***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

منتشر شده در ایثار پرس : گروه : آخرین اخبار / صفحه اول / ویژه / شناسه : 12674 / 30 آذر 1401 - 9:01

http://www.isarpress.ir/?p=12674

منتشر شده در حماسه 27:صفحه نخست  اخبار / ادبیات پایداری / انتشار : 30 - آذر - 1401 - ۰۹:۰۱ / کد خبر : 17538

https://hamaseh27.ir/%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%85/

منتشر شده در فاش نیوز :شناسه خبر : 96437 / پنجشنبه 01 دی 1401 , 11:00

http://fashnews.ir/fa/news-details/96437/%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%B1%D8%AC%D9%88%DB%8C-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%AF!/

برگه نهایی سناریوی امریکایی ها از اغتشاشات پائیز 1401 رونمایی شد :

مریم رجوی رئیس جمهور ایران شد !

در این نوشتار سه مرحله حرکت نمایشی رئیس جمهور شدن مریم رجوی و بخشی از سوابق درخشان وی بیان شده است  .

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

بخشی از سوابق درخشان مریم و فرقه گروهک سازمان منافقین چنین است :

  1. سازمان مجاهدین خلق در سال 1354 با تغییر ایدئولوژی ، مارکسیسم را پذیرفت و به دنبال آن تصفیه های خونینی در داخل این سازمان صورت گرفت و تعدادی که مقاومت کردند از جمله مجید شریف واقفی را به قتل رساندند .
  2. مریم رجوی در سال ۱۳۵۹ از سوی سازمان مجاهدین خلق ایران بعنوان یکی از کاندیداهای تهران معرفی گردید ولی از سوی مردم رای نیاورد .
  3. سازمان مجاهدین خلق در 30 خرداد 1360 با اعلام جنگ مسلحانه و شورشهای خیابانی ، وارد فاز نظامی علیه ملت انقلابی شدند .
  4. این گروهک به سرکردگی مسعود خان و مریم رجوی بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم شهرهای مختلف ایران را با ترور و بمب گذاری و انفجار در سال 1360 و 1361 ( که کشور درگیر جنگ تحمیلی بود ) به شهادت رساندند .
  5. مسعود رجوی بهمراه بنی صدر معذول بصورت زنانه درششم مرداد ۱۳۶۰ ، از ایران به فرانسه فرار کرد .
  6. مریم رجوی نیز در سال ۱۳۶۲ از ایران فرار کرد .
  7. وی اوایل سال ۱۳۶۴ از همسرمنافقش ( مهدی ابریشمچی که از سال 1358 با وی بود ) جدا شد و بلافاصله به عقد سوم مسعود رجوی درآمد .
  8. اردوگاه اشرف ( بنام همسر اول رجوی ) در ۸۰ کیلومتری مرز ایران در سال ۱۳۶۵ با حمایت صدام ، تأسیس شد. و حدود 3000 منافق در ان مستقر میشوند و در انجا ضوابط سخت تر از پادگان را اعمال کردند ، که علاوه برحجاب اجباری حتی زنان قدرت انتخاب رنگ روسری خود را نداشته و بایستی همه رفتار ، احساسات و اختیارشان تابع فرقه رجوی می بود !
  9. وی از سال ۱۳۶۵ به بعد فرمانده نظامی حملات از عراق علیه ایران را بر عهده گرفت !
  10. وی با پشتیبانی صدام و غرب در مرداد سال ۱۳۶۷ با عنوان عملیات «فروغ جاویدان» فرمان حمله نظامی و تجاوز به غرب ایران را داد ، ولی با عملیات مرصاد رزمندگان بشدت تارومار شده و شکست خوردند .
  11. سازمان منافقین در سال 1368 به طور محرمانه و گسترده، اعضای خود را مجبور به طلاقهای ایدئولوژیک نمود، بدین معنا که همه اعضا باید برای همیشه حق ازدواج را از خود سلب نموده  و زنان گروهک را عقیم و از همسر و فرزندانشان جدا کردند ،
  12. انتفاضه شعبانیه یا قیام مردم عراق علیه حکومت صدام حسین در شعبان سال ۱۴۱۱ق مطابق با سال ۱۳۶۹ش وتصرف چهارده استان از هجده استان عراق در مدت ۱۵ روز محقق شد ، ولی با کمک منافقین به صدام کشتار وسیعی علیه مردم مسلمان عراق صورت گرفته و سرکوب شدند .
  13. سازمان مجاهدین خلق که پنج دهه قبل با شعار ضدامپریالیستی شکل گرفته بود ، به دیدار رئیس سازمان سیا رفته و اطلاعات محرمانه ایران را در اختیار آنان میگذارد .
  14. مریم رجوی از اجلاس وزیران خارجه کشورهای جی 8 درخواست تحریم همه‌جانبه علیه ایران را نموده بود .
  15. و موارد دیگر  
  16.  مریم رجوی با انتصاب وزیر خارجه دولت ترامپ و حمایت۲۵۰ سناتور آمریکایی مریم 69 ساله رئیس جمهور ایران شد !
  17. گرچه این حرکتها ارزش و ثمری بجز زحمت ندارد ، ولی احتمالا امریکاییها برنامه های جدید سیاسی را برای اعمال فشار در سیاستهای جهانی تحت سلطه خود برعلیه کشورمان براه خواهند انداخت .

