***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

نمازجمعه خاورشهر ( استان تهران ) « فلسطین و انتظار ظهور» - 11 آذر 1402 - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

ملت مظلوم فلسطین در دوران گذار از خیانت خط سازش به خط مقاومت در برابر صهیونیسم بوده و براساس سنت الهی پیروز میدان خواهند بود !

نماز جمعه خاورشهر در مسجد جامع نبی اکرم (ص) مصلای این شهر با حضور نمازگزاران در روز جمعه 19 آبان ماه ۱۴٠2 به امامت حجه الاسلام مبرهن برگزار شد . سخنران این هفته دکتر سید جواد هاشمی فشارکی با موضوع : « فلسطین و انتظار ظهور » بود.

https://aparat.com/v/jNl4p

*  دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در آغاز درخصوص طوفان الاقصی فلسطینی بیان داشت :  از یک سو عملیات طوفان الاقصی اوج توانایی و قدرت رزمندگان فلسطینی را نشان داد که این عملیات در دنیا بی نظیر بوده و ضربه مهلکی در ابعاد اطلاعاتی و نظامی و سیاسی و اقتصادی به رژیم نامشروع صهیونیستی زد که موج شادی و امید را برای ازادگان جهان بهمراه آورد . و از سوی دیگر اوج فاجعه در جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان و شهروندان فلسطینی را داشت که قصه پر غصه ای است .

* ایشان در خصوص دو نوع نگرش اظهار داشت : در نگاه نقطه ای ، بهمراه خبرهای پیروزی های چشمگیر رزمندگان فلسطینی ، خبرهای جنایات صهیونیست ها ، این انتظار را بوجود آورده که  چرا از سوی ایران و حزب الله لبنان حمایت نظامی نمیشود . در حالیکه در نگاه کلان ، حوادث به سود فلسطینها و به ضرر صهیونیستهاست و باید صبوری کرد تا تغییرات راهبردی از درون صورت گیرد .

* وی در خصوص نگاه ژرف بین به حوادث اخیر گفت : در نگاه راهبردی ،  روندکلان مبین آنست که  دنیا در حال گذار از نظاماتی است که بسود ظالمان بوده به سمت جهان اسلام می باشد و چرخش مرکز قدرت از غرب به شرق در حال رخ دادن می باشد . ونیاز به صبوری و مقاومت بوده تا پوست اندازی صورت بگیرد .

* ایشان در خصوص علائم و نشانه های حتمی ظهور بیان داشت : براساس روایاتی که  شیخ صدوق بیان داشته ، خروج سفیانی، قیام یمانی، صیحه آسمانی، قتل نفس زکیه و خسف بیداء خواهد بود که هنگام ظهور قطعی امام مهدی رخ خواهد داد .

* وی در خصوص شرایط ظهور اظهار داشت : لکن پیش از ظهور بایستی شرایط فراهم باشد ، که یکی از مسایلی که در روایات اسلامى آمده : «کما ملئت ظلماً و جوراً»؛ (همانگونه که جهان از ظلم و جور پر شده باشد». که در طول تاریخ اکنون بیشترین ظلم در سطح جهان و بخصوص در فلسطین وجود دارد .

* ایشان در خصوص شرایط دوم ظهور گفت : برای تحقق ظهور مردم دنیا باید خواستار و پذیرای منجی باشند. یعنی مردم باید بفهمند نجات شان از تباهی و نابودی، از عهده مکاتب و نظامات بین المللی موجود بر نمی اید وآنرا در جای دیگری که متافیزیکی است بگردند ، که اکنون مطالعه در باره اسلام و امام زمان زیاد شده است .

* دکتر هاشمی فشارکی در خصوص سنت الهی در تغییر سرنوشت جهان چنین تبیین کرد : سنت الهی در سرنوشت انسان‌ها را به نوع اختیارشان منوط کرده : «انّ الله لایغیر ما بقوم حتّی یغیروا ما بأنفسهم»؛ به درستی که خداوند، آنچه را برای قومی است تغییر نمی دهد مگر آن که آنان خودشان را تغییر دهند. پس مردم باید خواستار عدالت درجهان باشند و حاضر باشند برای برپایی عدالت جهانی تلاش کنند.

* ایشان در خصوص تظاهرات بی نظیرمردم دنیا اظهار داشت : حوادث و شرایط تلخ فلسطین ، سبب بیداری مردم شهرهای دنیا شده و تظاهرات علیه ظلم در حال رخ دادن و گسترش می باشد و امید به تغییر در تصمیمات حکام دارند ولی چون تغییری را شاهدش نیستند لذا از از نظامات بین المللی و قدرت های ظالم جهانی ناامید شده و به سمت منادی حق یعنی ایران اسلامی متمایل خواهند شد .

* وی در خصوص شاهد مدعا گفت : درجمعه گذشته یک مجله مشهور غربی نوشت 4ملیارد جمعیت جهان گوش به سید حسن نصرالله هستند و وی هم در سخنرانی اش خود را تابع رهبری اعلام کرد و رهبری نیز خود را تابع امام زمان (عج) می داند و به نیابت از آن حضرت در حال مقدمه سازی ظهور حضرت می باشند ، پس امید مردم به سمت نیروی متافیزیکی وعده داده شده الهی در حال شکل گیری است .

* ایشان در خصوص نیروی مقاومت جهانی بیان داشت : با شکل گیری بسیج مردمی در عراق و شام و یمن و... و گسترش محور مقاومت در برخی کشورهای اسلامی ، نیروی دفاع لازم نیز شکل گرفته و روبه گسترش و مهیای فرمان می باشند . و الان درجهان بیرق محمدی و مهدوی ، در دستان ایران اسلامی و مسولیت آن  به روی دوش ماست که باید به رسالت تاریخی خود عمل کنیم .

