اربعین مانند یک ذخیره و توشه است که قابل استحصال در فواید و ابعاد مختلف می باشد که بایستی برنامه ریزی کرده و از آن بهره برداری نمود .

*   ایشان رسالت ما در برابر مناسبت اربعین حسینی گفت   : زائران اربعین بعنوان سفیران انقلاب و ایران نیز بایستی ضمن رعایت آداب زیارت ؛ هوشیاربوده و مانع از فتنه دشمنان خارجی و داخلی شوند . و بر شعار «الحسین یجمعنا» تاکید داشته باشند . مراسم اربعین جایگاه ویژه ای در میان ملت مسلمان ایران و سیاستهای اصولی جمهوری اسلامی دارد . و ایران تنها کشوری است که بسیج امکانات را برای با عظمت و باشکوه برگزار شدن اربعین حسینی در داخل ایران و در عراق دارد . و بزرگ پرچمدار نهضت حسینی است ؛ لذا هرکس بدنبال زنده نگه داشتن قیام امام حسین (ع) می باشد ؛ بایستی یاور انقلاب اسلامی بوده و جمهوری اسلامی را یاری کند ؛ تا ان شالله گام دوم انقلاب اسلامی محقق گردیده و زمینه‌سازی برای ظهور امام مهدی (عج) صورت پذیرد و با یاری انقلاب و رهبری ان شالله ما جز زمینه سازان ظهور مهدوی قرارگیریم .چرا که اربعین والاترین تجمع متحرک و بالاترین فریاد خون خواهی بوده و بزرگترین رزمایش جهانی آمادگی لشکریان منتظر امام مهدی (عچ) بوده و والاترین ظرفیت جهادتبینی امت جهانی را داراست .

* دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در پایان در خصوص اقدامات اربعین اسلام آباد غرب بمناسبت ایام اربعین حسینی گفت :  با توجه به پیشینه اسلام آباد غرب در دوران دفاع مقدس و موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های موجود ، ستاد اربعین شهرستان در طول سال فعال بوده و محور برنامه ریزی شهرستان واقعه اربعین قرارگرفته و زیرساخت ها را برای افزایش پذیرش روزانه چند هزار نفری زوار، امکان اسکان کاروانهای راهیان نور در قبل و بعد از اربعین وبستر امادگی معنوی ورود به عراق ، دومنظوره شدن کلیه مدارس مساجد، حسینیه‌ها، خانه‌های معلم، مهمانسراها ادارات ، احداث زائر سرایهای بزرگ چند منظوره برای مکانهای اسکان زوار ، افزایش ظرفیت جاده های زمینی و هوایی و اتصال جاده ریلی از کرمانشاه به این شهر بصورت مستمر دنبال گردد ، تا انشا الله در ایام اربعین حسینی بعنوان شهر راهیان کربلائی و کانون پشتیبانی این نهضت جهانی درگام دوم انقلاب واقع گردد!

*********************

شهر اسلام‌آباد غرب در ۶۵ کیلومتری جنوب باختری کرمانشاه و در مسیر راه کرمانشاه خسروی قرار و  در مسیر راه کربلا قرار دارد . بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۹۰٬۵۵۹ نفر (۲۶٬۵۰۳ خانوار) بوده‌ و به لحاظ جمعیت دومین شهر استان کرمانشاه بعد از شهر کرمانشاه است مردم این شهر کُرد هستند و به زبان کُردی جنوبی تکلم می‌کنند. و به پایتخت جنگل‌های بلوط ایران معروف است.

با آغاز جنگ تحمیلی اسلام اباد به دلیل نزدیکی این شهر به جبهه‌ها ، مردم مسلمان این شهر ، نقش زیادی در حضور و در دفاع از متجاوزان بعثی داشتند و  همچنین با پشتیبانی نیروی انسانی و تجهیراتی ارسالی به سرپل ذهاب، قصر شیرین، گیلان غرب و از این شهر صورت گرفته و یا  از این شهر می‌گذشت. این شهر بیش از ۳۰۰ بار در طول جنگ ایران و عراق مورد حمله موشکی و بمباران هوایی هواپیماهای رژیم عراق قرار گرفت؛ و مجموعا ۱۲80 نفر از مردم این شهر در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.

پس از پذیرش قطع نامه 598 از سوی جمهوری اسلامی ؛ نیروهای سازمان منافقین با پشتیبانی نیروهای عراقی، به مرزها حمله کرده و تا دشت حسن‌آباد از توابع اسلام‌آباد غرب پیشروی کردند ولی با عملیات مرصاد  شکست خورده و به درک واصل شدند .