مراحل راهبرد منافقین و مشرکین : با سه حرکت نمایشی ، این نمایش شتر در خواب بیند پنبه دانه دانه ، بروز یافته  :

مرحله نخست مریم رجوی در سال ۱۳۷۲ از سوی شورای ! ملی ! مقاومت ! ایران  ! ریاست جمهور موقت کشور نامیده شد !

مرحله دوم : این سرکرده گروهک منافقین بدنبال اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران ، هیجانی شده و خیال کرده جمهوری اسلامی در حال شکست هست ، لذا در تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۱  در صفحه توئیترش، خودش را رئیس جمهور ایران معرفی کرد !

مرحله سوم  : دیکتاتورترین زن دنیا ( مریم رجوی با نام سابق مریم قجر عضدانلو ) از سوی وحشی ترین  وجنایتکارترین کشور دنیا ( آمریکا ) به عنوان رئیس جمهور ایران ( بزرگترین کشور وملت ضد امپریالیسم امریکا ) منصوب شد. مایک پامپئو وزیر خارجه دولت ترامپ در یک نشست ضدایرانی در واشنگتن با دخالت در امور داخلی ایران ، ضمن حمایت از اغتشاشات در ایران  ، مریم رجوی را به عنوان رئیس جمهور ایران منصوب کرد . ۲۵۰ سناتور آمریکایی نیز از برنامه‌های سرکرده گروهک تروریستی منافقین حمایت کردند !   

سخن پایانی

بعد از 44 سال رهایی ایران از زیر چنگال امریکا ، هنوز امریکاییها باور ندارند و فکر میکنند که ایران یکی از ایالتهای انان بوده و برای آن رئیس جمهور انتخاب کرده تا با اوهام خود بتوانند مجددا بر ایران حکمرانی کنند .

پیشنهاد میشود مریم رجوی بصورت مسافر عادی به ایران بیاید و در خیابان ظاهر شود و عکس العمل برخورد مردم با خودش را ببیند !

از یک سو انسان خنده اش میگیرد از اینهمه سفاهت و اوهام و از سوی دیگر لرزه بر اندام انسان می افتد که اگر عنایت الهی و رهبری امام خامنه ای و هوشیاری مردم نبود ، بدتر از داعش را برکشور مسلط میکردند .

برخی از روحانیون غفلت زده و رجال سیاسی و بخشی از مردمی که در این سه ماه اشوبهای پائیز 1401 ساکت بوده و یا احیانا از مرگ مهسا امینی برداشتهای غلطی داشته اند ، با اشکار شدن سنایوی امریکاییها بایستی متوجه ابعاد ناپیدای این اغتشاشات و پوچی شعارهای زن ، زندگی و آزادی شده و علیه آن موضع گیری نمایند . والا نشان از غفلت زدگی مفرط آنان و مطرود شدن از قطار انقلاب اسلامی به سوی فجر مهدوی (عج) را بهمراه خواهد داشت !

*************************** 

 

دیگر یاددشتهای منتشر شده در رسانه های مختلف    ( روی عنوان بزنید صفحه آن باز شده و می توانید متن انرا مطالعه بفرمایید )

 https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

و ادامه آن در :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87