* وی در خصوص رسالت ما اظهار داشت : علاوه بر دعا ، کمک و مساعدت به مردم فلسطین و افزایش بصیرت عمومی و درک مقام امام ؛ آمادگی برای سربازی و همراهی و زمینه سازی ظهور مهدوی است .

 *دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در پایان گفت : اعتراضات مردمی در جهان علیه ظلم صهیونیستها و خبرهای آمادگی های یمن و فلسطین و جبهه مقاومت با محوریت ایران، این وعده الهی نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین را بشارت داده و انتظار طلوع ولایت مهدوی را نوید میدهد و بایستی ضمن دعا ، تلاش کنیم که جز منتظران زمینه ساز ظهور (عج) باشیم .

***************************

سخنرانی های پیش از خطبه های نمازجمعه که برگزار شده است :

درصورت تمایل : روی تیتر موضوعات هر نمازجمعه برگزارشده زیر بزنید ؛ مشروح مطالب آن باز شده و میتوانید مطالعه نمایید :

بخشی از صوتی تصویری سخنرانی ها : 

https://www.aparat.com/playlist/5608737

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مصلی های کشور / نماز جمعه

موارد برگزار شده :

استان اصفهان              :   شهرهای  نائین - خمینی شهر-فولادشهر -کوهپایه  سجزی - تودشک - خوراسگان -

استان البرز                   : شهرهای کرج  (6 نوبت ، مرکز استان ) -  شهرجدید هشتگرد ؛ مهستان - اشتهارد - ماهدشت - مهرشهر - محمد شهر - کوهسار - گرمدره - نظر آباد - ...

استان آذربایجان غربی  :  شهر سلماس  -

استان تهران               : شهرهای  ورامین (3 نوبت ) - باقر شهر (3 نوبت ) - دماوند (2 نوبت ) - شهر جدید پرند (2 نوبت ) –   چهار دانگه (2 نوبت ) -  حسن آباد فشاپویه (2 نوبت )- باغستان (2 نوبت )-- رباط کریم (2 نوبت ) - نصیر شهر (2 نوبت ) - رودهن و آبعلی- اسلام شهر - شهر قدس  - ملارد - آبسرد دماوند - صبا شهر-  قرچک - گلستان - پیشوا - شهریار - شهرجدید اندیشه - لواسانات - نسیم شهر- واوان - کن - جواد اباد - قلعه نو - قیام دشت - ...

استان چهار محال و بختیاری :  شهرکرد (مرکز استان ) -

استان خرسان جنوبی : شهر فردوس -

استان خرسان رضوی  : شهر طرقبه -

استان خوزستان         :  شهر بندر ماهشهر-

استان سمنان             : شهرهای گرمسار (2 نوبت ) – آرادان -

استان سیستان و بلوچستان  : شهر زاهدان (مرکز استان ) -

استان قزوین             : شهر آبیک -

استان قم                   :  شهرهای جعفریه ، پردیسان -

استان کرمانشاه        : شهرهای کرمانشاه  (مرکز استان 2 نوبت ) - اسلام آباد غرب - کنگاور - قصرشیرین -

استان گرگان             : شهر علی آباد -

استان گیلان             : شهر فومن -

استان لرستان            :  شهر  ازنا -

استان مازندران         :  شهرهای بابل ، چالوس ، قائم شهر -

استان مرکزی             :  شهرهای خمین -  دلیجان -

استان همدان             :  شهر ملایر -

دمشق                       : شهر زینبیه -

                             و .......

********** 86 **********

لغو کاپیتالاسیون در ایران ، مقدمه لغو همه پیمانهای سازش بوده و منتهی به محو اسرائیل خواهد شد !

نمازجمعه  شهرفومن ( استان گیلان ) –  5 آبان  1402 - « از لغو کاپیتالاسیون تا محو اسراییل » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

********** 85 **********

فلسطین از مذاکرات سازش تا مقاومت عزت

نمازجمعه قائم شهر ( استان مازندران ) – 28 مهر  1402 - « فلسطین از مذاکرات سازش تا مقاومت عزت» - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 84 **********

نمازجمعه قیام دشت و راهپیمایی حمایت از طوفان الاقصی – سخنرانی « طوفان الاقصی و رسالت ما »

نمازجمعه قیام دشت و راهپیمایی حمایت از طوفان الاقصی – 21 مهر  1402 - « طوفان الاقصی و رسالت ما » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 83 **********

نظام جمهوری اسلامی ریشه درحکومت نبوی داشته و زمینه ساز حکومت جهانی مهدوی است ! و رسالت ما در بهسازی و بالنده کردن این شجره طیبه است !

نمازجمعه  شهر قلعه نو ( استان تهران)  –  « مقایسه اجمالی تولد پیامبر الهی و تولد انقلاب اسلامی» - 14 مهر  1402 - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 82 **********

 

جنگ تحمیلی نابرابرترین جنگ دنیا ، دفاع ۸ساله افتخارآمیزترین  تاریخ ایران ،مقدس ترین صحنه نبردمعاصر،بزرگترین جدال حق وباطل و والاترین جلوه یداللهی،پردستاوردترین نعمت الهی،و پربهاترین گنج ایرانست !

نمازجمعه  فولاد شهر  (اصفهان) – 31 شهریور  1402 - « دستاوردهای دفاع مقدس و رسالت ما » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 81 **********

در دوران زندگانی امام حسن (ع) سخت ترین حوادث در جامعه اسلامی رخ داد ، که عبرتهای بسیاری برای عدم تکرار آن در عصر حاضر می باشد !