ترکیب جمعیتی اسلام‌آباد غرب بر اثر جنگ تغییراتی کرد و آوارگان شهرهای مرزی استان کرمانشاه بدین شهر پناه آورند و نیز بسیاری از مردم بومی شهر برای در امان ماندن از بمباران‌های هوایی به شهرهای مرکزی ایران مهاجرت کردند و پس از جنگ نیز بسیاری به موطن خود بازنگشتند.

اماکن زیارتی این شهر ؛مزار شهدای اسلام اباد ؛ مزار شهدای گلنام ؛ امام زاده حسن (ع) ؛ امام زاده قاضی الکیا (ع) ؛ امامزاده علی اکبر(ع) می باشد .

جاهای دیدنی اسلام آباد غرب با جاذبه های تاریخی و طبیعی آن شامل تپه چغاگاوانه ، تپه سراب شرف‌آباد تپه سراب شرف آباد ۳ مربوط به مس و سنگ ، ارتفاعات جنوبی شهر اسلام آبادغرب موسوم به (گلال سیاه) ، آبشار زیبای تنگ صندوقه واقع در روستای شیخه اسلام آبادغرب ، تنگه اسماعیل بک،  میان تنگ منصوری “ناوتنگ منصوری”منطقه ای زیبا و بکر ، سد شیان 2400 ساله به عنوان یکی از سدهای مخزنی کرمانشاه ؛ منطقه حفاظت شده نواکوه (قلاجه) اسلام آبادغرب ، آتشکده میل میله گه در حدود ۱۰۰ متری از شرق روستای «سیاه سیاه میله گه بابا خان» ، آتشکده‌ی شیان نخستین و بزرگ‌ترین آتشکده‌ی ساسانی در ۳ کیلومتری روستای «قلعه شیان»، سامی توم دختر تالری خدمتگزار خدای اداد ؛ روستای شالان ، روستای‌ ناو تنگ منصوری ، روستای سراب هرسم در 35 کیلومتری شهر اسلام آباد غرب ؛ مقبره‌ بابا یادگار ، آرامگاه ابودجانه در مجاورت مسیر «ریجاب» به «بابا یادگار»، می باشد .  

شهرستان اسلام آباد غرب دارای قدمتی 6 تا 7 هزار ساله و دارای 290 اثر تاریخی بوده و با جمعیتی حدود 153000هزار نفر نزدیک به 5/8درصد از وسعت وجمعیت استان را دارا بوده و متشکل از 4 شهر ( اسلام آباد کرند گهواره حمیل) و چهاربخش و 12 دهستان و343 روستا می باشد.این شهرستان‏ در ناحیه ای کوهستانی واقع شده ودارای آب وهوای معتدل کوهستانی با زمستانهای‏سردو تابستانهای  معتدل است.

***************************************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مصلی های کشور / نماز جمعه

دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲ ق.ظ

استان البرز       : کرج  (4 نوبت ) -  شهرجدید هشتگرد ؛ مهستان - کوهسار - گرمدره - اشتهارد  - ماهدشت

استان اصفهان   : کوهپایه  سجزی - تودشک

استان تهران      :  ورامین (2  نوبت ) - شهر جدید پرند (2  نوبت ) – دماوند - رودهن و آبعلی- اسلام شهر - شهر قدس -  چهار دانگه - رباط  کریم - ملارد - باقر شهر- آبسرد دماوند -  حسن آباد فشاپویه 

استان سمنان    : گرمسار  آرادان

استان کرمانشاه :  اسلام آباد غرب - کنگاور

استان گرگان     :  علی آباد

استان لرستان   :   ازنا 

استان مازندران :  بابل

استان مرکزی     :  خمین

استان همدان     :  ملایر 

دمشق               : زینبیه

                          و .......

*******************************************************

درصورت تمایل : روی تیتر موارد زیر بزنید ؛ مشروح مطالب آن باز شده و میتوانید مطالعه نمایید ....

***********36************ 

اسلام آباد غرب نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته و شایسته است در ایام اربعین حسینی بعنوان شهر راهیان کربلائی و کانون پشتیبانی این نهضت جهانی درگام دوم انقلاب واقع گردد!

نمازجمعه شهر اسلام آباد غرب – 25 شهریور 1401 –  روز قبل از اربعین حسینی  -  «  اربعین حسینی و  رسالت عاشقان حسینی مبتنی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی » 

***********35************ 

اربعین حسینی ، بزرگترین رزمایش جهانی آمادگی لشکریان منتظر امام مهدی (عج) بوده و والاترین ظرفیت جهادتبینی امت جهانی را داراست ! 

