***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

منتشر شده در پایگاه 598 / کد خبر: ۵۲۸۵۲۳ /زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ /صفحه نخست  سیاسی

598.ir/002DUZ

منافقین قبلی، ترور جسمی امامان جمعه، منافقین فعلی، ترور شخصیتی

در این نوشتار حمله اخیر به امام جمعه کرج و پیشینه خط نفاق در پرده اول و پرده دوم پرداخته شده است و در پیشنهاد لازم در سخن پایانی ارایه شده است.

توسط خوارج منحرف ، امیرالمؤمنین علی بن ابی‌طالب به جهت وصایت پیامبر الهی و اجرای عدالت در مسجد کوفه در شب نوزدهم ماه رمضان هنگام اقامه نماز صبح ضربت خورده و در شب بیست و یکم ماه رمضان سال چهلم هجری به شهادت رسید . وحرم مطهر نخستین شهید محراب در شهر نجف اشرف طی14 قرن مزارعاشقان علوی شده است .

  1. پرده اول: منافقین اوایل انقلاب ، ترور جسمی امامان جمعه

سازمان منافقین بعد از آشکارشدن ماهیت خیانت بارشان ، نتوانستند در لاک نفاقشان بمانند، لذا در تیرماه 1360 به جنگ مسلحانه علیه ملت و نظام اسلامی روی آورند و یکی از محورهای اصلی انان ترور و به شهادت رساندن امامان جمعه کشور بود :

  1. شهید محراب آیت‌الله محمد‌علی قاضی طباطبایی در شامگاه عید قربان و پس از اقامه آخرین نماز مغرب و عشاء در مسجد شعبان تبریز، در تاریخ ۱۰/۸/۵۸ به شهادت رسید.
  2. شهید محراب آیت‌الله مدَنی تبریزی، بعداز ظهر روز جمعه، بیستم شهریور سال ۱۳۶۰ ش پس از آنکه خطبه‌های نماز جمعه تبریز به پایان رسید در سن ۶۷ سالگی توسط منافقین به شهادت رسید.
  3. شهید محراب، آیت‌الله عبدالحسین دستغیب، در روز بیستم آذر ماه سال ۱۳۶۰ هنگام رفتن به نماز جمعه شیراز به شهادت رسید.
  4. شهید محراب، آیت‌الله محمد صدوقی، در دهم ماه مبارک رمضان مطابق با یازدهم تیرماه ۱۳۶۱ پس از ادای نماز جمعه یزد به دست منافقان به شهادت رسید
  5. شهید محراب،آیت‌الله عطاء‌الله اشرفی اصفهانی در ۲۳ مهرماه سال ۱۳۶1 روز ۲۲ ماه مبارک رمضان درمسجد جامع کرمانشاه توسط منافقان به شهادت رسیدند.
  • شهید محراب آیت‌الله سید محمدباقر حکیم پس از امامت نماز جمعه و هنگام خروج از صحن نجف‌اشرف، در ۷ شهریور ۱۳۸۲ در انفجار اتومبیل بمب‌گذاری شده توسط دشمنان اسلام به شهادت رسید.
  1. پرده دوم : منافقین فعلی، ترور شخصیتی

منافقین جدید از سرنوشت مطرود شدن منافقین اول آموخته بودند ، که نبایستی به مبارزه علنی علیه نظام در ایند ولی درعین حال بتوانندفعالیتهای خویش را علیه ارکان نظام پیاده سازند ، لذا با لشکر رسانه ای خویش و توسط نظریه پردازان و قلم بدستان خویش ، هرازچندی علیه برخی از ایمه جمعه که به افشاگری ماهیت انان می پردازند ، بصورت بسیار ظریف و موزیانه می پردازند

الف ) حملات عملیات روانی گذشته : در این میان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج ، که در سنوات گذشته هم خطبه های بسیار پرمحتوا داشته اند و هم برنامه های متنوعی رادارند را هرچند وقت یکبار زیر آتش منحنی زن منحرفین قرار گرفته و با تیترسازی های کاذب درجهت تخریب چهره وی پرداخته اند. اینها برخی از تیترهای این لشکریان شیطان هستند : "پاسخ دندان شکن احمد زیدآبادی به امام جمعه کرج درباره ارتباط حجاب و بارش باران" ، "محمدعلی ابطحی :روزی که امام جمعه‌ای می‌گفت دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت بد حجاب است، فکر اینجا را نمی‌کرد... خرافه را بنام دین ترویج نکنید"، " واکنش زیدآبادی به سخنان امام جمعه کرج : اگر برف و باران بارید چه "، "رسانه آستان قدس از امام جمعه کرج برای حمله به لاریجانی دفاع کرد" و.....