نمازجمعه  شهر جواد آباد (تهران) – 24 شهریور  1402 - « درسهایی از زندگانی امام حسن ( ع ) » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 80 **********

رسالت منتظران مهدوی ، اقدام به جهاد تبیین جهانی و زمینه سازی ظهور آن حضرت (عج) در جهان می باشد !

نمازجمعه  شهر قصر شیرین  ( استان کرمانشاه ) – 17 شهریور  1402 - « دستاوردهای اربعین حسینی و رسالت منتظران مهدوی » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 79 **********

زائران اربعین حسینی رسالتی زینبی داشته و با اهتمام بدان بایستی انقلاب اسلامی را در طوفانها بیمه نمود !

نمازجمعه  شهر کرمانشاه – 10 شهریور   1402 - « اربعین حسینی و رسالت راهیان اربعین » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 78 **********

کودتای ننگین 28 مرداد فرصت طلایی ایران را سوزاند و 25 سال خسارت سخت بهمراه آورد ! سخنرانی در نمازجمعه کن

نمازجمعه شهر کن ( استان تهران ) ، عبرتهای کودتای ۲۸ مرداد ، 27 مرداد 1402 ،دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 77 **********

با فریضه جهادتبیین و نهی از منکر، می توان اثرات تخریب شیاطین بر اذهان را بازسازی و آسیب های بی حجابی را مرتفع نمود !

نمازجمعه شهر واوان ( استان تهران ) ، شرحی بر جهاد تبیین ، با محوریت عفاف و حجاب  ، 20 مرداد 1402 ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

********** 76 **********

دشمن به دنبال تخریب اذهان و افکار عمومی بویژه جوانان است

نماز جمعه شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری ، درسهایی از جهادتبیین امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) ،  هفت عاشورای حسینی ،  13 مرداد 1402 ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

********** 75 **********

درسهایی از عاشورای حسینی ، سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهر طرقبه

نماز جمعه طرقبه خراسان رضوی ، درسهایی از عاشوری حسینی  ،  روز عاشورای حسینی ،  6 مرداد 1402 ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

********** 74 **********

محرم حسینی ، الگوی انقلاب اسلامی ، و تضمین کننده پیروزی و بیمه کننده بقای آن بوده ،

و در گام دوم انقلاب زمینه سازی ظهور فرزندش فراهم خواهد کرد !

نمازجمعه نسیم شهر تهران  – 30 تیر 1402  - « محرم حسینی و امر به معروف ونهی از منکر» - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

********** 73 **********

غدیر علوی در امتداد بعثت نبوی بوده و پیام غدیر ؛ سعادت جامعه انسانی در جاری شدن احکام الهی تحت زعامت ولی فقیه درعصر حاضر می باشد !

نمازجمعه شهر چالوس ( مازندران)  – 16 تیر 1402  - « سلسله و شبکه امامت و ولایت » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 72 **********

عید غدیر آغاز امامت علوی تا امتداد امامت مهدوی درآخرالزمان بوده و ولایت فقیه پرچمدار مقدمه ساز ظهور مقام عظمای مهدوی (عج) است !

نمازجمعه شهر لواسانات تهران  –  9 تیر 1402  - « دهه انوار امامت و ولایت » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 71 **********

امریکا با حربه حقوق بشر، بیشترین جنایتها را علیه بشریت داشته و دلبستگان به امریکا نیز شریکند

و تحمیل کنندگان برجام، بد فرجامی دارند !

مصلی شهر ورامین  تهران –  8 تیر 1402 - «  حقوق بشر امریکایی از ادعا تا حقیقت » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 70 **********

تکریم غدیر، ندای بلند مدیریت امامت بر رهبری جهانی آخرالزمانی بـوده و مهمترین رسالت شیعیان در عمل به ولایت فقیه و زمینه سازی ظهور است !

نمازجمعه شهر اندیشه تهران –  « به استقبال جشن بزرگ غدیر » - 2 تیر 1402 - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

 ********** 69 **********

 آداب ازدواج و سبک زندگی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) الگوی برتر و بهینه ترین گزینه حل مشکلات جوانان و تضمین بخشی خوشبختی در عصر حاضر درگام دوم انقلاب اسلامی است !

         

  نمازجمعه شهر شهریار ( استان تهران )  -  بمناسبت روز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا (س) ، 
ازدواج و سبک زندگی در گام دوم انقلاب اسلامی ؛ 26 خرداد 1402 

********** 68 **********

قیام 15 خرداد مردم پیشوا ، مبدا جوشان انقلاب اسلامی بوده و مقصدش زمینه سازی ظهور مهدوی (عج) درگام دوم انقلاب اسلامی است !

نمازجمعه شهر پیشوا  تهران – شصتمین سالروز شهدای پیشوا در قیام پانزده خرداد 1342  - « پیشگامی پیشوا در قیام 15 خرداد و رسالت وارثان قیام در گام دوم انقلاب» - 19 خرداد 1402 -  دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 67 **********

امام خمینی بزرگ احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر مهجوریت دین بوده  و رسالت  همه دین داران و آزادگان ، صیانت و اجرای وصایای امام می باشد !

نمازجمعه شهر گلستان  – 12 خرداد 1402  - « احیاگر اسلام ناب محمدی و رسالت ما » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 66 **********

مدارس مکلف به تربیت دختر مومن انقلابی و دانشگاهها، متخصص مومن انقلابی در گام دوم انقلابند

و اگر ناتوانند جای خود را به مدیران توانمند بسپارند !