نمازجمعه شهر ماهدشت  – 18 شهریور 1401 – در شور اعزامهای اربعین حسینی  -  شکوه اربعین و فرصت های جهاد تبیینی

***********34************

اربعین حسینی ، رود خروشان پاک کنندگی دلهای محبین و سیل بنیان کن فتنه های دشمنان بوده  

و زمینه ساز تشکیل امت واحده در گام دوم انقلاب خواهد بود !

نمازجمعه شهر اشتهارد (کرج) – 11 شهریور 1401 – در استانه اربعین حسینی  -  « اربعین حسینی و فتنه‌ های صدر اسلام تا فتنه های صدر عراق »

***********33************

مهمترین میوه شیرین انقلاب ؛ تغییر دولت ستم شاهی به جمهوری اسلامی بوده و در گام دوم انقلاب ؛ بایستی بسرعت آفت زدایی شده و بستر ساز دولت جهانی مهدوی (عج) گردد !

نمازجمعه شهر گرمدره (کرج) - 4 شهریور 1401 - هفته دولت : « نگرشی بر بیانیه گام دوم انقلاب و مشخصه های ادارات تراز گام دوم انقلاب اسلامی» 

***********32************

کودتای ننگین 28 مرداد تلخ ترین پیامدهای قرن را برای ملت بهمراه داشت و انقلاب اسلامی نه تنها کشور را از ضلالت نجات داد، بلکه به اوج سعادت و نور رسانده و جهانی شدن را در گام دوم انقلاب رقم خواهد زد !

نمازجمعه شهر بابل (مازندران) - 28 مرداد 1401 - « عبرتهای کودتای 28 مرداد 1332 ، با نگرشی به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب »

***********31************

نهضت حسینی و انقلاب اسلامی تاثیرات متقابلی بر یکدیگر داشته و هر دو راستای اسلام ناب محمدی

و زمینه ساز ظهور و قیام امام مهدی اند !

نمازجمعه شهرکوهسار (کرج) - 21 مرداد 1401 - « تاثیر متقابل نهضت حسینی و انقلاب اسلامی ، با نگرشی به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب »

***********30************

مراسم عزاداریهای عاشورای حسینی بایستی

همه اهداف نهضت امام حسین (ع) را درگام دوم انقلاب اسلامی تبلور بخشند.

نماز جمعه شهر تودشک ( اصفهان ) - 14 مرداد 1401 

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی  -  «از نهضت عاشورا ، تا گام دوم انقلاب ؛  بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

***********29************

شهر تاریخی ( پیشینه معبد آناهیتا و...) و مذهبی ( امامزاده ابراهیم و شهدای والامقام ) کنگاور ؛

قابلیت مبدل شدن به قطب گردشگری تعالی بخش درگام دوم انقلاب را داراست !

نماز جمعه شهر کنگاور  ( کرمانشاه ) - 7 مرداد 1401

در استان ورود به محرم : « از نهضت امام حسین ع، تا گام دوم امام خامنه ای ؛ بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

***********28************

غدیر استمرار سلسله نبوت در سلسله امامت بوده

و ولایت فقیه ثمره و تجلی رسالت انبیای الهی و امامت شیعه اثنی عشری در عصر حاضر است .

نماز جمعه شهر جدید هشتگرد ( مهستان )  - 24 تیر 1401 - بمناسبت عید غدیر  : از غدیر علوی تا غدیر انقلاب اسلامی

***********27************

جهاد تبیین موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

جهت مصون سازی در برابر همجمه های جنگ شناختی دشمنان است !

نماز جمعه  شهر جدید پرند ( تهران)  - 17 تیر 1401  - چیستی و چرایی جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

***********26************

برچیده شدن طومار نظام سلطه امریکا برجهان با زوال حقوق بشر امریکایی نزدیک بوده

و حقوق بشر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب جهانی خواهد شد.

نمازجمعه ورامین  ( تهران) - 10 تیر 1401 -  به مناسبت روز افشای حقوق بشر امریکایی  : زوال حقوق بشر امریکایی در گام دوم انقلاب

***********25************ 

جهاد تبیین ، موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

در برابر امواج تهدیدات نرم دشمنان خارجی و داخلی است !

نمازجمعه شهرقدس  (تهران ) - 27 خرداد ۱۴۰۱ - شرحی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب 

***********24************ 

پرند ، شهر محصول بعد از انقلاب باید حاوی مشخصه های شهردوران انقلاب اسلامی

و بخصوص مسجد محوری درگام دوم انقلاب باشد و زمینه های جلوه گری سبک غربی نباید میسر باشد !

