***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

منتشر شده در پایگاه 598  ،  دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

منتشر شده در پایگاه 598 / کد خبر: ۵۲۸۷۵۱ / زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / صفحه نخست  سیاسی

598.ir/002DYF

با حادثه ترویستی شیراز؛

بازسازی تکرار اغتشاشات 1401 در 1402 کلید خورد!

تکرار فاجعه جنایت در شیراز نشان داد دشمنان موج جدید را به راه انداخته اند، فلذا با عبرت گیری از حوادث سال قبل، همه آحاد جامعه و بخصوص نهادهای امنیتی و انتظامی باید هشیار باشند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، سال گذشته در جریان پمپاژ دروغی بنام کشته شدن یک دخترک کرد با زمینه قبلی بیماری، التهابات و اغتشاشاتی در کشورمان بوجود می اید که دشمنان انسانیت هزاران ساعت برای دامن زدن به آن برنامه تولید کردند و موج سنگین رسانه ای در جنگ روایتها و جنگ شناختی بوجود اوردند و شعار فریبنده و کاذبی بنام #زن_زندگی_آزادی ساختند. در این جنگ تمام عیار یک فرد مسلح تروریست داعشی دریک حمله تروریستی مسلحانه در 4 ابان 1401 در محوطه حرم شاهچراغ ۱۳ نفر به شهادت و بیش از ۲۰ نفر زخمی کرد. و امسال در 22 مرداد 1402  یک فرد مسلح تروریست از درب حرم شاهچراغ شیراز شروع به تیراندازی رگباری می‌کند که منجر به شهادت 1 نفر و جراحت چند نفر می‌شود. و بعبارتی صحنه سال پیش شیراز را در اذهان بازسازی میکنند تا بتوانند موج مرده ای که بجز پدیده منحوس بی حجابی از آن چیزی باقی نمانده است، را با شوک وحشیگری احیا کنند. این مقطه زمانی چند نکته قابل توجه می باشد:

  • تکرار فاجعه جنایت در شیراز نشان داد دشمنان موج جدید را به راه انداخته اند، فلذا با عبرت گیری از حوادث سال قبل، همه آحاد جامعه و بخصوص نهادهای امنیتی و انتظامی باید هشیار باشند.
  • مردم شریف ایران مکلف هستند تا با جهادتبیین نسبت به آگاه سازی عمومی و بخصوص جوانان اقدام نمایند و بخصوص اثار و رسوب شبهات حوادث پاییز 1401 از اذهان جوانان مرتفع شود والا زمینه تاثیرپذیری جنگ شناختی جدید خواهد شد.
  • هدف دور جدید آتش افروزی، استمرار آن تا هنگامه انتخابات مجلس و خبرگان در اسفند 1402 می باشد ، تا هم کشور را ناامن جلوه دهد و هم بر انتخاب شوندگان تاثیر بگذارد.
  • شخصیتهای بی شخصیت و خواص بی خاصیتی که با موضع گیری های نابجا و نادرست در سال گذشته سبب التهاب افرینی شده بودند بایستی عذرخواهی و جبران کنند.
  • هنرمندان و بازیگران و ورزشکاران و چهره هایی که چهره کریه خودرا در اغتشاشات 1401 نمایاندند ، بایستی چهره خویش را با عذرخواهی رسمی و جبران آن بشویند والا لکه ننگ آن برتارک چهره شان باقی خواهد ماند.
  • پیش از شروع بازار انتخاباتی 1402، لازم است بساط بی حجابی که مقدمه بی حیایی است ، با روش مناسب از سطح جامعه اسلامی مرتفع شود، و خط مقدم عفاف در جامعه ترمیم و سالم سازی بستر محیط فراهم شود.
  • باکوچکترین موضع گیریهای نادرست جدید شخصیت های بی شخصیت وخواص بی خاصیت بایستی برخورد قانونی و منطقی صورت گرفته و مجال جولان و نغمه سرایی انان بسرآید.
  • نپختگی در برخورد با شعله های احتمالی فتنه جدید از سوی نهادهای مسول پذیرفته نیست و باکوچکترین اشتباه احتمالی در اینده ، بایستی عزل و توبیخ شود.
  • ان شالله این بحران ساخته دشمنان نیز به ساحل ارامش خواهد رسید و برگ زرینی از حماسه حضور ملت ایران در انتخابات ازاد کشورمان رقم خواهد خورد و سبب شادی علاقمندان انقلاب اسلامی و یاس و سرشکستگی دشمنان را بهمراه خواهد داشت.

* سیدجواد هاشمی فشارکی

********************************************* 

دیگر یادداشتهای منتشر شده در رسانه های مختلف 

   ( چنانچه روی عنوان بزنید ، صفحه آن باز شده و می توانید متن کامل انرا مطالعه بفرمایید )

 https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

و ادامه آن در :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87