نمازجمعه دلیجان ، استان مرکزی  ، 5 خرداد 1402 ؛ جمعیت و خرمشهرهای گام دوم انقلاب و روز دختر ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 65 **********

انقلاب اسلامی سبب ارتقای کمی و کیفی عوامل انسانی ؛ اجتماعی ، فرهنگی، علمی جمعیت کشور گردیده و در نتیجه قدرت ملی کشور از ضعف و حقارت ، پس از انقلاب به اوج اقتدار و عزت مبدل شده است !

نمازجمعه شهر سلماس ( آذربایجان غربی )  – 29 اردیبهشت 1402 - « مولفه عامل انسانی در قدرت ملی ایران ، پیش و پس از انقلاب » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 64 **********

در این جهاد عظیم روزگار، جهاد محله محور با مرکزیت مساجد محلات و گرانیگاه نمازجمعه شهر

بعنوان قلب فرهنگی شهر ، تاثیر تحول گرا را بهمراه خواهد داشت !

نمازجمعه  نصیر شهر( استان تهران ) – 15 اردیبهشت 1402 - «  رسالت ما در جهاد تبیین » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 63 **********

              باز تاب سخنرانی دکتر هاشمی فشارکی با موضوع « رسالت فرهنگیان در گام دوم انقلاب اسلامی » در نمازجمعه قرچک

نمازجمعه شهر قرچک  تهران – 8 اردیبهشت 1402 - «  رسالت فرهنگیان در گام دوم انقلاب اسلامی » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

 

********** 62 **********

              

راهپیمایی روز جهانی قدس ، مقوم فلسطین مظلوم بوده و بزودی مبشر صیحه قیام آزادی قدس خواهد بود !

سخنرانی در پایان راهپیمایی روز قدس باقرشهر و پیش از نمازجمعه باقر شهر– 25 فروردین 1402  - « از راهپیمایی روز قدس  تا صیحه آزادی قدس » 

********** 61 **********       

امام حسن (ع) با جهاد تبیین سبب خنثی کردن فتنه های معاویه شدند

و امروز نیز با تاسی از ایشان بایستی با جهاد تبیین سبب خنثی کردن فتنه های معاویه های زمان شویم !

نمازجمعه باقرشهر تهران  ، میلاد امام حسن (ع) ، از صلح امام حسن تا جدال احسن ،  18 فروردین 1402

********** 60 **********

جمهوری اسلامی در اوج اقتدار بسوی جهانی شدن، در نهایت مظلومیت در جنگ شناختی بوده

و نیاز به ایثار آبرو و جهاد تبیین در صحنه جنگ ترکیبی دارد !/

نمازجمعه شهر رباط کریم تهران  – 11 فروردین 1402 - « حرم جمهوری اسلامی و رسالت دفاع از حریم آن » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

********** 59 **********

تلاقی بهار قرآن در بهار طبیعت ، مقوم بهار معنویت در جامعه اسلامی

و شکوفایی بهار معنوی گام دوم انقلاب را نوید میدهد !

نمازجمعه شهر آبیک ( قزوین ) – 4 فروردین 1402  - « از بهار طبیعت و بهار قرآن تا بهار گام دوم انقلاب » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

*********** 58 ***********       

اگر نهضت ملی، فقط نفت را ملی کرد، انقلاب اسلامی همه عرصه ها را ملی کرد. اگر نهضت نفت بعد ۲ و نیم سال به شکست گرایید،انقلاب اسلامی4 و نیم دهه راست قامت بوده و در گام دوم خویش فاتح قلل جهان خواهد بود !

نمازجمعه شهر خورسگان اصفهان – 26 اسفند 1401 - « مقایسه دستاوردهای نهضت ملی نفت و نهضت انقلاب اسلامی » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

*********** 57 ***********

جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب ، بزرگ پرچمدار مهدویت در جهان و زمینه ساز ظهور بوده

و منتظران واقعی مهدوی بایستی از این پرچم دفاع کنند !

نمازجمعه  شهر باغستان تهران  – 19 اسفند 1401 - « وظایف شیعیان در دوران انتظار ظهور امام زمان (عج) » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

*********** 56 ***********

شایسته است، براساس بیانیه گام دوم انقلاب ، از دبیرستانها ، دانشگاهها ، ادارات و سازمانها ،

تربیت جوان مومن انقلابی مطالبه گری شود !

نمازجمعه  شهر فردوس خراسان جنوبی – 12  اسفند 1401  - « جوان مومن انقلابی در گام دوم انقلاب » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

*********** 55 ***********

توسعه منطقه جدید شهر پردیسان بایستی براساس الگوی اسلامی ایرانی و تجلی سبک شهرسازی گام دوم انقلاب اسلامی بوده و شایسته است مانع تحمیل نظام مهندسی لیبرالها شوید !

نمازجمعه شهرپردیسان قم – 28 بهمن 1401  - « از مبعث نبوی تا گام دوم امام خامنه ای  » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

*********** 54 ***********         

البرز با سابقه پیشگامی ، شایسته است مدیران استانی از نماینده ولی فقیه در استان تبعیت کرده

و به الگویی در گام دوم انقلاب مبدل گردد !

نمازجمعه شهر کرج ، " نظام ولی فقیه در استان و امامت جمعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی " ۲۱ بهمن 1401 ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

*********** 53 ***********           

" خمینی شهر" همواره در خط مقدم میدان‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی بوده و شایسته است شهری که خمینی نام دارد ، تجلی گر وصایای امام و کانون خمینی شناسی در کشور نیز باشد !