نمازجمعه شهر پرند  (تهران ) - 20 خرداد 1401  - میلاد رضوی و گام دوم انقلاب اسلامی

***********23************ 

سیمای شهر زادگاه امام خمینی باید تجلی گر ابعاد زندگی امام خمینی

و نماد نهضت امام (ره) در گام دوم انقلاب بوده و قطب خمینی شناسی در جهان گردد !

نمازجمعه شهر خمین ( مرکزی) - 13 خرداد 1401 -  سالگرد رحلت امام خمینی  - ازنهضت امام خمینی تا گام دوم امام خامنه ای 

************22*********** 

گام دوم انقلاب اسلامی درامتداد جهاد علمی و فرهنگی امام صادق (ع) می باشد .

 مصلی شهرستان ازنا  ( لرستان )  -جمعه 6 خرداد 1401 - شهادت امام صادق (ع) - از نهضت امام صادق (ع) تا گام دوم انقلاب اسلامی

************21*********** 

سبک زندگی رمضانی مولد و مقوم سبک زندگی گام دومی است !

در نماز جمعه آبسرد دماوند ( تهران ) -  15 اردیبهشت 1401 -  عید فطر - سبک زندگی رمضانی و سبک زندگی گام دومی

************20************ 

حوادث تاریخی دوران امام علی (ع) دارای شدید ترین بی بصیرتی های مسلمین بوده ،

و برای دوران جمهوری اسلامی عبرتها و عرصه وسیعی برای جهاد تبیین در گام دوم انقلاب دارد .

در نمازجمعه حسن اباد فشاپویه  (تهران ) - 2 اردیبهشت 1401  - شهادت امام علی (ع) - از جکومت علوی تا گام دوم  خامنه ای

************19************ 

گام دوم انقلاب اسلامی ، درتکاپوی جبران سیزده قرن حکمرانی ناصالحان

و ترسیم افق درخشان آینده انقلاب اسلامی است !

نمازجمعه باقرشهر ( تهران ) - 26 فروردین 1401 - میلاد امام حسن (ع) - از صلح امام حسن (ع) تا گام دوم انقلاب 

************18************ 

ماه رمضان فرصت بی نظیر در اصلاح سبک زندگی و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب است !

سخنرانی در نماز جمعه شهر دماوند ( تهران ) - 19 فروردین 1401 - اغاز ماه رمضان  - سبک زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

************17************ 

روز ولادت جمهوری اسلامی والاترین عید ملی ، میلاد نخستین حکومت الهی ثمره انقلاب اسلامی

و سرآغاز حکومت جهانی مستضعفین درگام دوم انقلاب است !

ر نمازجمعه شهر ملارد ( تهران ) -  12 فروردین 1401  -  روز جمهوری اسلامی : کارگزاران جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب 

************16************ 

بهار گام دوم انقلاب اسلامی ؛ زمینه ساز بهار مهدوی (عج)  

 نماز جمعه علی اباد گرگان - جمعه نخست سال 1401 - 5 قروردین 1401 - بهار طبیعت و بهار انقلاب اسلامی

************15************ 

گام دوم انقلاب در امتداد نهضت مهدویت و تسهیل گر و زمینه ساز ظهور مهدویست!

 نمازجمعه  رودهن و آبعلی - روز نیمه شعبان  - 27 اسقند 1400 - از میلاد امام مهدی تا زمینه سازی حکومت مهدوی در گام دوم انقلاب

************14************ 

جهاد تبیین مقوم فراگیری راهبردهای 7 گانه گام دوم انقلاب با راهبری فرمانده قرارگاه فرهنگی نمازجمعه می باشد .

نمازجمعه شهر رباط کریم  ( تهران)  - 20 اسفند 1400 = نقش جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/12/21/%D8

-************13************ 

»اسلام شهر» اسما و عملا قابلیت الگوی شهر اسلامی در گام دوم انقلاب را

براساس »تـوصیه هفتم رهبر انقلاب مبنی سبک زندگی اسلامی« دارا ست!

نمازجمعه اسلام شهر ( تهران ) - 6 اسفند 1400 - سبک  زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

http://www.isarpress.ir/?p=9371

************12************

ستاد نمازجمعه بایستی بعنوان ستادمردمی ؛ مطالبه گرتحقق گام دوم انقلاب باشد!