ب)خطبه عاشورایی امام جمعه کرج : ترور  در روزجمعه 6 مرداد 1402 مصادف با روز عاشورا ، امام جمعه کرج با خطبه عاشورایی خویش ، رسالت حسینی خویش را عمل کرده و بیانات بسیار مبانی و به روز راموشکافانه بیان کردند : " غیور دانستن اهل امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر،گلایه از متأسفانه خیمه حسین برپا می‌کنند و حرف یزید می‌زنند و رفتار یزیدی دارند ، حمله به اباحه‌گری و گفتن مزخرفات و خزعبلات ، اعتراض به افرادی فاقد صلاحیت در نظر دادن  درباره دین و مکتب اهل‌بیت ، تذکر به مسولان مبنی بر جدی گرفتن مسئله عفاف و حجاب ، بیان رسوا شدن جریان نفاق و زر و زور و تزویر و طراحان خباثت و پلیدی مسبب واقعه روز عاشورا تا قیامت شدند ، هشدار تلاش کشاندن اباحه‌گری و مرجئه‌گری به دسته‌های عزاداری و هیئات و مساجد ، اسلام رحمانی ( قرائت‌های مختلف و التقاطی ، اسلام آمریکائی و شیعه انگلیسی ) در مقابل اسلام علوی و فاطمی و حسینی و زینبی است ، هشدارخط نفوذی است که آقا چند سال قبل تذکر دادند ، عدم سازش با هیچ ظالم و ستمگری تا پای جان  ،هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا می‌کشیم ، سفارش به تطبیق خطبه امام حسین علیه‌السلام در منا با مسائل روز و...." ( منبع : سایت امام جمعه کرج ، 6 مرداد 1402 )

ترورشخصیتی امام جمعه کرج : اتهامات سنگین بصورت مستقیم و تلویحی به امام جمعه محترم کرج : احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی در مطلبی با عنوان «فرمان جنگ داخلی!» درباره تهدید اخیر امامان جمعه کرج و گچساران مبنی بر اینکه برای مقابله با بی‌حجابی آتش به اختیار خواهند شد، نوشت : اعلام شورش علیه نظام ، طغیانگری ؛ فرمان هرج و مرج و جنگ داخلی ، چادر به زور سرکردن ، مورد ضرب و شتم قرار دادن ؛ دستگیرکردن ، بازداشتگاه خصوصی مخفی و غیرقانونی داشتن ، ایجاد گروه‌های شبه‌نظامی مسلح مخصوص به خود ، وضع خودسرانه قانون ؛ به پاشدن بساط شکنجه و قتل شهروندان و تجاوز ( منبع : سایت دیدار ، شناسه خبر۱۵۳۴۱۳ ، 7 مرداد 1402 )

سخن پایانی

نفاق در هر زمانی وجود دارد و نبایستی صفت منافق را به سازمان مجاهدین در سه چهار دهه پیش محدود کرد، بخصوص که آنان با جنگ مسلحانه وترور جسمی امامان جمعه بقی خود را اثبات کرده اند ، اما منافقین جدید در لایه های بسیار ظریفی خفته اند و در مقاطع مختلف به نهادها و شخصیتهای اثر گذار حمله میکنند تا اصلاح جامعه صورت نگیرد و زمینه فعالیتهای جهنمی خود را فراهم داشته باشند ، لذا منافقین فعلی، به ترور شخصیتی امام جمعه کرج و امثال ایشان که عمارگونه خط ولایت را بصیرانه  و باشجاعت دنبال و پیاده میکند ، را میکوبند تا بقیه جرات نکنند ورود کنندواینان به بتوانند بر فضای روانی جامعه سوار شده و اهداف شوم خویش را پیاده سازند .

آنچه از اهمیت فوق العاده پیدا میکند ، این خط انحرافی ، غیر از تخریب شخص امام جمعه ، و اتهامات تلویحی ، جایگاه امام جمعه و جایگاه نماینده ولی فقیه را مورد اهانت و تخریب قرار داده است و بایستی شورای سیاستگذاری ایمه جمعه نسبت به بپیگیری حقوقی اقدامات لازم را بعمل آورد و از این جایگاه رفیع و مقدس صیانت کند ، والا در اینده اینان جری شده و به ارکان نظام نیز اتهام زده و شبهه پراکنی خواهند کرد و جامعه را ملهب خواهند ساخت .

********************************************* 

دیگر یادداشتهای منتشر شده در رسانه های مختلف 

   ( چنانچه روی عنوان بزنید ، صفحه آن باز شده و می توانید متن کامل انرا مطالعه بفرمایید )

 https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

و ادامه آن در :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87