نماز جمعه خمینی شهر  اصفهان ، «  از بازگشت امام خمینی تا بازگشت امام مهدی (عج)  » ، 14 بهمن 1401 ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

*********** 52 ***********         

کرمانشاه با پیشینه گنجینه دفاع مقدس ، درخط مقدم جهاد تبیین بوده

و انقلاب را تا اتصال به انقلاب مهدی (عج) پاس خواهد داشت !

نمازجمعه شهر کرمانشاه – 7 بهمن 1401  - «  از نهضت امام خمینی تا گام دوم امام خامنه ای » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

*********** 51 ***********

طوفان انقلاب اسلامی ، شاه و ناپاکان را به غرب فراری داد و در گام دوم انقلاب پادشاهان منطقه

و امپراطوران جهانی را به جهنم خواهد فرستاد !

نمازجمعه نصیر شهر  تهران ، سالگشت ایام فرار شاه ، 30 دی 1401 ، از فرار شاه در طوفان انقلاب اسلامی ، تا فرار فرعونیان در گام دوم انقلاب اسلامی ،

*********** 50 ***********       

انقلاب اسلامی زن ایرانی را از محجوریت بیرون و کرامت بخشید و زنان آزاده در چله اول انقلاب خوش درخشیدند

و در گام دوم انقلاب با الگوی فاطمی پرورش دهنده نسل زمینه ساز ظهورخواهند بود !

نمازجمعه حسن آباد فشاپویه تهران ، میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن  ، " زن ، زندگی فاطمی ، زنان درگام دوم انقلاب " ، 23 دی ماه 1401 ، دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی

*********** 49 ***********         

قم کانون مقوم قائم انقلاب بوده و هست و پرچمدار زمینه سازی ظهور قائم آل محمد خواهد بود

و جهادتبیین گفتمان سازفرهنگ مهدوی (عج) درگام دوم انقلاب می باشد !

نمازجمعه شهر دماوند - 16 دی ماه 1401 - مفهوم شناسی و روش شناسی جهاد تبیین 

*********** 48 ***********           

حماسه 9 دی نقطه عطف تجلی قله بصیرت ملت ایران بود و تداوم آن همچنان زداینده فتنه های جنگ شناختی است !

نماز جمعه شهر بندر ماهشهر (خوزستان )، 9 دی ماه ۱۴٠۱ ، راز و رمز نه دی ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

*********** 47 ***********  

جهاد تبیین فاطمی ، ضرورت نیاز پسا اعتشاشات اخیر بوده و بایستی مدارس ، مراکز دانشگاهی و صنوف

با محوریت مصلی و شبکه مساجد صورت گیرد !

مصلای شهر نظرآباد کرج ، 2 دی ماه ۱۴٠۱ ، جهاد تبیین در پسا فتنه 1401 ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

 

*********** 46 ***********

           نماز جمعه ها بعنوان قلب فرهنگی شهرها ، با پیشتازی در پژوهش محوربودن ، قطب تپنده فرهنگی شهر در گام دوم انقلاب خواهند بود !

نمازجمعه شهر چهار دانگه تهران – 25 آذر  1401 - بمناسبت روز پژوهش  - شرحی بر جهاد تبیین و پژوهش در گام دوم انقلاب 

*********** 45 ***********

     نخستین بانوی جهادگر تبیین حضرت زهرا (س) بوده و لازمست همگان و بخصوص بانوان مکرمه با تاسی حفیفانه مجاهد تبیین باشند.!

نماز جمعه شهر جعفریه قم ، شرحی بر جهاد تبیین با تاسی از حضرت زهر (س) ، ۱۸ آذر ۱۴٠۱،

*********** 44 ***********

          

حوادث پاییز ۱۴٠۱ تاثیر بمباران جنگ شناختی دشمنان بر مغزهای برخی جوانان را هویدا نمود

و ضرورت عمل به جهاد تبیین را مضاعف کرد !

نمازجمعه محمد شهر کرج – 11 آذر1401 - « شرحی بر جهاد تبیین و رسالت ما در حوادث پاییز 1401 » - دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

*********** 43 ***********       

بسیج یک نیروی عظیم ولایت مدار خدوم مقتدر بوده و بسیجیان بصیر پیشگام جهاد تبیین

و آماده آزاد سازی قدس درگام دوم انقلاب و مبارزه با امریکای جنایتکارند !

نمازجمعه صبا شهر تهران – 4 آذر1401 - « شرحی بر جهاد تبیین و رسالت بسیجیان در گام دوم انقلاب »

 

*********** 42 *********** 

اکثریت ملت دغدغه آرمانهای انقلاب و مدیریت انقلابی ، بخشی از مردم دغدغه مشکلات ، غربگدایان دغدغه کسب قدرت به هر قیمت ، آشوب گران قصد براندازی و دشمنان قصد تجزیه ایران قوی را دارند !

 نمازجمعه مهر شهر کرج – 20 آبان  1401 - هفت شهادت بسیجی شهید سید روح الله عجمیان  « شرحی بر جهادتبیین و تحلیل حوادث اخیر »

***********41*********** 

۱۳ آبان سه رویداد تحول آفرین تاریخ انقلاب اسلامی بوده و مقدمه ای بر فرو ریختن هیمنه امریکا بود ،

که نوید شکست امریکا در گام دوم انقلاب را بهمراه خواهد داشت !

مقابل مصلی گرمسار ، جمعه ۱۳ آبان ۱۴٠۱ ، روز ملی مبارزه با استکبار  ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

*********** 40 ***********

سیستان و بلوچستان مظهر وحدت ایران اسلامی بوده، و لازمست درگام دوم انقلاب

بعنوان الگوی وحدت مذاهب اسلامی در جهان اسلام ایفای نقش نماید!

 

  نمازجمعه شهر زاهدان  ( مرکز استان سیستان و بلوچستان ) – 29  مهر 1401 - صلح امام حسن (ع) -«  شرحی بر جهاد تبیین با نگرشی بر صلح امام حسن (ع) تا  گام دوم انقلاب اسلامی »

***********39***********

گام دوم انقلاب زمینه ساز ظهور عظمای ولایت و بستر ساز دولت مهدوی (عج) است

و حفظ جمهوری اسلامی بعنوان بزرگترین معروف تکلیف اساسی منتظران ظهور میباشد !

نمازجمعه شهر باغستان  تهران –  15  مهر 1401 -   سالروز  آغاز امامت امام مهدی (عج) - «  امامت امام مهدی و گام دوم انقلاب اسلامی»

***********38*********** 

استان البرز الگوی موفق نظام امام و امت استانی بوده

و شهر کرج نیز باید به الگوی نظام مدیریت شهر اسلامی در تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب مبدل گردد !

نمازجمعه شهر کرج   –  8  مهر 1401 -   نهمین سالروز حکم رهبر انقلاب مبنی بر انتصاب نماینده ولی فقیه در استان البرز - « نمازجمعه شهر ؛ تجلی نماد رابطه بی بدیل امام و امت با نگرشی بر جهاد تبیین »

***********37***********

شهر نائین با سابقه معماری غنی ، شایسته است پیشگام در ترویج سبک زندگی اسلامی

و مروج ارزشهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب گردد !

نمازجمعه شهر نایین  اصفهان – ۱ مهر 1401 -  سالروز دفاع مقدس - « فرهنگ دفاع مقدس با نگرشی بر جهادتبیین در گام دوم انقلاب »

**********36***********

اسلام آباد غرب نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته و شایسته است در ایام اربعین حسینی

بعنوان شهر راهیان کربلائی و کانون پشتیبانی این نهضت جهانی درگام دوم انقلاب واقع گردد!

نمازجمعه شهر اسلام آباد غرب – 25 شهریور 1401 – 

روز قبل از اربعین حسینی  -  «  اربعین حسینی و  رسالت عاشقان حسینی مبتنی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی »  

***********35************

اربعین حسینی ، بزرگترین رزمایش جهانی آمادگی لشکریان منتظر امام مهدی (عج) بوده

و والاترین ظرفیت جهادتبینی امت جهانی را داراست ! 

نمازجمعه شهر ماهدشت  کرج – 18 شهریور 1401 – در هنگامه اعزامهای زائران اربعین حسینی  -  « شکوه اربعین و فرصت های جهاد تبیینی »

***********34************

اربعین حسینی ، رود خروشان پاک کنندگی دلهای محبین و سیل بنیان کن فتنه های دشمنان بوده  

و زمینه ساز تشکیل امت واحده در گام دوم انقلاب خواهد بود !

نمازجمعه شهر اشتهارد (کرج) – 11 شهریور 1401 – در استانه اربعین حسینی  -  « اربعین حسینی و فتنه‌ های صدر اسلام تا فتنه های صدر عراق »

***********33************

مهمترین میوه شیرین انقلاب ؛ تغییر دولت ستم شاهی به جمهوری اسلامی بوده و در گام دوم انقلاب ؛

بایستی بسرعت آفت زدایی شده و بستر ساز دولت جهانی مهدوی (عج) گردد !

 

نمازجمعه شهر گرمدره (کرج) - 4 شهریور 1401 - هفته دولت : « نگرشی بر بیانیه گام دوم انقلاب و مشخصه های ادارات تراز گام دوم انقلاب اسلامی» 

***********32************

کودتای ننگین 28 مرداد تلخ ترین پیامدهای قرن را برای ملت بهمراه داشت و انقلاب اسلامی نه تنها کشور را از ضلالت نجات داد، بلکه به اوج سعادت و نور رسانده و جهانی شدن را در گام دوم انقلاب رقم خواهد زد !

نمازجمعه شهر بابل (مازندران) - 28 مرداد 1401 - « عبرتهای کودتای 28 مرداد 1332 ، با نگرشی به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب »

***********31************

نهضت حسینی و انقلاب اسلامی تاثیرات متقابلی بر یکدیگر داشته و هر دو راستای اسلام ناب محمدی

و زمینه ساز ظهور و قیام امام مهدی اند !

نمازجمعه شهرکوهسار (کرج) - 21 مرداد 1401 - « تاثیر متقابل نهضت حسینی و انقلاب اسلامی ، با نگرشی به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب »

***********30************

مراسم عزاداریهای عاشورای حسینی بایستی

همه اهداف نهضت امام حسین (ع) را درگام دوم انقلاب اسلامی تبلور بخشند.

نماز جمعه شهر تودشک ( اصفهان ) - 14 مرداد 1401 

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی  -  «از نهضت عاشورا ، تا گام دوم انقلاب ؛  بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

***********29************

شهر تاریخی ( پیشینه معبد آناهیتا و...) و مذهبی ( امامزاده ابراهیم و شهدای والامقام ) کنگاور ؛

قابلیت مبدل شدن به قطب گردشگری تعالی بخش درگام دوم انقلاب را داراست !

نماز جمعه شهر کنگاور  ( کرمانشاه ) - 7 مرداد 1401

در استان ورود به محرم : « از نهضت امام حسین ع، تا گام دوم امام خامنه ای ؛ بانگرشی به جهاد تبیین و مسایل روز »

***********28************

غدیر استمرار سلسله نبوت در سلسله امامت بوده

و ولایت فقیه ثمره و تجلی رسالت انبیای الهی و امامت شیعه اثنی عشری در عصر حاضر است .

نماز جمعه شهر جدید هشتگرد ( مهستان )  کرج  - 24 تیر 1401 - بمناسبت عید غدیر  : از غدیر علوی تا غدیر انقلاب اسلامی

***********27************

جهاد تبیین موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

جهت مصون سازی در برابر همجمه های جنگ شناختی دشمنان است !

نماز جمعه  شهر جدید پرند ( تهران)  - 17 تیر 1401  - چیستی و چرایی جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

***********26************

برچیده شدن طومار نظام سلطه امریکا برجهان با زوال حقوق بشر امریکایی نزدیک بوده

و حقوق بشر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب جهانی خواهد شد.

نمازجمعه ورامین  ( استان تهران) - 10 تیر 1401 -  به مناسبت روز افشای حقوق بشر امریکایی  : زوال حقوق بشر امریکایی در گام دوم انقلاب

***********25************ 

جهاد تبیین ، موتور پیشران کشور برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب

در برابر امواج تهدیدات نرم دشمنان خارجی و داخلی است !

نمازجمعه شهرقدس  (استان تهران ) - 27 خرداد ۱۴۰۱ - شرحی بر جهاد تبیین در گام دوم انقلاب 

***********24************ 

پرند ، شهر محصول بعد از انقلاب باید حاوی مشخصه های شهردوران انقلاب اسلامی

و بخصوص مسجد محوری درگام دوم انقلاب باشد و زمینه های جلوه گری سبک غربی نباید میسر باشد !

نمازجمعه شهر پرند  (استان تهران ) - 20 خرداد 1401  - میلاد رضوی و گام دوم انقلاب اسلامی

***********23************ 

سیمای شهر زادگاه امام خمینی باید تجلی گر ابعاد زندگی امام خمینی

و نماد نهضت امام (ره) در گام دوم انقلاب بوده و قطب خمینی شناسی در جهان گردد !

نمازجمعه شهر خمین ( استان مرکزی) - 13 خرداد 1401 -  سالگرد رحلت امام خمینی  - ازنهضت امام خمینی تا گام دوم امام خامنه ای 

************22*********** 

گام دوم انقلاب اسلامی درامتداد جهاد علمی و فرهنگی امام صادق (ع) می باشد .

 مصلی شهرستان ازنا  ( استان لرستان )  -در روز جمعه 6 خرداد 1401 - شهادت امام صادق (ع) - از نهضت امام صادق (ع) تا گام دوم انقلاب اسلامی

************21*********** 

سبک زندگی رمضانی مولد و مقوم سبک زندگی گام دومی است !

در نماز جمعه آبسرد دماوند ( استان تهران ) -  15 اردیبهشت 1401 -  عید فطر - سبک زندگی رمضانی و سبک زندگی گام دومی

************20************

حوادث تاریخی دوران امام علی (ع) دارای شدید ترین بی بصیرتی های مسلمین بوده ،

و برای دوران جمهوری اسلامی عبرتها و عرصه وسیعی برای جهاد تبیین در گام دوم انقلاب دارد .

در نمازجمعه حسن اباد فشاپویه  (استان تهران ) - 2 اردیبهشت 1401  - شهادت امام علی (ع) - از جکومت علوی تا گام دوم  خامنه ای

************19************

گام دوم انقلاب اسلامی ، درتکاپوی جبران سیزده قرن حکمرانی ناصالحان

و ترسیم افق درخشان آینده انقلاب اسلامی است !

نمازجمعه باقرشهر ( استان تهران ) - 26 فروردین 1401 - میلاد امام حسن (ع) - از صلح امام حسن (ع) تا گام دوم انقلاب 

************18************ 

ماه رمضان فرصت بی نظیر در اصلاح سبک زندگی و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب است !

سخنرانی در نماز جمعه شهر دماوند ( استان تهران ) - 19 فروردین 1401 - اغاز ماه رمضان  - سبک زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

************17************

روز ولادت جمهوری اسلامی والاترین عید ملی ، میلاد نخستین حکومت الهی ثمره انقلاب اسلامی

و سرآغاز حکومت جهانی مستضعفین درگام دوم انقلاب است !

 نمازجمعه شهر ملارد ( تهران ) -  12 فروردین 1401  - به مناسبت روز جمهوری اسلامی : کارگزاران جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب 

************16************

بهار گام دوم انقلاب اسلامی ؛ زمینه ساز بهار مهدوی (عج)  

نماز جمعه علی اباد گرگان در سال 1401 - 5 قروردین 1401 - بهار طبیعت و بهار انقلاب اسلامی

************15************

گام دوم انقلاب در امتداد نهضت مهدویت و تسهیل گر و زمینه ساز ظهور مهدویست!

نمازجمعه  رودهن و آبعلی ( استان تهران )  - روز نیمه شعبان  - 27 اسقند 1400 - از میلاد امام مهدی تا زمینه سازی حکومت مهدوی در گام دوم انقلاب

************14************

جهاد تبیین مقوم فراگیری راهبردهای 7 گانه گام دوم انقلاب با راهبری فرمانده قرارگاه فرهنگی نمازجمعه می باشد .

نمازجمعه شهر رباط کریم  ( استان تهران)  - 20 اسفند 1400 = نقش جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/12/21/%D8

-************13*********** 

»اسلام شهر» اسما و عملا قابلیت الگوی شهر اسلامی در گام دوم انقلاب را براساس »تـوصیه هفتم رهبر انقلاب مبنی سبک زندگی اسلامی« دارا ست! 

نمازجمعه اسلام شهر ( استان تهران ) - 6 اسفند 1400 - سبک  زندگی اسلامی درگام دوم انقلاب 

http://www.isarpress.ir/?p=9371

************12************

ستاد نمازجمعه بایستی بعنوان ستادمردمی ؛ مطالبه گرتحقق گام دوم انقلاب باشد!

 نمازجمعه شهر چهار دانگه  (استان تهران ) -   29 بهمن 1400 - ابعاد گام دوم انقلاب اسلامی

http://www.isarpress.ir/?p=9259

************11************

شهر تعالی بخش درگام دوم انقلاب با محوریت امام جمعه بعنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر است .

  نماز جمعه شهر ملایر  ( استان همدان ) - نماز جمعه قرارگاه و قلب فرهنگی شهر ، 15 بهمن 1400 

http://www.isarpress.ir/?p=9042

************10************

بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب در سال سوم چراغ فروزان آینده

 نمازجمعه کرج -  8 بهمن 1400  - گام دوم انقلاب در سومین سال صدور بیانیه گام دوم

گنجینه فشارکی ها :  https://javadfesharaki.blog.ir/1400/11/09/%D8%

************9************

تحلیل انتخابات خرداد1400 و انتظارات از دولت منتخب در گام دوم انقلاب

 در نمازجمعه ورامین  ( استان تهران) - 11 تیر 1400 - تحلیل انتحابات 1400 در شرایط کرونا

  http://javadfesharaki.blog.ir/1400/04/11/

************8************

 .از : " بهار طبیعت"، تا : "بهار انتخابات 1400 " 

 مصلی شهر کوهپایه اصفهان در 13 فروردین 1400  - روز جمهوری اسلامی : دستاوردهای جمهوری اسلامی 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/01/17/%D8%A7%D8

************7************

ضرورت “پشتیبانی” و “مانع زدایی” مسئولان از کوچکترین کارگاه خانگی تولیدی تا بزرگترین کارخانه “تولیدی”

سخنرانی  در نخستین  نماز جمعه شهر سجزی  ( اصفهان ) در شروع سال 1400 - درسهای بهار طبیعت در زندگی  

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/01/11/%D8%B6%D8%B1%D

************6************

دستاوردهای چله اول انقلاب و راهبردهای رهبر انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

۱۵ بهمن ۱۳۹۹، 

مصلی آرادان ( سمنان ) - مسجد جامع شهر آرادان

 با حضور حجت الاسلام 'جلیل شریفی نیا' ؛ امام جمعه  شهر آرادان و مردم شریف آرادن  - دستاوردهای انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%D8%AF%D8%B3%D8%

************5************

چالشهای چله اول انقلاب وراهبردهای  گام دوم انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب

  مصلی گرمسار  ( سمنان ) مسجد جامع گرمسار- به امامت حجت الاسلام سیدعلیرضا آرامی امام جمعه گرمسار- ۱۳بهمن ۱۳۹۹ - گام  دوم انقلاب  اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1399/11/15/%DA%86%D8%A7%D

************4************

تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

 

نماز جمعه شهر کرج - بهمن 1398 

با موضوع  تببین مولفه های قدرت ملی ؛ و ضرورتها و الزامات مجلس شایسته همگام با انقلاب در گام دوم انقلاب

https://paydarymelli.ir/fa/news/56649/%D8

************3************

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی 

در حوزه منطقه ای ؛ با تاکید بر تاثیر بر روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و افق های پیش رو

   سخنرانی در مصلی زینبیه سوریه - بهمن 1397

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/11/25/%D8%B3%D8%AE%D

************2************

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی  و رسالت سازمانها و نهادها

 نمازجمعه کرج در مصلی کرج  جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ 

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/10/14/%D8%B3%D8%

************1************

ابعاد فاجعه منای  سال 1394 

Related image

 نماز جمعه کرج - بمناسبت سالگرد واقعه غمبار منا در حج  - 19 شهریور 1395

https://javadfesharaki.blog.ir/1397/02/31/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A%D8%

*********** - *************

************************

سخنرانی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مساجد کشور

 

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/08/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-

************************

سخنرانی در همایشها و مراکز دیگر :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

************************

************************************

بیش از 620 یادداشت  منتشر شده  :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

********************************************

220 مطلب با موضوع «سخنرانی-سیدجوادهاشمی فشارکی» ثبت شده :

https://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/12/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای علمی دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص معماری و شهرسازی اسلامی

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/10/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

*****************

فعالیتهای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در خصوص دفاع مقدس و مقاومت

https://javadfesharaki.blog.ir/1400/09/13/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA

*****************

670 عنوان یادداشت منتشر شده در سایتهای خبری و جراید :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     سوابق : 
http://javadfesharaki.blog.ir/page/Resumes

*****************

•    فعالیتها در زیر ارائه شده :
http://javadfesharaki.blog.ir/page/2S

*****************

•    فهرست کتب منتشر شده :


http://javadfesharaki.blog.ir/page/کتب-هاشمی-فشارکی

*****************

•    چکیده اطلاعات کتب :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/کتب-سید-جواد-هاشمی-فشارکی/

*****************

•    پایان نامه های دفاع شده : 
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مقالات پذیرفته شده در نشریات و ارایه شده در همایشها  :
•    http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

*****************

•     یادداشت های انتشاریافته در نشریات و خبرگزاریها :                               
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87

*****************

•    ادامه یادداشتهای منتشر شده در رسانه ها:  
http://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

*****************

•     اختراعات ثبت شده :     
   http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C/
  *****************       

    •      سخنرانی ها 


http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************

•    مصاحبه ها :
http://javadfesharaki.blog.ir/category/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C

*****************