سخنرانی در نمازجمعه شهر چهار دانگه  (تهران ) -   29 بهمن 1400 - ابعاد گام دوم انقلاب اسلامی

http://www.isarpress.ir/?p=9259

************11************

شهر تعالی بخش درگام دوم انقلاب با محوریت امام جمعه بعنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر است .

 نماز جمعه 15 بهمن 1400  شهر ملایر  ( همدان ) - نماز جمعه قرارگاه و قلب فرهنگی شهر

************10************

بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب در سال سوم چراغ فروزان آینده

در نمازجمعه کرج -  8 بهمن 1400  - گام دوم انقلاب در سومین سال صدور بیانیه گام دوم

************9************

تحلیل انتخابات خرداد1400 و انتظارات از دولت منتخب در گام دوم انقلاب

 نمازجمعه ورامین  - 11 تیر 1400 - تحلیل انتحابات 1400 در شرایط کرونا

************8************

 .از : " بهار طبیعت"، تا : "بهار انتخابات 1400 " 

مصلی شهر کوهپایه اصفهان در 13 فروردین 1400  - روز جمهوری اسلامی : دستاوردهای جمهوری اسلامی 

************7************

************7************

ضرورت “پشتیبانی” و “مانع زدایی” مسئولان از کوچکترین کارگاه خانگی تولیدی تا بزرگترین کارخانه “تولیدی”

سخنرانی  در نخستین  نماز جمعه شهر سجزی  ( اصفهان ) در شروع سال 1400 - درسهای بهار طبیعت در زندگی  

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/01/11/%D8%B6%D8%B1%D

************6************

دستاوردهای چله اول انقلاب و راهبردهای رهبر انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۵۰ ب.ظ

درمصلی ارادان ( سمنان ) - مسجد جامع شهر 

 با حضور حجت الاسلام 'جلیل شریفی نیا' ؛ امام جمعه  شهر آرادان و مردم شریف آرادن  - دستاوردهای انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%D8%AF%D8%B3%D8%

************5************

چالشهای چله اول انقلاب وراهبردهای  گام دوم انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

 در مصلی گرمسار  ( سمنان ) مسجد جامع گرمسار- به امامت حجت الاسلام سیدعلیرضا آرامی امام جمعه گرمسار- ۱۳بهمن ۱۳۹۹ - گام  دوم انقلاب  اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%DA%86%D8%A7%D

************4************

تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

 

نماز جمعه شهر کرج - بهمن 1398 

با موضوع  تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

https://paydarymelli.ir/fa/news/56649/%D8

************3************

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی 

در حوزه منطقه ای ؛ با تاکید بر تاثیر بر روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و افق های پیش رو

   سخنرانی در مصلی زینبیه سوریه - بهمن 1397

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/11/25/%D8%B3%D8%AE%D

************2************

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی  و رسالت سازمانها و نهادها

 نمازجمعه کرج در مصلی کرج  جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ 

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/10/14/%D8%B3%D8%

************1************

ابعاد فاجعه منای  سال 1394 

Related image

 نماز جمعه کرج - بمناسبت سالگرد واقعه غمبار منا در حج  - 19 شهریور 1395

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/02/31/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A%D8%

*********** - *************

************************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مساجد کشور

 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/08/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-

************************

سخنرانی در همایشها و مراکز دیگر :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

************************

************************************

بیش از 620 یادداشت  منتشر شده  :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

********************************************

220 مطلب با موضوع «سخنرانی-سیدجوادهاشمی فشارکی» ثبت شده :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/12/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای علمی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص معماری و شهرسازی اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/10/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص دفاع مقدس و مقاومت

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/13/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA

*****************

670 عنوان یادداشت منتشر شده در سایتهای خبری و جراید :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     سوابق : 
http://javadfesharaki.blog.ir/page/Resumes

*****************

•    فعالیتها در زیر ارائه شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/2S

*****************

•    فهرست کتب منتشر شده :


http://javadfesharaki.blog.ir/page/کتب-هاشمی-فشارکی

*****************

•    چکیده اطلاعات کتب :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/کتب-سید-جواد-هاشمی-فشارکی/

*****************

•    پایان نامه های دفاع شده : 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مقالات پذیرفته شده در نشریات و ارایه شده در همایشها  :
•    http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

•     یادداشت های انتشاریافته در نشریات و خبرگزاریها :                               
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87

*****************

•    ادامه یادداشتهای منتشر شده در رسانه ها:  
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     اختراعات ثبت شده :     
   http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/
  *****************       

    •      سخنرانی ها 


http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مصاحبه ها :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************