***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

گروه : آخرین اخبار / صفحه اول / ویژه /پ/شناسه : 12180 /24 آبان 1401 - 8:08

http://www.isarpress.ir/?p=12180

رضا پهلوی دیگر سرکار نمی رود و قرار است به ایران بیاید !

در این نوشتار به سخن رضا پهلوی و عاقبت آن پرداخته شده و گوشه ای زندگی وی وخاندان پهلوی تشریح شده است .

ربع پهلوی در حمایت از آشوبها و اغتشاشات پاییز 1401 گفته است : " در حمایت از اعتصابات سراسری من پیش قدم شده و از امروز سر کار نمیروم.!

حیونکی که ۴۴ ساله سرکاره و خواب بازگشت به تاج و تخت دوران ولیعتهدی را می بیند . احتمالا باورش شده که این ترقه بازی های داخل ایران که با حمایت تمام قد قدرت های پوشالی غرب و صهیونیستها داره به ثمر میرسه و باید ساکش را برای سفر به ایران ببندد!

چهره های حامی وی هم اعتراض نمی کنند که چرا بعد از این همه سال بازنشست نشده ، و چرا با این سنش میخواهد بر تخت شاهی بر مردم حکومت کند !

پیشنهاد می شود ، وی را به ایران اورده و لااقل یک روز روی تخت پدرش بنشانیم تا اروز به دل نشود و بعد محاکمه دارایی هایش و نیز فتنه هایش صورت گیرد . و مجازاتش بشود به اینکه هر نفر از ملت ایران یک سوزن به وی بزند .

رضا پهلوی فرزند ارشد محمدرضا پهلوی شاهنشاه ایران و فرح پهلوی یکی ازهمسران شاه است . وی متولد 1339 بوده و تا پیش از انقلاب اسلامی با عنوان رسمی «والاحضرت همایون ولایتعهد» خطاب می‌شد. و پس از انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم شاه در شاهی ، وی بهمراه پدر جنایتکارش ،با انبوهی از طلا و ارز از خزانه کشور از ایران متواری شد . از سوی ملت ایران به ربع پهلوی و از سوی شاه پرستان به شاهزاده رضا پهلوی شهرت دارد . بعد از غارت کشور و بردن اموال ثروت فراوان از ایران ، به فعالیت سیاسی ضد ملت و نظام اسلامی مشغول شده و خواب بازگشت به تاج و تخت پدر مقبورش را می بیند .

رضا ربع پهلوی هدف اصلی خود را فعالیت برای رسیدن ایران  به یک نظام دموکراتیک ، مردم‌سالاری سکولار پارلمانی و قانون اساسی منطبق بر مبنای اعلامیه جهانی حقوق بشر اعلام کرده‌است. چیزی که در قاموس پدرش چنین چیزهایی وجود نداشت . واگر انقلاب پیروز نمی شد ؛ وی شاه ایران می بود و همان راه پدرش را در سراشیبی فرهنگ وتمدن ایران دنبال میکرد و همین حرفهای به ظاهر زیبا را هم نمی گفت .  

وی با همه دشمنان ایران ، تروریستها ، منافقین و..... همکاری داشته و بدنبال ، وفاق علیه استحکام ملی بوده و در حوادث مختلف علیه منافع ملی موضع گیری و پشتیبانی کرده و بهانه ای نیز بدست دشمنان ایران داده است .

سرنوشت خاندان پهلوی، سرنوشتی عبرت آموز است. رضا شاه، جد این خاندان، در جزیره موریس در تبعید و انزوا با افسردگی همراه با حقارت تمام درگذشت . محمدرضا پهلوی نیز همچون پدرش با مرگ در سرزمینی بیگانه (مصر) و در انزوا مقبورشد تا همگان شاهد پایان تلخ دیکتاتوری باشند که مدعی تمدنی بزرگ بود . و از هیچ جنایت و خیانتی فروگذاری نکرد. علیرضا و لیلا پهلوی خود کشی کردند . اَشرَف‌المُلوک پهلوی با عنوان سلطنتی والاحضرت شاهدخت اشرف پهلوی و مملو از فساد و فحشا و باند مواد مخدردر منطقه مونت‌کارلو، شاهزاده‌نشین موناکو درگذشت. شهبانو فرح با پرونده هرزگی دور از وطن به گور رفت . و رضا پهلوی نیز با وحشتی زیاد در انتظارپایانی تاریک است .

این بخشی از حقیقت تلخ پدرش هست : " این شاه تخصصی دارد در بد انتخابی! ‏‏[‏‏خندۀ حضار‏‏]‏‏ می گفت که اگر‏ ‏پنج نفر فاسد در مملکت پیدا بشود، این انگشت روی هر پنج نفر می گذارد و آنها را‏ ‏می خواهد انتخاب کند! این برای این است که خودش فاسد است. آدم فاسد نمی تواند‏ ‏یک نخست وزیر صالح معرفی کند..... نمی گذارند که هیچ جهتی از جهات مملکت ما اصلاح بشود. و‏ ‏تمام مفاسدْ زیر سر آن نقطۀ اول است. یعنی امریکا یک نفر مأمور کرده برای آن و‏ ‏«مأموریت برای وطنش» داده! اینکه می گوید کتاب «مأموریت برای وطنم» راست‏ ‏می گوید این را! این مأمورش کرده برای وطنش که این وطن را به این حال برساند که‏ ‏حالا می بینید.‏ "( صحیفه امام خمینی ، جلد 5 ، ص 319 )

دیگر یاددشتهای منتشر شده در رسانه های مختلف 

در صورت تمایل به مطالعه ؛ روی آن بزنید ؛ وارد میشوید و می توانید مشاهده کنید : 

**************************

ادامه در : 

 https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

و ادامه آن در :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87