***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

منتشر شده در فاش نیوز  و پایگاه خبری 598 ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی 

فاش نیوز / شناسه خبر : 109591
یکشنبه 19 فروردین 1403 , 09:50

http://fashnews.ir/fa/news-details/109591/%DB%B2%DB%B0-%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D9%88-%D9%81%D9%84%D8%B3%D8%B7%DB%8C%D9%86/ 

 

پایگاه 598 / کد خبر: ۵۳۵۶۰۴

زمان انتشار: ۱۴:۲۳    ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

صفحه نخست  صفحه نخست

598.ir/002FKm

┄┅☫═┅┄

20 نکته راهبردی در خصوص قدس و فلسطین

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا .

در این نوشتار 20 نکته کلیدی در خصوص قدس شریف و کشور اسلامی فلسطین و بخصوص ادله حمایت از فلسطین بصورت اجمالی تبیین شده است .

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

  1. قبله اول مسلمین ، مکان مقدس مسجد الاقصی ، قریب 76 سال است که در تصرف صهیونیست ها و در معرض تخریب شدید آنان قرار گرفته و بشدت جای نگرانی دارد .
  2. بزرگترین ظلم بزرگ به یک ملت مسلمان در اشغالگری سرزمین مادری شان صورت گرفته و غاصبانه قریب یک قرن هست که صهیونیستها انجا را تصرف کرده و بر ملت مظلوم فلسطین تعدی کرده و بشدت مورد تعرض هستند.
  3. علیرغم خیانت سازشکاران برجامی های فلسطینی با امضای صلح ذلیلانه کمپ دیوید و پیمان اسلو مردم فلسطین با مجاهدت و با مقاومت طرحهای دشمنان اشغالگر و خائنین را به شکست کشانده است .
  4. عملیات طوفان الاقصی در ابعاد اطلاعاتی ، سیاسی ، اقتصادی و نظامی بزرگترین ضربات را بر این رژیم تا دندان مسلح بوجود آورده و قدرت محور مقاومت را به نمایش گذاشت و لرزان شدن خانه عنکبوتیان را اثبات کرد .
  5. اوج جنایات وحشیانه و گسترده و بی رحمانه یک رژیم جعلی دردنیا علیه ملت مظلوم و بی حامی فلسطین رقم خورده و همچنان تحمیل شرایط سخت برای مردم محصور درحال اجراست .
  6. بیداری ملل دنیا : برای نخستین بار در دنیا ، مردم جهان بیدار شده و قلوب مردم آزادیخواه دنیا به تپش در آمده و تظاهرات گسترده در سراسر دنیا در همراهی و همدلی با ملت فلسطین بروز یافته است .
  7. هویدا شدن چهره کشورهای منافق : اغلب کشورهای اسلامی که مدعی حامی فلسطین بودند ، چهره نفاق آنان آشکار و علنی شده و برخی نیز بجای کمک به مردم مظلوم ، در حال کمک های گسترده به ظالم هستند .
  8. باطل بودن اسلام های انحرافی : بازتاب حوادث غزه نشان داد که اسلام امریکایی و شیعه انگلیسی و اسلام رحمانی حسن روحانی اسلام کاذب و انحرافی بوده و همسو با منافع استکبار و رژیم صهیونیستی هستند .
  9. هویدا شدن چهره نفاق جریانات اصلاح طلب: عدم همراهی بی وجدانهای مدعی داخلی در حمایت از مردم مظلوم ، نشان داد که جریانات اصلاح طلب که تفکر لیبرالی دارند ، مواضع شان همسو با منافع غربیهاست .  
  10. آشکار شدن ماهیت نظام های بین المللی : علیرغم انبوه جنایت و فجایع از سوی صهیونیستها و کشتار دهها هزار نفری و کارهای خارج از انسانیت ، سازمانهای بین المللی و اغلب دولتها در بی تفاوتی و بی مسولیتی و  بی وجدانی قرار داشته و حتی به خواست مردم خویش نیز در عدم حمایت از اسراییل عمل نمیکنند .
  11. ناامیدی مردم از سازمان های بین المللی : با این حجم جنایت و وقاهت و بی تفاوتی دولتها و سازمانهایی بنام ملل ، در مردم دنیا از نظامات حاکم بر کشور خود و دنیا ، یک بیداری اساسی و بی اعتمادی و ناامیدی از آنان در حال شکل گیری است .
  12. ایران محور مقاومت : ایران اسلامی براساس توصیه دین مبین اسلام ، انواع کمکهای ممکن را به مردم مظلوم غزه انجام داده و این احساس در دنیا بوجود آمده که تنها کشور حامی مظلوم ایران بوده و محوریت ایران در کمک به محرومین شکل گرفته است .
  13. آگاه سازی برخی از غافلان : معدودی از مردم ایران به جهت عملیات روانی منحرفان ، که موضوع غزه چه ربطی به ما دارند ، نسبت به آن ناآگاه هستند و وظیفه عمومی اگاه کردن آنان و همراهی با ملت ایران می باشد .
  14. آمادگی طلب ظهور مهدی (عج) : بدنبال ناامیدی مردم دنیا از نظامات حاکم ، امید مردم دنیا به نجات جهان از چنگال نظام سلطه فزونی یافته و امیدشان به نیروی فرازمینی فزونی یافته و زمینه پذیرششان به منجی مهدوی فراهم شده است .
  15. اثبات باور شکست پذیر بودن اسراییل : اسراییل با تجهیز انواع سلاحها و امکانات و پیشتیبانی غربیها و ایجاد گنبد آهنین ، در دنیا القای توانمندی اسراییل و نیروی برتر منطقه میشد ولی عملیات طوفان الاقصی تحقق پذیری محو اسراییل را در اذهان دوست و دشمن محتمل کرد .
  16. روز جهانی قدس : اعلام روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ،با تدبیر امام راحل در 45 سال پیش ، اکنون با اجرای آن در بیش از 80 کشور دنیا ،جهانی شده ، وصدای اعتراض بلند جهان اسلام را طنین انداز کرده است .
  17. روز قدس معیار تشخیص :  روز قدس ، روز اسلام ناب محمدی و روز تجلی عینی اعلان عرصه جبهه نبرد حق و باطل و طوفان الاحرار می باشد و معیاری برای تشخیص حق طلبان و رهروان باطل می باشد.
  18. دفاع از فلسطین و قدس ، حمایت از خط مقدم دفاع از اسلام و آمال شهدای انقلاب جهانی اسلامی  بوده و کمک به آن برای ما واجب و شرف و عزت وحیات ما بدان وابسته است .
  19. حمایت همه جانبه ملت ایران : ملت ایران تا پایان رفع ظلم ، اماده اعزام انواع کمک های خویش و بویژه حراست و بازسازی بوده  ، و تا آزادی قدس و نماز در پشت سر امام المسلمین وایثار جان حمایت خواهد نمود .
  20. فلسطین کلید فرج : براساس بیان رهبر معظم انقلاب در آیین گشایش سومین کنفرانس بین المللی قدس : " قضیه فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلام است." و این راه زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) بوده و بعنوان سرباز نایبش بر این راه استوار خواهیم بود .

********************************************* 

دیگر یادداشتهای منتشر شده در رسانه های مختلف 

   ( چنانچه روی عنوان بزنید ، صفحه آن باز شده و می توانید متن کامل انرا مطالعه بفرمایید )

 https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87%202

و ادامه آن در :

https://javadfesharaki.blog.ir/page/%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی