***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

منتشر شده در فاش نیوز :

شناسه خبر : 96907
پنجشنبه 15 دی 1401 , 11:45

http://fashnews.ir/fa/news-details/96907/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DA%A9%D8%AA%D8%A8-%D8%AD%D8%A7%D8%AC%E2%80%8C%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85/

با شهادت سردار سلیمانی، محور مقاومت علنی شده و وجاهت یافت، محور مقاومت محبوبیت یافت، بروز عمق نفوذ حاج قاسم در دل ها، عمیق تر شدن پیوند ایران و عراق، تثبت جای پای مقاومت در عراق و سوریه و...، طلب انتقام سخت از دشمن و ترس دائمی صهیونیست ها...

فاش نیوز - جهان تشنه منجی و جهان آینده نیازمند حاج قاسم های دفاعی، علمی و سیاسی جهت جامعه سازی و زمینه سازی ظهور مهدوی (عج) در گام دوم انقلاب می باشد!

غرب و شرق در تلاش بودند که انقلاب اسلامی پیروز نشود، ولی تقدیر الهی برتحقق آن بود، و در طول 44 سال نیز همه همه گونه تهدید و تحریم و فشار را وارد کردند، موفق نشدند، با لشکر تحریف و انحراف بدنبال استحاله ملت و سیطره یاس و نامیدی برمردم و بخصوص جوانان می باشد، جهاد تبیینی که سال 1400 در این شرایط حساس اعلام کردند، کشور و ملت را در برابر تهدیدات مهلک مصون می کند و موتور پیشران کشور در برابر امواج دشمنان می باشد.

* انقلاب های عربی در تونس، مصر و لیبی را به انحراف کشانده وسرکوب کردند و بقیه را هم نیمه راه خفه کردند. انقلاب شیعیان عراق در 25 سال پیش توس صدام و کمک سازمان منافقین خلق سرکوب شد. انقلاب مشروطه نیز در 115 سال پیش با به توپ بسته شدن مجلس و اعدام روحانیون نهضت سرکوب و اختناق توس محمد علی شاه قاجار برقرار شد، نهضت ملی شدن نفت نیز در 70 سال پیش با کودتای امریکا توسط ایادی وابسته به غرب به شکست منجر شد وسبب شد 25 سال دیگر شاه بر کشور پادشاهی اختناقی و جنایتکاری کند.

* انقلاب رنگین ننگین در سال 1388 با دیدار خاتمی با جروج سروس شکل گرفت و هشت ماه تمام کشور در آشوب و فتنه درگیر بود؛ تا اینکه با بصیرت و ولایتمداری مردم و حضور خودش در شهرهای مختلف کشور، تجلی قدرت الهی اشکار و سبب شکست فتنه آمریکایی شد. حماسه 9 دی نقطه عطف تجلی بصیرت ملت ایران بود و تداوم  آن همچنان زداینده فتنه های جنگ شناختی است!

* آشکار شدن زالوهای انقلاب، آشکارترشدن دشمنان انقلاب، چرک زدایی از نفوذی ها، آبدیده تر شدن ملت و تجربه پیدا کردن مدافعان امنیت از دستاوردهای نیکوی فتنه سال 1388 بوده است.

* دشمنان با پشتیبانی ضمنی دولت روحانی آشوبهای سالهای ۹۶ و ۹۸ را رقم زد ولی بازهم موفق نبودند، لذا حوادث پاییز 1401 با شبیه سازی ظاهری انقلاب ۵۷ را پیاده سازی کردند. غیر از اغتشاشات در برخی شهرها، توانستند بخشی از دانش اموزان و دانشجویان را میدان بیاورند. و گرچه اغتشاشات فروکش کرده ولی اثار الودگی های افکار و قلوب برخی از جوانانن برجای مانده است و نیاز به سم زدایی دارد!

* حاج قاسم فرزند انقلاب بود و اگر انقلاب نشده بود به چنین جایگاهی دست نمی یافت. حاج قاسم یک محصول گام اول انقلاب بود و یک چله سرباز وفادار انقلاب بود. در زندگی، در جنگ رشد میکند، در مناطق محروم و بحران ها ادامه خدمت میدهد و در فتنه سنگین وحشیانه داعش به کشور مظلوم سوریه و عراق، با فرماندهی مدافعان حرم، سبب تشکیل جبهه مقاومت می شود و در مرگ خونین اش نیز دستاوردهای زیادی را بهمراه می آورد.

* نخست کمک به مردم مسلمان و مظلوم سوریه در برابر انواع تجاوزات و جنایات وحشیانه دشمنان اسلام، برحسب تکلیف شرعی بر اساس حدیث «دشمن ظالم بودن و یاور مظلوم بودن (کونوا لظالم خصما وللمظلوم عونا)» و حدیث نبوی: «کسی که صبح کندولی اهتمام به امور مسلمانان نداشته باشد، مسلمان نیست (من اصبح ولم یهتم به امورالمسلمین، فلیس بمسلم)» و دوم دفاع از حرم‌های مطهر اهل‌بیت پیامبراسلام (ص) که در معرض تخریب و اهانت قرار گرفته بودند.

* علاوه بر اهداف فوق، محور مقاومت به فرماندهی حاج قاسم دستاوردهای زیر را بهمراه داشته است،  قطع دست کفار و صهیونیست‌ها از کشور اسلامی سوریه، بر اساس آیه شریفه «لم یجعل الکافرین علی المسلمین سبیلا»، نابودی حکومت جعلی وخطرناک داعش، مخدوشگران چهره اسلام، آزادی مردم مسلمان و مظلوم سوریه از چنگال ظالمانه وحشیانه داعش، دفع تهدید از کنار مرزهای سرزمینی‌ام القرای جهان اسلام و دفع احتمال تهدید و نفوذ داعش به شهرهای ایران،  به شکست کشاندن طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان جهانی اسلام (امریکا، غرب و اسراییل) در ایجاد نقشه خاورمیانه جدید و تغییر آن به سود خاورمیانه اسلامی، برهم زدن و حذف حریم امنیتی ایجادشده توسط داعش برای مرزهای سرزمین کشور جعلی اسراییل و معکوس شدن آن، خنثی‌سازی تهدید چهره اسلام ناب، توسط اعمال وحشیانه و خشونت‌بار و بدعت‌های وهابیان، با ادعای دولت اسلامی در عراق و شام، افزایش عمق راهبردی‌ ام‌القرای جهان اسلام، از لبه مرزهای جغرافیایی تا ۱۵۰۰ کیلومتر فراتر از مرزها، و اتصال زمینی به حزب‌الله لبنان و ایجاد عرصه‌ای گسترده و وزنه‌ای تعیین کننده در عرصه کارزار جهانی، ایجاد نیروهای دفاع محلی در سوریه و حشدالشعبی در عراق و.... و کارهای زیرساختی دفاعی صورت گرفته شده، نیروی عظیم و توانمند در بیخ گوش رژیم اشغالگر ایجادشده و با انبار باروت‌ها،  رسیدن زمینی به پشت مرزهای صهیونیست ها و مستولی شدن وحشت شدید بر آنان و امادگی برای عملی شدن نابودی اسراییل غاصب از صحنه روزگار می باشد.

* با شهادت سردار سلیمانی، محور مقاومت علنی شده و وجاهت یافت، محور مقاومت محبوبیت یافت، بروز عمق نفوذ حاج قاسم در دل ها، عمیق تر شدن پیوند ایران و عراق، تثبت جای پای مقاومت در عراق و سوریه و...، طلب انتقام سخت از دشمن و ترس دائمی صهیونیست ها از زمان انتقام سخت می باشد.

* گسترش سرود سلام فرمانده در شهرهای ایران و در کشورهای مسلمان، نشان از میزان نفوذ یک سرباز محصول گام اول انقلاب بود و گام دوم انقلاب نیاز به حاج قاسم های گام دومی درعرصه های دفاعی، سیاسی، علمی و.... دارد و با تربیت سرباز انقلاب نسل گام دوم، افکار جامعه را آماده کرده و نگاه ها به سمت منجی موعود عالم معطوف شود. لازمه آن نیز آماده بودن خویش و آماده کردن بستر جامعه می باشد.

* امروز ما وارث ثمره حکومت اسلامی صدر اسلام و خون شهدای ایران و محور مقاومت هستیم و این توفیق برای ما هست که هم حکومت اسلامی را صیانت کرده و هم به جهان معرفی کرده و هم برای ظهور تلاش کنیم و جز منتظران عملی باشیم. تکلیف و راهبرد شیعه در عصر غیبت، زمینه سازی برای ظهور و فراهم سازی زمینه پذیرش امام زمان و نیز زیر ساخت های جامعه هم فراهم باشد امروز وظیفه ما درگام دوم انقلاب اسلامی این است که ظهور را نزدیک و زمینه حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را محقق کنیم.

|| دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی

*************************** 

دیگر یاددشتهای منتشر شده در رسانه های مختلف    ( روی عنوان بزنید صفحه آن باز شده و می توانید متن انرا مطالعه بفرمایید )

 https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

و ادامه آن در :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87