***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

گروه : آخرین اخبار / صفحه اول / ویژه / شناسه : 11682 /20 مهر 1401 - 8:36

http://www.isarpress.ir/?p=11682

خانه سالمندان  ، جایگاه آخر آقای وزیر گل به خودی  

در این نوشتار خلاصه ای از اظهارات اقای مهندس ضرغامی تبیین شده و در انتها برای عاقبت به شر نشدن وی پیشنهاد استیضاح و خانه نشینی وی شده است .

امر به معروف و نهی از منکر یعنی مردم را به کار نیک واداشتن و از کار زشت بازداشتن. امر به معروف و نهی از منکر دو اصل مهم ازفروع ده گانه دین مبین سلام و تکلیف کفایی برای مسلمانان بوده و نهضت امام حسین نیز برای احیای امربه معروف و نهی ازمنکر بوده است . و براساس قرآن و احادیث مسلمانان وظیفه دارد به آن عمل کند.

براساس فتوای همه علما و بخصوص رهبر انقلاب " امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض بسیار مهم و بزرگ اسلامی به شمار می‌رود، و افرادی که این فریضه‌ی بزرگ الهی را ترک می‌کنند یا در برابر آن بی‌تفاوتند گناهکار خواهند بود و کیفری سخت و سنگین در انتظار آنها است. امر به معروف و نهی از منکر نه تنها به اتفاق فقهای اسلام واجب است، بلکه اصل وجوب آن جزو ضروریات دین مبین اسلام به شمار می‌آید."

گل به خودی هنگامی اتفاق می افتد که در ورزش یک بازیکن به صورت تصادفی گلی بزند که علیه تیم خودش به ثبت برسد.

درموضوعات سیاسی و فرهنگی در جامعه نیز افرادی وجود دارند، که بدلیل بی بصیرتی و یا استهاله شدن ، کلامی و یا اقداماتی داشته باشند که به ضرر منافع ملی بوده و بعبارتی گل به خودی به حساب اید ، که چه بسا ضررش از ضربه دشمنان بیشتر باشد .

اقای سید عزت‌الله ضرغامی که هم‌اکنون  وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دولت یازدهم و یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی فعالیت می‌کند.

اقای ضرغامی در تاریخ 18 مهر 1401 درمحیط فعالیت غیرمجازش در توییتر نوشت: مدتی پیش در مورد ستاد امربمعروف توئیت زدم و مورد گلایه قرار گرفتم ، که چرا این نهاد مقدس را تضعیف می کنم! امروز که ظاهرا همه ی آن دوستان به همین نتیجه رسیده اند ، میگم : «باباجون مردم اگر نخوان امربمعروف بشن کیو باید ببینن؟!»

این اقای مهندس پیش از این نیز حواشی زیادی داشته است:

در توییتی نوشت: «کومله و دمکرات و منافق کیلو چند؟ اجمالا مشغول بچه های دهه‌ی هشتادی خودمان شدیم. آنها را درک نمی‌کنیم و آنها هم مارا نمی‌فهمند. آنها را دریابیم و عقب ماندگی‌ها و غفلت‌ها را جبران کنیم.»

در توییت دیگری نوشته بود: «بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد. برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.»

همچنین وی در گفتگوی زنده با شبکه خبر در 28 مرداد 1401 با بیان :" بعد از انقلاب معماری ما به کلی نابود شد." اتهامی به دستاوردهای انقلاب داشته و همچنین به تطهیر فجایع پهلوی ها در تخریب شهرها و معماری سنتی پرداخت .

سخن پایانی

مطالبی که آقای وزیر گل به خودی بیان کرده است ، بلافاصله در دهها رسانه مساله دار خارجی و داخلی با تیتر زنی و خبرپردازی شده و منجر به سیاه نمایی علیه انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی شده است . بخصوص از عدم شناخت شرایط حساس کشور که ملاهب از اشوبهای دشمنان بوده و محور آنان نیز زیر سوال بردن مسایل اساسی دین اسلام و جمهوری اسلامی مانند نهی از منکر و ... می باشد و مقام مسول بجای اب ریختن بر اتش ، بر آن می دمد و برای توقف این سوتی های وی و عاقبت به شر نشدن ایشان ، ضرورت دارد که این فرد خسته با افکار پوسیده ، استیضاخ شده و در خانه سالمندان استراحت نمایند و در محوطه آن گردشگری نمایند .

***********************************************

دیگر یاددشتهای منتشر شده در رسانه های مختلف 

**************************

در صورت تمایل به مطالعه ؛ روی آن بزنید ؛ وارد میشوید و می توانید مشاهده کنید :