***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

منتشر شده در ایثار پرس : گروه : آخرین اخبار / صفحه اول / ویژه / شناسه : 11995 /15 آبان 1401 - 23:20

http://www.isarpress.ir/?p=11995

اقدام مغایر اعتبار ملی در فوتبال ساحلی امارات

شرحی بر اقدام مغایر منافع ملی توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی درکشور امارات

تیم ملی نماینده ملت آن کشور بوده ، که در مسابقات بین المللی شرکت میکند . تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در تاریخ 14 ابان 1401 برای رسیدن به دیدار پایانی جام بین قاره‌ای با میزبان ( امارات ) مسابقه داد . درهنگام پخش سرود ملی کشورمان ، متاسفانه بازیکنان ایرانی سرود ملی کشورمان را نخواندند و بعد از پیروزی نیز حالت شاد نداشتند . که بسیار تاسف داشت و برخی رسانه های مساله دار نیز با عقده کشایی خود تیترهای نیش را درج کردند .

 

نمونه ای از انعکاس خبر براساس منافع ملی :

درس وطن پرستی بازیکنان ساحلی امارات به بازیکنان ایرانی ، در تصاویر منتشر شده از شروع بازی نیمه نهایی فوتبال ساحلی بین قاره ای، بازیکنان فوتبال ساحلی امارات به شکلی یکدست و پر قدرت سرود ملی خود را خواندند. این درحالی است که متاسفانه بازیکنان تیم ملی ایران در هنگام پخش سرود ملی جهوری اسلامی بیشتر شنونده هستند تا خواننده! (جهان نیوز ، ۱۵ آبان ۱۴۰۱ )

چند نمونه از انعکاس خبری توسط رسانه های مساله دار :

سانسور سرود نخواندن ملی‌پوشان ساحلی در صداوسیما بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی سرود ملی را همخوانی نکردند و صدا و سیما پخش زنده را قطع و با تصاویر آرشیوی جایگزین کرد.

در افتتاحیه بازی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و امارات در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی 2022 که به‌طور زنده از صداوسیما پخش می‌شد، بازیکنان ایرانی به‌نشانه سرافکندگی از کشتار معترضان توسط رژیم، حاضر به هم‌خوانی سرود جمهوری اسلامی نشدند.

حاشیه دیدار فوتبال ساحلی ایران و امارات

ماتم ملی‌پوشان ساحلی لحظه بالا بردن کاپ

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مراسم برگزاری قهرمانی از خوشحالی و جشن به‌خاطر وقایع اخیر کشور خودداری کردند.

سخن پایانی

بازیکن هایی که با امکانات کشور رشد کرده و در مسابقات بعنوان نماینده کشور حضور یافته اند ، در کمال نمک نشانی و بی حرمتی به خون شهدایی که در سرود ملی وجود دارد ، و در شرایطی که اشوبهای غیرموجه ( به بهانه واهی یک دختر) و جنایت مکرر آشوبگران در کشور وجود داشته و نظام در کمال رافت با اشوبگران مواجه هست ودر این راه بیش از شصت شهید مدافع امنیت تقدیم انقلاب شده است ، لطمه به نماد ملی زده و اعتبار کشور و بی حرمتی به خون شهدا نموده اند و لازم است از پاداش محروم گشته و هیچ امکانات دیگری از کشور برای انها صرف نشود . وبرای بقیه مسابقات نیز بجهت عدم تکرار ان ملاحظات لازم در نظر گرفته شود .

 

لازم به یاد آوریست : فوتبال ساحلی یک از نوع ورزش فوتبال بوده که در ساحل یا در زمینی پوشیده از ماسه ( خالی از ریگ و نخاله)  برگزار می‌شود. شکل زمین آن مستطیل به طول بین ۳۵ تا ۳۷ متر و عرض ۲۶ تا ۲۸ متر است. وخط محوطه جریمه نیز به فاصله ۹ متر از دروازه قرار دارد. مسابقات فوتبال ساحلی با ۵ بازیکن (یک دروازه‌بان) و توپ فوتبال در ۳ وقت ۱۲ دقیقه‌ای برگزار می‌شود.

وقتی دولتی ادعای واهی مالکیت با سه جزیره ایرانی دارد ، این اقدام ورزشکاران همسو با دشمنان تلقی شده ومغایر منافع ملی بوده است .

پس از مسابقه فوتبال ساحلی ایران و امارات نیز ، تعدادی از تماشاگرانی که در ورزشگاه فوتبال ساحلی شهر دوبی حضور داشتند ، در بیرون از ورزشگاه تجمع کردند و شعارهای هنجار شکنانه علیه جمهوری اسلامی سر دادند. نکته عجیب اینکه هر گونه اقدام سیاسی در کشور امارات با محدودیت های شدیدی روبروست ولی در این ماجرا پلیس این کشور هیچ اقدامی انجام نداد. که نشان از اطلاع آنان و هماهنگی  دولت امارات و ورزشکاران ایرانی دارد .

لازم به یاد آوری است ، در برخی کشورهایی که کعبه آمال این گونه ورزشکاران می باشد ، در صورتیکه هرکسی به سرود ملی بی‌احترامی کند جریمه می شود‌ و اگر دادگاه تشخیص دهد این توهین سازماندهی شده بوده جریمه 6زندان نیز دارد

در این مراسم کاروان اعزامی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شامل امیرحسین محتشم رییس کمیته فوتبال ساحلی، منصور بیک وردی مدیر تیم، علی نادری مربی تیم ملی، کادر پزشکی و رسانه ای و همچنین امیرحسین اکبری بازیکن با سابقه‌ی تیم ملی فوتبال ساحلی شرکت کردند.

اسامی بازیکنان (بی غیرت) تیم ملی فوتبال ساحلی که سرود ملی نخواندند:

مسلم مسیگر
محمد احمدزاده
حمید بهزاد پور
امیرحسین اکبری 
محمد معصومی زاده
مصطفی کیانی
علی میرشکاری
مهدی شیر محمدی
موحد محمدپور
سید مهدی میر جلیلی
سعید پیرامون

هرچند فوتبال ساحلی هامون تابع راهبرد دشمنان کشور بودند 

ولی ‏هندبالیست هامون غیرت نشان دادند ، با خواندن سرود ملی ، بدست گرفتن پرچم ایران و ادای احتراماقتدار کشور مان را به نمایش گذاشتند .

***********************************************

دیگر یاددشتهای منتشر شده در رسانه های مختلف 

در صورت تمایل به مطالعه ؛ روی آن بزنید ؛ وارد میشوید و می توانید مشاهده کنید : 

**************************

ادامه در : 

 https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

و ادامه آن در :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87